Kerstboom hoger plaatsen ivm kruipende baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ons zoontje kruipt de hele kamer door en is alles aan het ontdekken, dus die kerstboom blijft niet keurig staan. (Nog 2 andere kids in huis van 6 en 3 dus ze spelen veel samen met hem. In de box houden is geen optie)
    Ik moet dus de kerstboom hoger plaatsen zodat hij er niet bij kan.
    We hebben een kleinere boom gekocht en net op het tafeltje gezet, maar ik vind het zo'n raar gezicht. Het is niet echt een mooi decoratief tafeltje zeg maar.. (kindertafeltje Ikea) Een wit tafelkleed eromheen zag er ook zo massaal uit.
    Hoe hebben anderen dit gedaan?
    Tja waar kan je je druk om maken hè hahaha. Maar ik ben toch vast niet de enige met een kerstboom hoger geplaatst?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vriendin van me heeft hem aan het plafond hangen. Op de kop zeg maar... Best mooi!

Baileyy vindt dit leuk.
  3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Foto gevonden

Bijgevoegde bestanden:

Baileyy en tuc vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik weet niet precies hoeveel plek je hebt, maar kun je het tafeltje en de omgeving niet wat meer aankleden? Dus geen mega tafelkleed erom heen, maar een stuk sneeuwdeken erop waar je dan de boom op zet (verkopen ze overal) en dan onder het tafeltje door een houten treinbaan oid?? Dat het iets meer een tafereeltje wordt.

Fuddey en Baileyy vinden dit leuk.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hahah wat grappig. Dat kan niet met ons plafond. Maar ik vind het wel leuk gevonden!

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Sneeuwdeken dat is misschien nog wel een idee ja! Dat maakt het wat warmer misschien. Treinbaan is leuk ja, maar dat trekt hij natuurlijk ook meteen kapot met zijn bijna 8 maanden.
    Ik ga eens zoeken op Pinterest of ik een voorbeeld van zoiets kan vinden.

tuc vindt dit leuk.
  7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tja ik had hem lekker laten staan. Ik heb nooit wat voor de kinderen weg gezet. Ze moeten maar leren om er vanaf te blijven.
    Ja, ook met 8 maanden;)
    Dus in den treure kind met een "nee" bij de boom vandaan slepen.

Er al aan gedacht wat er gebeurd als boom op een tafeltje staat en kind aan het laken/kleed trekt?
    Kind dus bij de boom vandaan halen. Herhalen, herhalen, herhalen...

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Wij hebben een grondbox om de boom gezet.

Baileyy vindt dit leuk.
  9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Andere jaren ook gedaan met de oudste 2. Maar deze is zo ondernemend en het is een stuk drukker met 3. Ik heb zelf last van mijn bekken dus kan hem niet heel goed tillen. Wil het mezelf dus toch wat makkelijker maken.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113

Deel Deze Pagina