Aangezien deze testen bekend staan om vroeg testen me af hoeveel dagen voor NOD je een posi test had. Doe er een poll bij, wil je even toelichten of je daadwerkelijk zwanger bent gebleven of dat het een VMK is geworden?
Ik heb vanmorgen getest, duidelijk positief. Licht streepje, maar heel goed zichtbaar, ook voor m'n vriend. En dus 4 dagen voor NOD!
Die van mij was 1dag voor mn NOD en die was heel duidelijk positief! Het duurde nog een week voor de knal test Dit was mijn eerste test van Megan:
Ik eigenlijk 8 dagen voor NOD maar die stond er niet bij. Enne, zie banner! Ik ben nog steeds zwanger.
Bij Beau testte ik 4 dagen voor NOD positief. Deze zwangerschap weet ik niet precies wanneer mijn NOD was, de 1e test knalde er wel gelijk af.
Ik testte pas 2 dagen NA NOD positief en dan ook nog maar hééél lichtjes... Dat kan dus ook nog maar kan je poll dus niet invullen.
@truus, hier 4 dgn voor Nod ( volgens mij zonder ochtendurine) en zie banner ,ik ben alweer aardig op weg Ik duim voor je!!!
Ook hier 4dgn voor nod, met echo week vooruit gezet, dat betekent een innesteling van 1 of 2 dgn! Ik deed ovulatietesten (en voel eisprong) dus eitje en zaadje wisten de weg ha ha! Ben dus ook nog steeds heerlijk zonder kwalen zwanger, ook dat kan! Groetjes
Hier 6 dagen voor NOD. Niet knappositief natuurlijk maar wel duidelijk een streepje. En ook hier: zie banner :d
Je kunt beter vragen hoeveel DPO (dagen na eisprong) er positief getest werd ipv dagen voor NOD Want wat bij de een 4 dagen voor NOD is, is bij een ander al haar NOD bij wijze van. LF (luteale fase = de periode van eisprong tot NOD) verschilt namelijk per vrouw. Zo heeft de een een LF van 16 dagen en de ander een LF van 11 dagen. En waar die van 16 dagen op 4 dagen voor NOD al knalpositief zou kunnen testen, zou die van 11 dagen praktisch nooit 4 dagen voor NOD positief kunnen testen (dat is immers dan pas 7 dagen na eisprong) (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) Hoop dat het een beetje wordt begrepen wat ik hier nu schrijf?
Hier iemand met een lf van 16 dagen, ben nu 10 dpo en zou ook graag willen weten hoeveel dagen na de eisprong er positief getest is.