ik heb in totaal 3 testen gedaan waar iedere x een licht streepje op stond had gister ook last van bruine afscheiding maar sinds gister avond ben ik ongi geworden ik snap het gewoon niet hoor hoe dit kan.
Weet je zeker ongi ? en niet innesteling? Een streep is namelijk een streep , of hij nou licht is of donker. Misschien even naar de huisarts gaan voor een bloedtest ofzo. Suc6
Hey Daantje.. Als je steeds een streepje had ben je zwanger geweest... En als je nu ongi bent dan denk ik dat je een vmk gehad hebt Wanneer was je NOD eigenlijk?
Ik heb vorige maand hetzelfde gehad. Werd ook gewoon ongi na 2 positieve testen. Nu weer een positieve test, maar ik juich ook nog niet te vroeg.... succes!
Daantje.. Ik denk echt jammergenoeg dat je dan een vmk gehad hebt Doet je 'ongi' meer pijn dan normaal?
Mag ik vragen met welke testen want ik lees dit nu wel erg vaak de laatste dagen. En veel van die meiden testen met matecare.
Matcare is betrouwbaar hoor, dus daar ligt het niet aan. De vorige maand toen ik zwanger was testte ik eerst heel licht positief met Matcare en diezelfde avond had ik nog een positieve CB digitaal. Als je niet zwanger bent geeft Matcare ook niks aan hoor! Echt helemaal niks.
Ik heb geen ervaring met predictor, nooit gekocht omdat ik altijd hoor dat die pas veel later positief test dan de meeste andere testen...
ik denk dat ik volgende maan die van clear bleu heb ofzo dan zie je het er geelijk op staan of dat je zwanger bent of niet
Die vind ik inderdaad het fijnst, gelijk duidelijkheid. Geen streepjes die er misschien niet zijn na bv te laat aflezen of indrooglijntjes. Succes de volgende maand meid