zo bram heeft vandaag zich voorbeeldig gedragen. heb hem geprobeerd op zn buik te leggen maar daar werd ie boos van. heb nu ook een muziekmobiel boven zn bedje hangen en daar wordt hij ook stil van. beertje; fijn dat hij zo nu en dan doorslaapt. en ook fijn dat als hij komt je snel kan voeden en dan hup weer doorslapen. heerlijk hoor. wel balen dat de spruw terug is, gelukkig is deze hier nu weg. hoop dat je je verkoudheid niet gaat doorgeven! beterschap. snoeppie; zielig he die prikjes, gelukkig is de pijn altijd snel over. en wat goed gegroeid zeg! bram in bed nemen en dan zelf slapen durf ik niet, ik blijf dan wakker liggen, ben zo bang dat mn man op hem gaat liggen. maggi; ohhhh ben jaloers, wat een doorslaper heb jij! lekker hoor. jossie; ja dat werk komt wel weer dichterbij, maar nog 5 weken, dat duurt nog wel even fb; ja ik wil ook mn eigen rooster maken! haha hier vandaag gemaild met werkgever over mn vrije dagen , let op; ik had afgelopen januari vrij gevraagd voor de kerstweek. ik werk alleen di-wo-do dus aangezien kerst goed valt voor mij had ik alleen de dinsdag nodig, dan heb ik de hele week vrij. maar nee dat werd afgewezen omdat ze niet weten hoe druk het gaat worden en wanneer de zomerbrochure uitkomt etc (werk op reisburo). nu dus vandaag weer gemaild voor hoeveel dagen ik nog heb staan en nogmaals gevraagd of ze het al wist van de kerst. mail terug gehad dat ze dacht dat het geen probleem was maar ze het pas definitief kan zeggen in oktober. ja halllllloo %&%& das toch niet normaal he. en ik had nog 3 weken vakantie staan , of ik dat aan mn verlof zou willen plakken want dat was fijn voor hun omdat het dan laagseizoen is. nou heb ik verlof tot half oktober en vanaf daar tot eind november kan ik vakantie opnemen. december is altijd een neee bij ons op t werk. nu zei man dat ik dan maar moeilijk moet doen, als hun mij niet tegemoet willen komen dan ik hun ook niet en dan moet zeggen dat ik mn dagen (maximale) mee wil nemen naar volgend jaar omdat ik in november geen vakantie wil en ze van december nog niks kunnen zeggen dus laat dat ook maar zitten. kan zo nooit iets boeken met de familie voor wintersport etc.. baal er zo van. weet dat het logisch is in de reisbranche maar toch, altijd gedoe dat we niet in de vakantieweken mogen, en niet met de kerst/oud nieuw omdat dan de brochure uitkomt, niet in december want dan moeten alle voorboekingen in het systeem blabla. zo heel verhaal haha. donderdag trouwens met bram naar het cb voor de eerste controle. ben benieuwd.
he Senna wat rot zeg van je werk je vraagt het toch echt vroeg genoeg zou moeten kunnen toch zou je denken.. zeker als ze het tijdig genoeg weten.. ik zou idd ok moeilijk gaan doen en hen dan maar niet tegemoet komen. jij krijgt ook geen vrij wanneer je het een keer wil en zo te lezen niet de eerste keer.
Hoi meiden! Bedankt voor jullie lieve reacties. We zitten nu in een heel mooi app aan de vecht. Heerlijk met Sam in het grote bad geweest. Was zo leuk! Met mij gaat het steeds slechter, had nieuwe slaapmiddelen maar werkte ook weer averechts. Nu morgen naar de crisisdienst van het Altrecht toe, m'n man ook mee. Dan ga ik eindelijk eens een professionel spreken en de juiste medicatie krijgen. Ben echt helemaal op, zo fijn dat ik nu eindelijk op de goede plek kom. Het huisje is super (Linie!), al heerlijk luxe en nieuw! Ligging is lekker landelijk. Nu wil ik weer normaal slapen! Bedankt voor jullie medeleven, doet me goed! Dikke knuffel voor jullie lieve meiden❤
Wat rot zeg Grumpy!! Hopelijk gaat het vanaf morgen dan beter en helpt de juiste medicatie. Fijn dat het appartement bevalt Hopelijk ondanks alles toch fijne dagen daar! Senna, wat jammer zeg van je werk. Zelf lang in de toerisme gewerkt, is één van de redenen geweest, samen met de onregelmatige diensten dan, om iets anders te gaan doen. Hopelijk vinden jullie nog een fijne middenweg.. Snoeppie, je mag ook trots zijn dat jullie meisje zo goed gegroeid is door al jouw inspanningen!! Net de voeding gedaan, maar kom even niet meer in slaap. De fysio heeft gisteren bij Maud de metingen gedaan mbt haar afplatting van haar hoofde. Helaas kwam hier 2 keer ernstig uit. Toch wel van geschrokken. Gelukkig doet ze de oefeningen super goed, trots en heeft de fysio goede hoop dat we nog in categorie 'mild' gaan uitkomen als we zo goed door gaan. Ze vond Maud ook erg krachtig voor haar leeftijd! Gelukkig vindt ze de oefeningen erg lollig om te doen, echt genieten dan zo'n lachebekje!
