Ons zoontje wordt bijna 1jaar, en ik ben op zoek naar leuke versiering. Mijn man wil GEEN spijkers,punaises of wat dan ook in het plafond/muren. Dus ik dacht dat jullie misschien leuke en handige tips zouden hebben. Of foto's natuurlijk
Je kunt heliumballonnen nemen en die over het hele plafond verdelen. Verder nog gewone ballonnen opblazen en die gewoon overal neerleggen. Bekijk bijlage 329391
wij hangen altijd de slingers aan de uiteinden van de gordijnroede, van de ene kant van de kamer naar de andere kant. en ballonnen aan een touwtje aan de schemerlampen aan de muur...
Die helium ballonnen zijn leuk zeg! Maar mijn man wil ook geen spijkers punaises etc. Wij maken de slingers vast aan de gordijn rails en de lampen.
Kun je geen slingers ophangen door ze vast te maken aan een gordijn en een lamp oid? Je zou ook van die zuignaphaakjes op de ramen kunnen plakken met een hele lichte slinger ertussen of met trosjes ballonen er aan. Je kunt het ook feestelijker maken dmv assecoires: verjaardagskrans, stoel versieren, box versieren, een dienblad met serpentines er op gedrapeerd, confetti in schalen/glazen potten, etagere versieren, etc. Nog meer ideeën nodig?
Hier hangen de slingers ook aan de gordijnrails En ik plak ook nog weleens wat versiering op het raam
Heb die slingers met touwtjes en hang ze dan bij de gordijnen ( rails op) En daarna hang ik de ballonnen op. Je kunt ook versiering op je ramen maken een grote EEN kopen bij de Zeeman. En ballonnen op je raam en je kan van die slingers kopen met gefeliciteerd plak ik ook op de raam. Hier geen muren die punaises pakken of iets. Plakband is vaker mijn grote vriend geweest. En weet dat je er niet om vraagt die mannen ook altijd haha.
Super leuk! Alleen wat ik op internet kan vinden vind ik de helium ballonnen wel erg duur, 20 stuks inclusief helium voor ik dacht 65,- Kijk ik heb nu al heel leuke ideeën en ga eens goed shoppen deze week! Aan de gordijnrails had ik nog niet eens gedacht Meer ideeën en tips natuurlijk nog erg welkom
Ook leuk, van die gekleurde windmolentjes op zo'n stokje, die druk je zo bij een bloempot in naast een plant! En van die korte stoel slingers, als je een rolgordijn een stukje laat zakken kun je die met bijv. wasknijpers aan de zijkant vastmaken en er dan zo voorlangs laten hangen. Stoelen versieren met hawaii guirlandes. Bij de Xenos heb je ook een leuk vrolijk verjaardagstafelkleed, fleurt je hele kamer van op, hihi!
Hier hangt het ook aan gordijnrails en lampen. En hang ook altijd aan de buitenkant van de voordeur, blijft prima zitten met tape. Misschien tape gebruiken?
Wij gebruiken altijd van die gele afplaktape om de slingers e.d. op te hangen Op de plekken waar dan een paar stukken tape op elkaar zitten (waar dus de uiteinden van de slingers opgehangen zijn) plak ik gewoon een groepje van 3 ballonnen, met een touwtje bij elkaar gebonden, eroverheen met tape over het touwtje. Zo zie je de tape dus uiteindelijk ook niet zitten Die heliumballonnen zijn supergaaf! Ik wil dat ook dit jaar gaan doen voor onze oudste dochter. De hele kamer vol met roze ballonnen aan t plafond
Mijn s.zusje vierde de 1e verjaardag van mijn nichtje in een zaaltje en ad ook geen slingers. Zij had op de tafels ballonnen met Minnie Mouse. Zoiets ( maar dan dus met Minnie Mouse) ballonversiering op tafel - Google zoeken Stond super leuk. Oja en bij de ingang had ze een toog met ballonnen een een grote minnie mouse. Snap dat Minnie niet leuk is voor je zoontje, maar het is er vast ook met iets anders.
Er bestaan soort plastic hoekjes die je in een hoek bevestigd en daarmee slingers kan ophangen.. Verkochten ze volgens mij dit jaar op de huishoudbeurs Edit: HangIt de ophang hulp - Ballonsjop met o.a. opblaasletters en vlaggenlijnen
Heliumtank huren of kopen en zelf geschikte ballonnen kopen Bijv: Heliumshop.nl - Complete Helium pakketten met helium ballonnen kopen Heb ik al vaak gedaan en gaat goed.