Wel laatste lijstje pakken, anders verlies je tussentijds toegevoegde gegevens 1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen[/quote] 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen ik heb mezelf weer een ronde veder gezet Voor de zwangere GEFELICITEERD meiden en voor de klussers zet tem op! Er is nog hoop... Liefs Inger
aah inger.. wat jammer meid! hoop dat je steen het goed doet deze ronde. opladen 16 augustus ik zag op internet staan dat bij de volle maan ook een gedeeltelijk maansverduistering is.. heeft dit invloed op de opladen?
laatst zei iemand mij hier de 18e vandaar dat ik dat dacht dan heb ik probleem ik ben de 16 in duitsland
hallo Mijn maansteen is vandaag binnengekomen Heb m nu onder een zachtstromende kraan gelegd om te reinigen Maar ehm, hoe lang moet dat? 2 uur ofzo toch he? En met de volle maan, is het dan niet 'erg' als je m de hele nacht niet draagt? Omdat ie dan in het maanlicht moet liggen....
hoi meiden, ik heb nog is een vraagje. Is het nou beter om de maansteen ook s'nachts bij je te dragen? Thanks! groetjes Inger
'snachts mag je de maansteen wel weg liggen. sommige meiden spelden het steen op hun onderbroek. ik heb een armband.. ik hou hem eigenlijk altijd aan... meer voor het reden dat als ik hem uit doe, vergeet ik het weer aan te doen.