Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Marye: lief kaartje, hoor! Ik ga zo die van ons ook maar eens plaatsen!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mamzie alvast gefeliciteerd

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    chantal wat een lieverd om te zien zeg en wat heeft hij al lang haar.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ja he ;) hij kan bijna samen met zijn papa naar de kapper :p

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Lynette, toch een ks! Had het eigenlijk stiekem al gedacht..
    Ben benieuwd of je je kleine man al lekker in je armen hebt ;)!

Linda; wauw wat een super mooie foto's. Kan ook niet anders met twee van die knappe jongens.

Naatje; balen zeg dat jullie buikgriep te pakken hebben. Veel bterschap! :)

Chantal, ook al zo'n heerlijk mannetje :D!!

Mamzie; alvast gefeliciteerd met je oudste zoontje. Heel veel plezier morgen!

Wist indd al dat je geen tampons mag gebruiken, baal dr ook van. Haat maandverband! Maar goed is niet anders..

Hier weer flink gerommel, pff wanneer zet het nou eens door?
    Zat er net even doorheen, tranen stroomden over mn wangen :(. Lekker net in de douche geweest en nu gaat het wel weer.
    Baal gewoon zo dat ik niks meer kan, en veel pijn heb. Zit elke dag weer, wat moet ik nu toch weer gaan doen!
    Nu lekker voor de buis, rtl4 avondje hihi en een warme kruik op mn buik. Heerlijk!

Lees jullie morgen weer, liefs

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb van de week trouwens een sigaretje gerookt puur omdat ik de hele zwangerschap mn sigaretje na t eten heb gemist maar ik ben inmiddels al een jaar gestopt. en wat was het vies zeg. de hele avond heb ik t idee gehad dat ik uit mn giegel rook.

gelukkig maar dat t tegenviel dan hoef ik t niet nog eens te proberen.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lynette, ik hoop dat je er goed uitgekomen bent en inmiddels de kleine spruit lekker in je armen hebt. rust lekker uit en geniet lekker van de kleine.

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Setti, Ik doe het je niet na :p Ik heb vroeger altijd gerookt. Ben inmiddels 3 jaar gestopt maar ik weet van mezelf dat ik nog geen trekje moet nemen want dan ben ik weer verkocht.. :p

Heb trouwens nog wat meer foto's van Milan in mijn album gezet...

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Lynette, Jeetje meid.. Sterkte met de keizersnede!!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    de foto's zijn echt mooi

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Chantal: mooie stoere man heb je, hoor! En op die foto net thuis, zie je er supergelukkig uit!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ff de foto van mn avatar int groot: dit is lisanne vandaag met 6 weken

Bekijk bijlage 62932

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nijnja: ooh oke, dankje voor de info!
    Inlegkruisjes ga ik toch echt gewoon gebruiken hoor..dat dikke maandverband vind ik vreselijk en past ook niet in mn string hahah. En het inlegkruisje vangt het prima op..
    Hopelijk kan het niet al teveel kwaad.

van dat badderen wist ik trouwens ook niet. Heeft mn kraamhulp ook niets van gezegd terwijl we gewoon een bad hebben...!
    Mgoed, ik ga bijna nooit in bad dus da's niet erg :)

Ik zal eens een foto uitkiezen voor de foto van de maand voor volgende maand, als ik er aan denk :)

@ Setti: Goed hè?! Hij mag een dag of 2 blijven zitten en volgens mij zelfs 3, maar dat zal ie niet halen hoor.. maar dat hoeft ook niet.
    Ben hier al heel blij mee, en als ie 2 dagen zou redden is ht helemaal top! :)

Wat heb je trouwens een onwijs lieve avatar!! :D Hele mooie foto!

@ Chantal: wat een scheetje!

@ Eliesah: hè toch meis wat rot dat je je klote voelde... snap en herken het helemaal.. zo frustrerend dat je maar zit te wachten en bijna niks meer kan.
    Dikke knuffel voor jou en hoop heel erg dat je gauw mag!!

@ Setti: ooh daar is je avatar foto in het groot; wat een scheeet!! :D
    Heerlijk bol toetje ook hahah! Hoeveel weegt ze nu eigenlijk?

