Weten jullie wat dit kan betekenen? Of heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit ongeveer 6 dagen voor NOD en heb een hele lichte positieve ovulatietest. Je zou denken dat die niet meer uit kan slaan van de eisprong die was ruim een week geleden. Zou dit ook op een zwangerschap kunnen duiden? Bedankt voor de hulp!
veel meiden hebben altijd wat lh in hun bloed, dus de test kan een licht streepje geven. Dit hoeft niet persé op een zwangerschap te duiden. Vaak testen vrouwen dik positief met een ovulatietest op of vlakbij hun nod als ze zwanger zijn. Maar dan is de ovutest dus wel superpositief! (dus streepje net zo dik en donker of donkerder dan de controlestreep). Op dit moment is dus nog niet te zeggen of het raak is of niet. Maar ik duim natuurlijk wel voor je!
ik had rond mijn nod vorig jaar ook een paar ovutesten en een dag na mijn nod was hij vet positief! kijk maar in mijn album ( ik wist toen al 2 dagen dat ik zwanger was.... grtz Ramona
ik zet even een link van een soort zelfde topic dat ik vorig jaar opende.... misschien heb je er wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= grtz Ramona
Dank je wel Ramona! Het zou dus kunnen! Ik heb vanmorgen ook een zw. test gedaan,veeeeeeeel te vroeg natuurlijk maar er is een heeeeeel licht streepje te zien. Dus wie weet morgenochtend weer testen en kijken of het streepje donkerder is geworden. Spannend!
Hoi Vanesje Ik had afgelopen zaterdag (4 dagen voor NOD) een dikke positieve ovulatietest. Ik schrok ervan dus ik heb meteen een zw. test erachteraan gedaan. Die gaf een heel licht streepje. Ik geloofde het niet, dus 's avonds een CB digitaal gedaan, en nouja, zie mn banner Hopelijk is het bij jou ook zo ver :-D
Hi Kristel, Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws, geniet ervan. Mijn ovulatietest was niet heel positief maar had een heel licht streepje, Nu zit ik ook een weekje voor NOD dus hopelijk worden de streepjes nog duidelijker.
Hey, dankjewel Nouja, bij mij was t streepje de hele week licht. Het was echt van de ene op de andere dag dat ie dik werd. Niet geleidelijk ofzo. Een licht streepje is er altijd wel, vanwege t feit dat je altijd LH in je lijf hebt. Maar nogmaals, ik hoop dat t bij jou ook zover is :-D
Hoi Vanesje, Wat spannend voor je! Ik had ook 4 dagen voor NOD een posi ovu test, wel was deze vrij donker en dezelfde dag een posi zwangerschapstest. Maar, hou wel altijd in je achterhoofd, dat wanneer je zo vroeg test, het nog mis kan gaan net voor of tijdens je menstruatie. Zo zijn er in veel lichamen beginnende zwangerschappen, maar die toch niet helemaal goed innestelen. Maar meestal merk je hier niets van, omdat je niet test. Ik wens je veel succes en natuurlijk hoop ik dat het vet raak voor je is! Groet Snoozie
Heel spannend hoor! Maar waarom test iedereen tegenwoordig voor zn NOD? Oke, oke, toegegeven, ik zal tegen dan ook niet meer kunnen wachten maar toch zal ik het proberen In ieder geval veel succes en een lichte zwangerschapstest-streep geeft al heel veel hoop, al kan het nog wel misgaan
Dank jullie wel! Ik ga morgenochtend weer testen maar dan met een zwangerschapstest van het Kruidvat. Ik hou jullie op de hoogte