In April heeft prenatal altijd de mama mazzel dagen. Weet iemand misschien wanneer die zijn? Bij mijn Prenatal konden/ wilden ze het niet zeggen maar misschien weet iemand hier het... (eind april is nl te laat voor mij maar tot half april zou ik nog wel, kunnen wachten..)
Ik heb geen idee wanneer het dit jaar is, maar vorig jaar was het van donderdag 24 april t/m zondag 27 april. Eind april dus.
Ik krijg zojuist de wij jonge ouders binnen en hierin staat dat de mama mazzeldagen zijn van 22 t-m 26 april! Ook zijn er extra verjaardagsaanbiedingen omdat ze 50 jaar bestaan.
van 22 tot 26 april!! en 25 en 26 april krijg je 25% korting op de kinderwagens!!!! joepiedepoepie wij gaan dan de Bugaboo bestellen!!!!!!
de mama mazzel dagen zijn volgende week. dit zei een meder werkster van prenatal tegen mij dinsdag toen ik een buggy bestelde. die komt namelijk aan staande maandag binnen maar als ik slim was moest ik heb pas van af woendag na 6 uur halen want dan was er extra korting ivm de mamma mazzel dagen. en woensdag is het 22 april
waarom kan ik op de site van prenetal niks vinden hierover? Ik mag de blije doos ophalen dus ik ga zeker dan heen met de mazzeldagen. Maar ik had gehoopt wat te kunnen vinden op de site zodat ik weet wat ik er van kan verwachten. Weet iemand anders hoe het vorig jaar ging dan? Hoeveel korting enzo?
Als je bij -doorzoek de site- mama mazzeldagen invult en dan krijg je de info die je zou willen. Succes!!
nog even een vraagje. Er staat dat woensdagavond een avond speciaal voor zwangere vrouwen is en dat je een vriendin mag meebrengen. Maar je mag toch ook gewoon je partner meenemen? Het is toch niet apart voor vrouwen? En weet iemand of de prenetal in Hoogeveen ook groot is en de moeite waard? Anders ga ik naar Zwolle. Maar ik wilde ook graag naar de H&M en sinds kort heb je in Hoogeveen een H&M enik wilde dan combineren wel zo makkelijk. in Zwolle heb je geen H&M toch?
Ik neem aan dat je gewoon je partner mee mag nemen hoor! Het zou wel heel asociaal zijn als hij buiten moet blijven staan Ik denk dat wij ook vanavond al gaan. Mocht mn man er niet in komen, dan laat ik mn hormonen even 'horen' en dan komen we morgen wel weer terug