Poeh grumpy, heftig maar goed dat je er achter aan gaat. En fijn dat je inmiddels in het 'circuit' zit en je dus redelijk snel je medicijnen kunt krijgen. En jullie huisje klinkt super! Geniet nog even met zijn drietjes en hopelijk slaap je snel beter! Senna wat een gedoe zeg met je werk. Helaas herken ik het ook. Zal ook nooit op vakantie kunnen rond de kerst want werk in de zorg dus dan werk je of kerst of oud en nieuw en als je pech hebt allebei. Hopelijk komen jullie er samen uit met Cas een bevredigende oplossing. Linie wat rot van maud haar hoofdje! Gelukkig heeft de.fysio goede moed! Wat voor oefeningen moeten jullie zoal doen? En leuk he dat gelach. Kun je uren naar kijken. Hier net de ochtend voeding er in zitten. Gister op tijd naar bed gegaan en C kreeg om 22 uur zijn laatste voeding. En hebben heerlijk door kunnen slapen tot 6.00 vanmorgen. Het was dat de wekker van ml ons bruut verstoorde. En ik ben bang dat ik een koortslip heb gister een velletje van m'n lip gebeten en nu twijfel ik of het een blaasje was. Heb er voor de zekerheid maar een compeed lip patch op gedaan maar ik vind het super moeilijk om niet te knuffelen met m'n briendje. Bah.
grumpy knuffel Hier benieuwd hoe de dag vandaag zal zijn. Elize voor de 1e x naar de oppas terwijl ik wel gewoon thuis ben. ze is al vaker naar de oppas geweest maar dan was ik weg of gingen mijn man en ik samen iets doen. Vandaag voor t eerst dat ze naar de oppas is en mijn man werken is en ik dus gewoon thuis ben. Ga zo mijn bed weer in kan ik uitslapen. Op zich niet erg dat ik een dagje relaxed , want heb want het vrijdag bruiloft van mijn neef en omdat ik met zusje en nichtjes ook zingen op de ceremonie zijn we daar al een paar weken druk mee en druk aan t oefenen een paar keer per week. dus een dagje lekker rustig is op zich wel welkom. maar ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn en of ik haar zal missen, anders was ze er wel gewoon als ik ook thuis ben.. en omdat vrijdag de bruiloft is, is ze vrijdag en zaterdag ochtend bij mijn schoonouders. we zullen zien, ik ga nu maar weer slapen dan welterusten nog even.
Wensdroom; waarom zit ze vandaag dan een dagje bij de oppas? Is dat ivm je gezondheid? Probeer idd lekker te genieten van je vrije dag
Mama's met meerdere kids, misschien tips?? http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/460625-help-wie-herkent-los-op.html#post15635784
ha meiden, Ik leef nog hoor, maar ik word zo opgeslokt in ons nieuwe leventje dat ik wel vaak even vlug lees, maar niet de tijd en energie heb om te reageren. Het wordt hier tijd dat de scholen weer beginnen over anderhalve week hihi! Ik kom zo snel als ik kan weer meeschrijven en tot die tijd lees en leef ik mee! Dikke knuffel
fb idd vanwege mijn gezondheid hebben we oppas geregeld op 1 en zo nodig 2 dagen in de week. zodat ik of kan bijslapen of iets leuks kan doen met vriendin of zo maar iig even niet ook de zorg van Elize erbij heb. vandaag dus de 1e keer dat ik dus kan uitrusten. maar ben alweer wakker en kon ook niet meer in slaap komen. dus ga nu rustig aan douchen, aankleden enz.. en dan vanmiddag ga ik nog een paar uurtjes lekker liggen. (denk ik). het is wel gek maar het zal zeker wennen zijn maar ik denk uiteindelijk ook wel heel fijn.
Goedemorgen! Hai zeester! Logisch dat je het druk hebt hoor! Fijn dat je nog meeleest. Wensdroom, zal wel gek zijn ja.. Probeer goed je rust te pakken. Is de zorg idd zo vermoeiend als je dacht of valt het mee? Heb gisteren een dubbele kolf gekocht van medela! Had veel bonnen en leen nu een enkele avent. Hier doet mijn rechter tiet het niet goed op dus dacht, ik ga voor dubbel! En het werkt! Helemaal blij! Ook de Dooky regen en zonne hoes gekocht en een badzitje voor in het grote bad. Misschien vanavond eens doen Fijne dag allemaal, het wordt lekker weer!
Jossie op momenten gaat het heel goed, maar merk dat wanneer ik daarnaast ook het druk heb, nu bv met veel repeteren voor de bruiloft en veel op en neer karren met de auto het wel vermoeiend is. en dan is het fijn mijn rust te kunnen hebben, begin vooral eerste maand vond ik tegenvallen ( niet het hebben van Elize) maar de energie die ik zelf had en wat er van over bleef. nu redelijk gewend.
Even mijn vogeltje dat ik heb geknutseld voor in de wensboom op de bruiloft van mijn neef laten zien aan jullie. de wens staat op het briefje dat om de nek hangt geschreven. Bekijk bijlage 345391
Hoi meiden, Lekker geslapen? Beertje, heb je weer gespot op Fb. Wat heerlijk dat jij zo dicht bij het strand woont!! Jaloers En het zijn vooral oefeningen om het nekje sterker te krijgen en de spier van haar voorkeurshouding losser te maken. En zelf continu opletten dat op rechts niets interessants is, haar veel op haar andere zij en haar buik leggen en continu haar hoofdje corrigeren.. Maggi, T. heeft dit toch ook? Wat kwam er uit zijn eerste meting? Hoop zo dat het bijtrekt naar 'mild', zou het zo sneu vinden als ze straks een helmpje zou moeten Kaatje, hoe is het met jullie? Vraagje voor de dames met een babycook. Weten jullie een fijn recepten boek hiervoor? De echte van babycook vind ik iets te duur, is voor een kraamvisite. En kan Opperdepop van de AH hiervoor ook gewoon?