Ons meisje van 3.5 maand gaat binnenkort op de foto bij de fotograaf iemand een leuk idee/goede tip wat ik haar kan aantrekken?
Misschien een leuk jurkje met een maillot of een rokje met een leuk shirtje , anders neem je meerdere setjes mee naar de fotograaf ... X Dorientjuh
Wij hadden laatst een fotosessie met de familie. Iedereen werd verzocht iets van een spijkerbroek met wit shirtje aan te doen. Vond het erg cliché maar het was toch wel erg mooi. Spijkerrokje/jurkje kan natuurlijk ook
Als je een zwart/wit foto of sepia neemt dan is een wit t-shirtje erg leuk. Anders een leuk kleurig jurkje, het mooiste die je hebt, geen strepen.
Ik raad mensen eigenlijk altijd aan om niet voor te drukke printjes of combinaties te kiezen, dat leidt namelijk af. Daarbij zou ik haar niet te warm aankleden, het kan nogal warm worden in een fotostudio En verder; trek haar ook een mooie romper aan onder de kleding waarin ze op de foto kan. Wat ook nog leuk is is om een mooi "onderbroekje" aan te trekken over de luier, zo kun je leuke foto's maken waarop ze bijna naakt is, maar toch niet helemaal. Vuistregel is eigenlijk altijd: Trek kleding aan waar je je prettig in voelt, zo kom je het mooist op de foto. Zo ook je meisje Trek haar comfortabele kleding aan. Ik neem aan dat je hier wel verder mee kunt?
Ik hou zelf van naturelle kleuren en heb mijn dochter (toen 6 maanden) een wit jurkje met spagettibandjes aangetrokken. Verder blote beentjes en voetjes. Ik zou geen winterkleertjes aan doen op de foto.
ik zou zeggen gewoon leuke kleertjes waar ze zich lekker in voelt. dan komt ze het natuurlijkst over... en natuurlijk BLOTE voetjes, dat staat altijd zo leuk op een foto oeps ik d8 dat ze 3 en half jaar was... ik zou niet te veel kantjes en roesjes en jurkjes doen, want daar zie je op de foto toch niet zo veel van. Ik heb mijn jongste met 4 weken op de foto laten zetten, dat was een spontane actie, bij bellphoto die in de c1000 was hier. Ze had een wit broekje aan en een roze shirtje, en blote voetjes die foto's zijn heel mooi geworden
ik zou zeggen niks behalve een luieronderbroekje van bv de zeeman. En anders iets wits met een fellere kleur maarvzonder print