blijkbaar is er over mijn vraag heen gelezen Hoe lang moet de steen gereinigd worden? heb m nu onder de stromende kraan liggen, al een uur ofzo..
Ok, 2 uur dus alleen stromend water is wel beter om dingen te reinigen hoor Een bakje kan ook altijd, maar stromend water is beter
ik dacht 2 uur in een bakje met water, of 10 min onder zacht stromend water. heb via spiritual garden net een donuthanger en een gewone hanger besteld. de maansteen die ik aan een ketting had heb ik net aan mn bh gespeld ivm mn werk. hopelijk gaat ie niet de was in haha. xxx
2 uur in een bakje water en daarna goed afspoelen en afdrogen. dit en opladen minstens eens per half jaar. en regelmatig testen of hij nog werkt. ik reageer heel heftig op mn hormonen en de eerste steen was na een paar dagen al uitgewerkt. ik laat nu dus ook regelmatig de steen testen of hij zn werk nog doet.
Even een vraag (het staat hier vast al ergens) maar waar kan ik het beste zo'n maansteen kopen. Wat voor winkels? Zou het bij ons in het dorp niet weten. Vroeger heb ik ook wel eens edelstenen gedragen voor verschillende dingen, en misschien dat het nu wel weer werkt. En waar dragen jullie hem?
een edelsteen therapeut kan dat testen. die van mij test het dan op de volgende manier: ik moet mn linker hand op mn zonnevlecht leggen en moet mn recht arm op zij gestrekt houden met de steen in mn hand en zij probeerd dan de arm naar beneden te drukken. kan dat is hij uitgewerk of past hij niet bij je. kan het niet werkt hij of past bij je. of je kan het pendelen. mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel
je kan hem via internet kopen. nadeel is dat je hem zelf niet kan uitkiezen en er kan niet getest worden of hij bij je past. niet bij iedereen past de steen. je kan hem ook bij de tuinen kopen. nadeel het zelfde. of bij een edelstenen winkel. daar heb ik hem weg en daar kan getest worden. erg fijn want dan weet je zeker dat hij goed is opgeladen en gereinigd waardoor ik hem alleen even onder de kraan hoef te doen om te reinigen. het vrouwtje van die winkel reinigd ze zelf al namelijk.
En waar kan ik zo'n winkel vinden? Weet ook niet meer waar ik die stenen vroeger vandaan heb gehaald.
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus ZWANGER * Dizzy 4e cyclus * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen tot zover de een geupdate lijstje. Leeuwtje eruit gehaald omdat ze niet meer terug komt (emigreren en stopt even met proberen zwanger worden) noor op zwanger.. heeft niet gemeld. aantal dames naar volgende ronde gezet. en aantal niet bekend hoe het ermee zit.
dames , mag ik erbij op de lijst? ben helaas ongesteld geworden gisteravond, maar sinds vandaag aan de maansteen! dus dus dus.. ronde 8, 1e ronde maansteen (winanda bedankt nog! super !) Liefs kanjer
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen * kanjer, ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus ZWANGER * Dizzy 4e cyclus * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen
dankjewel pixie! ik zie al veel roze, dus dat mag toch zeker iets betekenen heh de steen doet z'n werk goed! liefs kanjer
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen * kanjer, ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus ZWANGER * Dizzy 4e cyclus * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen * Eleni 7e ronde, 2e met maansteen ZWANGER !!! 3e maand/cyclus maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen
Hoe dragen jullie de maansteen? Ik vind 'm op zich niet mooi om aan een hanger om te doen. Maar hij moet wel contact met je huid hebben niet? En blusvrouw, welke winkel in Arnhem bedoelde je? Pim