Onze katers heten Koetje (lijkt ook sprekend op een koe ) en Sylvester. Sylvester vind ik echt een stoere katernaam
Grappig, wij hebben sinds woensdagavond een klein zwart katertje, zat er ook aan te denken om een topic te openen voor het verzinnen van een naam. Maar kwam in de geschiedenis van het forum al genoeg oude topics tegen De naam bij ons is Mickey geworden.
Een van onze poezen heet Murphy en onze (ex-) kater heet Snow(y). 1 keer raden wat voor kleur die heeft!
Onze katers heten: Mickey koetje, Chico Onze dames heten: Spikkel Lala, Vlekje, Nog wat suggesties: gremlin Simba, gismo
Mijn oma had vroeger een kater die Kater heette Onze kat heet Fleems.. verder hebben we nog een naamlooze kat.. dus ik lees meteen mee haha
hahahaha zou wel orgineel zijn he had er nog niet eens over nagedacht haha. Ik heb hem vandaag opgehaald, kon niet meer wachten.. Zij hadden hem de naar Timmy of Timmie gegeven..Ik dacht nou leuk dat houden we erin, maar weet het toch nog niet echt Vind wel dat er leuke namen voorbij komen trouwens hoor maar is zo moeilijk kiezen...normaal als ik een beestje zie denk ik dat word die naam...maar hmm..misschien nog een nachtje over slapen en alle namen even op me laten inwerken
Het wordt gewoon Benji haha Hij is lief, speels en een knuffelkont, en vind ie naam wel bij hem passen en het past ook bij de rest van de naampjes Thxxxx voor alle namen en inspiratie