@ hier: Johannesbrood in de fles van jesse werkt tot nu toe erg goed! Jesse slaapt veel beter door, hij is nu niet een uur te vroeg wakker, en hij heeft weer niet gespuugd! :)

MOrgenochtend gaan we eens een keertje lekker uitslapen. Ofja, weer lekker slapen na de ochtendvoeding :)
    We staan nu elke keer rond een uur of 9 half 10, na de voeding die we op bed doen op, maar morgen gaan we lekker gewoon even verder slapen tot een uur of 11....heb ik nu al zin in :D haha.

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Setti, ook een super mooie foto hoor!! Lief meisje zeg!! Echt een zoetje!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ben benieuwd hoe het met Lynette is?

Setti; balen zeg dat ze nu zo vaak komt :( Hopelijk is het snel over.....
    Mooie foto trouwens :) Mooie meid!

Chantal: Wat een mooi mannetje en wat een haar zeg :O mooi!!!

Hier: ga de hond maar eens uitlaten, al heb ik toch wel wat schrik hoor ben bang die andere hond weer tegen te komen :(

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
  17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik heb eigenlijk even niets bij gelezen (en deed nog zo mijn best een paar dagen geleden)

Maar Seph heeft een hele lastige 48 uur achter de rug; overprikkeld en oververmoeid in een neerwaartse spiraal. Hij kon NIET slapen, bllef maar wakker en maar maaien met die armpjes en Steeds als zijn ogen van pure uitputting dicht vielen schrok hij zichzelf weer wakker. Hij was heel aanhankelijk en te moe om te eten waardoor hij weer slecht sliep. Vreselijk wat hebben Steef en ik ons moedeloos gevoeld.
    Vanmiddag met het consultatie bureau gebeld en tips gekregen. Infacol tegen de krampjes en na de borst bij het eerste gaapje in zijn bedje leggen. Vervolgens een ritueetje creeren; liedje zingen lampje uit en weg gaan. Als hij gaat huilen (en dat deed hij) max 10 minuten laten huilen (auw! mijn moederhart hield het na 2 minuten al niet meer vol) als hij dan nog huilt naar binnen gaan hem oppakken (niet tegen hem praten geen licht aan) en hem max 10 min troosten. Dan weer van voren af aan beginnen...

Maar het hielp na 2/3 minuutjes was hij stil en vanavond weer. Hij heeft dat huilen echt even nodig hij moet allerlei prikkels verwerken en leren weer zelf in slaap te vallen... Hoop dat het vannacht ook goed blijft gaan....

Verder wilde ik even zeggen dat ik mijn (lange) bevallings verhaal heb geplaatst. maar omdat het zo lang was heb ik er maar even een nieuw onderwerp van gemaakt.

http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/200740-sephs-bevallingsverhaal-inleiding-ontsluitingsfase-spoed-keizersnee.html

Als laatste was ik heel erg benieuwd of Boomer, Kussie of Lynette al bevallen zijn... dat ga ik nog snel even opzoeken.

tot later...

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * Buddy nieuws lynette84 *
    Rowan is geboren via een keizersnede om 17.321 op 02-04-2010. De lengte is nog niet bekend, hij weegt 4060 gram en hij is kern gezond.
    * einde buddy bericht *

lynette en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rowan. Je hebt er hart voor moeten werken meid. lekker uitrusten en gaan genieten

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Boomer en Boomerman: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN FENNA! PRACHTIGE NAAM INDERDAAD HOOP DAT ALLES GOED MET JE GAAT

Wow weer twee keizersnedes erbij Nou meiden als jullie er over willen praten; here i am...

Maar:

Kussiex en Danny: EINDELIJK!!! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN STAN EN GENIET VAN JE MANNEN. Las dat je wel wat last had van je wond... Ik kon de eerste drie dagen ook niets! Laat het gebeuren. Forceer niets en rust goed uit. Alleen dan knap je het snelste op! En praat er veel over! Heeft bij mij ook geholpen... Sterkte en veel beterschap

Lynette en Lynetteman: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ROWAN!!! EINDELIJK! Dat was een heftige bevalling lees ik zo... klonk wel deels heel herkenbaar! Sterkte en veel beterschap de komende tijd.

@ Elisah: Nu jij nog he. In ieder geval staan we nu met zijn alle achter je! En moedigen we je stilletjes aan. Je kan het!
    x

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ nijnja

Deel Deze Pagina