OEH..lekker MAC... Jammer niet hier in de buurt eentje... Eerste 2 dichtsbij zijnde zijn circa 15 km verderop.. En zodra ik daar ben ga ik ook heen.... Als eerste...
@Zogelukkig: Dat camembert rauwmelks is wist ik niet... Maar over de andere dingen zei ik al: Voor zover ik weet.. Wat dus inhoudt dat ik t niet 100% zeker weet Bedankt iig voor de verduidelijking, weet ik ook weer waar ik aan toe ben @McDonaldsgebeuren: Jullie maken me echt gek met jullie geklets over bigmacs enzo Ik heb zoooo'n zin in de mc nu! Ik denk dat we er straks maar even langsrijden nadat we met de hond in t bos geweest zijn
Niet alle camenbert is rauwmelks hoor. Zeker niet die van de Super de Boer en ook niet die van de Lidl. Ik vind namelijk camenbert lekkerder dan brie dus neem die gewoon. Kijk maar eens in de supermarkt op het etiket dan wordt het heel snel duidelijk. Groetjes Oja de Mac verslaving had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap
Maak je niet druk, brie mag je hebben en ik ben bij beide zwangerschappen ook regelmatig bij de Mac geweest.... het enige wat ik denk dat ze eraan over houden is dat ik hoop dat ze het zelf ook lekker vinden...
Ik hen zelf bij de Mac gewerkt en nu was ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook vreselijk verslaafd aan de Mac, tot nu. Omdat ik er zelf gewerkt heb zie je heel veel dingen achter de scheremen, met vleesproducten zoals een burger zou ik wel oppassen. Ze worden namelijk niet altijd goed doorbakken omdat het in drukke periode te lang duurt, nu is het niet zo dat het rauw is maar omdat het uit de vriezer komt en een behoorlijke tempratuurschommeling in zit zou ik wel oppassen. TIP Haal je eten in rustige periode en kijk het vlees even na zeker met de ´grote burgers´
De meeste brie van de supermarkt huismerken mag je toch wel hebben? Ik eet die van plus en nergens staat op dat het van rauwe melk is gemaakt. Wel van gepasteuriseerde melk gemaakt dus ik eet dat smakelijk weg. Morgen denk ik verse stokbrood en brie halen
Ik heb geluk dat ik geen auto heb dus moet ik op de fiets naar de mac en dat is in deze tijd koud en nat hahaha. Dus het word beperkt tot 1 a 2 keer per maand Lekker lekker lekker. Ik ga er ook vanuit dat je de cheeseburger mag hebben. nooit gehoord dat je die niet mag hebben.
Waar woon jij? Hier al dagenlang droog en warm! 8) Gelukkig hou ik niet van de Mac, alleen al van die lucht wordt ik misselijk! @lovelybitch: eerlijke reactie dat het vlees niet altijd doorbakken is!
ja idd eerlijk. moet zeggen dat ik meestal wel kijk ( pak eigenlijk altijd een hamburger dus is heel dun) soms vergeet ik het ook weleens. maar heb gelukkig altijd een gare gehad.