licht positieve testen kruitvat

Discussion in 'Zwangerschap' started by mona23, Jul 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik had vanmorgen ook een licht streepje met een kruitvat test.

2. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Hier bij 4 weken een heel licht streepje met een Kruidvat-test. Toen toch maar een digitale Clearblue test gehaald die aangaf 'zwanger/niet zwanger'... wel zo duidelijk!

Ik was dus zwanger en ben vorige week bevallen van een kerngezonde zoon!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mona: je bent echt wel zwanger hoor, ook met een lichte streep...
    Die test kan echt alleen maar een streep geven als jij HCG in je urine hebt....

4. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik heb met de kruitvat testen getest die hele goedkope zelfs en die waren vet positief kijk maar in mijn album.
    Denk dat het te maken heeft met het aanmaken van het hormoon.
    groetjes bambie

5. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb ook de testen gedaan van kruidvat 2 voor 5 euro, inderdaad gaf een heel licht streepje aan, ik heb een week voor me ongi getest en was de test ook heel licht met 2 streepje, nog keer getest met cb digitaal dure dingen ook nog, en negatief nog keer prodector gebruikt negatief en ben nu 7 maanden en 4 dagen zwanger dus dure testen zonde geld, laat het nog 1x bij de huisarts doen. maar je bent gewoon zwanger dus laat je niks van de wijs brengen om dure testen te kopen, die van de kruidvat neemt je hele lichte hcg hormoon teminste op die cb. en die dure testen niet. anders is het leuk om bij de kruidvat die casette te halen en om de 3 dagen te testen leuk om te kijken of hij dikker word de streep, heb ik ook gedaan en had de casette al weggegooit wand duurde ff voordat hij positief was, en mijn vriend zij waar heb je de test waarop ik zij die heb ik weggegooit haal hem is uit de prulle bak, heb hem eruit gehaald en dus toch een streepje dus was echt verbaast heb ze allemaal bewaart. haha

6. Niet meer actief

Zie album voor mijn kruidvattesten. Hartstikke duidelijke strepen hoor.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik heb dit nu al 2x meegemaakt.. Hele tijd lichte streepjes die niet duidelijker werden. Maar ik had het met bijna alle testen. Geen 1 test werd duidelijker.
    Ik was zeker weten zwanger, maar toch ging het fout... Vorige maand is er na een week vage testen ook bloedgeprikt en daaruit kwam ook dat mn hcg veel te laag was voor een gezonde zwangerschap en dat t dus vrij snel na bevruchting al fout gegaan is..

Ik wil niet je hoop wegnemen, maar ik wil wel eerlijk zijn, het KAN namelijk betekenen dat er iets niet goed zit, maar dit hoeft natuurlijk niet!

Ik hoop echt voor je dat je gewoon lekker zwanger bent! Hopelijk kan de huisarts of een andere test je meer duidelijkheid geven :)

8. Milla

Milla Niet meer actief

Jeeee wat herkenbaar! :confused:
    Ik heb afgelopen vrijdag, zat toen 7 dagen na mijn ei ook een heel licht streepje gehad (zie mijn album) Vandaag heb ik weer getest en opnieuw staat er een licht streepje, wel heel licht hoor, ik heb voor de zekerheid ook een Clearblue test gedaan maar deze gaf negatief aan. Ik durf er eerlijk gezegd nog niet vanuit te gaan dat ik zwanger ben, zou ik dat zijn dan zou ik vandaag 3 weken en 2 dagen zwanger zijn. Ik ben toch een beetje bang dat de testen gemakkelijk vals positief worden.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik had gister gezegd dat ik een lichte streep had op de kruidvat (met ochtend urine), net een clear blue gedaan met middag urine en die was positief, duidelijk te zien.

Share This Page