Ik zie het ook, ik testte 8 dpo ook al licht positief en 9 zelfs erg duidelijk zie album, morgen weer testten?
Vandaag niet meer getest, dipsticks zijn vandaag binnen gekomen met de post.. Twijfel erg, misschien toch vals posi geweest. Maar nod is pas woensdag dus ff afwachten..
Ik zie m goed hoor!! Bij mijn jongste dochter teste ik op 7DPO al positief (ik twijfelde over eisprong, t kon dus 7 DPO of 11DPO zijn, maar t was dus echt 7DPO ), dus het kan echt al wel hoor!
Ben nu thuis, net nog eentestje gedaan, weer heel licht streepje, ook in negatief zie ik hem.. Dit zijn de extra gevoelige dipsticks van zwanger en kids, iemand daar ervaring mee? Voel me verder wel zwanger, misselijk, moe, jeuk, veranderde borsten, opgeblazen buik, krampjes en last van m'n rug
Geen ervaring mee sorry Maak even een foto anders weer? Ik zie die van gister iig wel hoor! Zeker die in het negatief is duidelijk genoeg voor mij! Succes meis, anders morgen met ochtendurine even testen, dat msischien toch een duidelijker resultaat dan zo 's avonds laat
Ja zal zo ff proberen, erg moeilijk zo 's avonds met m'n telefoon.. Nu had ik ook wel meer gedronken..
Heey, jahoor met jullie ook? jammer dat we geen fb vriendjes meer zijn, vond de foto's van jens leuk om te zien! Ze worden zo snel groot.. Op de allerlaatste foto zie ik wel iets lichts, maar is moeilijk te zien op de ipad