Stiekem zou ik wel willen weten wie dit gemaakt heeft EN wie dit gaat kopen! Appartement te koop: Arnicalaan 22 2555 NS 's-Gravenhage - Foto's [funda]
Wow, da's wel een beetje too much zal ik maar zeggen. Ik word er bijna bang van. Wel knap gemaakt overigens, maar ik denk niet dat dit snel verkocht gaat worden.
Iekss, lijkt wel een museum Alhoewel ik het wel leuk vindt in de zin van 'weer eens iets anders', haha!
ik vind het wel vet stoer alleen de slaapkamer en het nokje en de wc degene van douche en wc zwart wit vind ik er dan totaal niet bij passen maar zo word onze douche en wc ook.
Hm, kan niet zeggen dat het lelijk is hoor. Het is misschien beetje overdreven in een gewoon huis, en zou het zelf niet doen, maar vind het wel wat hebben.
Heee dat is bij mij in de buurt Maar uhm ja apart ik dacht bij de woonkamer en keuken nog hmm best leuk met andere meubels en vloer en kleur. Maar toen ik die foto's van de boven verdieping zag dacht ik sjees ben in een of andere syfy film beland En 350.000??? Denk niet dat het voor die prijs verkocht gaat worden Al is het voor die buurt wel een redelijke prijs
Wauw wat kitsch en druk maar toch ook weer spannend. Nee, geen woning voor ons maar wat een fantasie en lef! Je moet er wel doorheen kunnen kijken of een enorme liefhebber zijn anders zal het nog lang te koop staan.
Holy Crap Ik dacht bij de eerste 5 foto's .. mwoah, valt wel mee, en toen kwam die eerste foto van de woonkamer. Je zal dit toch allemaal schoon moeten houden zeg ... moet er niet aan denken. Is iemand de papagaai op de eetkamertafel opgevallen???
is iemand de tekeningen op de deuren van het washok opgevallen? Wil niet weten wat de oude bewoners in het washok deden En die fotolijst met gele Ferrari past er toch niet helemaal bij.
Ik vind sommige delen stiekem wel mooi, zoals die muur waar de engeltjes aan hangen en de trap Maar het is inderdaad too much! Ik zou het huis wel kopen maar alle meubels vliegen eruit en veel word veranderd.
Het is niet mijn smaak laat ik dat voor opstellen en ik zou ook zeker dat huis niet kopen. Maar er is wel met aandacht aan gewerkt en gesleuteld Maar mijn smaak is het niet te druk te veel te ouderwets te niet mooi.
Wauw... Je kan er veel van vinden (mooi of niet), maar dit verwacht je niet in een rijtjes-appartement...
Wat onzettend lelijk... echt niet mijn smaak. Zou dus niet tot rust kunnen komen in zo'n huis. Maar goed, smaken verschillen