Hoi meiden, Ik vertrek vanmiddag naar zuid-frankrijk.... Ik heb een sterk vermoeden dat ik zwanger ben. ERge last van me tepels en zijkant borsten...ook onderin me buik voel ik van alles....een bal in me buik als ik de slappe lach heb! EN ik heb ook nooit de slappe lach gister in eens 2 x.....!beter gehumeurd of in elk geval anders...! :S Ik weet het niet zeker en ik neem 2 dip sticks mee want ik kan komende week testen...maar ik vroeg me af hoe je dat vraagt in een apotheek in frankrijk? Iemand die goed frans spreekt? Groetjes Eva
hihi...ja zo zat ik ook al....ik kan het wellicht proberen... Ik laat het wel weten.... Misschien nog anderen ideetjes? Greetz
Avez-vous un test de grossesse pour moi ? Een andere tip is om er nog ff in Nederland 1 te scoren onderweg Wel heel spannend hoor! Succes en zal duimen dat ie positief is
Ja ik vind het ook erg spannend! Voel me net zoals de vorige keer dat ik zwanger was...dit ging na 6 weken ongeveer mis...maar nu zijn de symptomen veel vroeger en dus ook hefiger! Had ook erge last van rugpijn vannacht...heb ik nooit! Heel vreemd allemaal....maar goed super bedankt....is ook wel een heel avontuur om zo een test te gaan halen in frankrijk!
Ja vaak krijg je ook van die knullige situatie, hetzelfde als wanneer je condooms haalt oid. Dan wordt het zo'n gebaren gedoe en gebrekkig engels/frans hihi. Volgens mij weten zeal heel snel wat je bedoelt maar vinden ze het wel grappig Je kan het natuurlijk ook gewoon aanwijzen. Nogmaals succes en mijn duimen draaien.
hoi! ik heb in Frankrijk ook meerdere kereen een test gekocht (was zo raar omdat ding zwanger te zien zeggen, dat we het niet geloofden...maar goed ook want een mk met 6 wk) en je kunt gewoon vragen om een Clear Bleu Digitale. begrijpen ze meteen. gewoon bij de apotheek. hou er wel rekening mee, dat die testen minder hcg nodig hebben! je kunt ze al vier dagen voor nod gebruiken...hopelijk zegt je test daar "enceinte" zwanger
Ja hele grappige situaties....vind het wel leuk om me mannetje dat te zien doen flauw he... HIj spreekt helemaal geen woord frans...haha! Dank voor het duimen...! duim ook voor jou!
Hey meid Ohhh ik hoop zo dat het raak is ! Het is je zoo gegund ! Als je internet hebt daar, laat het wel ff weten he Ik zie dat je al genoeg tips gehad hebt, en als je t vergeten bent allemaal, gewoon gebaren naar je buik en dan zeggen: une test pour le bébé, ofzoiets Laat het gauw weten En heel veel pelzier op vakantie!