aaaaarg kan hem zijn nek wel omdraaien! echt de hele tijd zat hij tekenen aan de grote tafel niets aan de hand heel lief met zijn nieuwe stiften. ik moet ondertussen plassen ben echt max 1 min weg kom terug roept meneer TADAAA echt mijn muur is rood! krijg ik dat er nog af??
Tja datzelfde geintje had Yosyp vorige week ook. M'n wit eiken ongelakte kastje zit nu vol met blauwe vlekken, die we er niet uitkrijgen. Is je muur gestuct?
ligt eraan wat voor stiften het zijn denk ik... je hebt stiften die met water weer afwasbaar zijn.. zou gewoon proberen met water en beetje afwasmiddel ofzo.. lukt het niet kan je altijd nog grover geschut gebruiken.. bijv vlekkenverwijderaar.. misss bij de kruidvat? hebben ze kleine flesjes voor stickerresten en allerlei andere dingetjes.. kost niet veel maar miss het proberen waard.. succes
ik heb even voor je gegoogeld Stift Stiftvlekken van de meeste stiften gaan eruit door het kledingstuk in melk te dopen. Ook citroen werkt op kleding. Op gladde oppervlakken lukt dit het best met haarlak (erover spuiten en afnemen) of met tandpasta. Maar let op, want tandpasta schuurt een beetje. Niet alle oppervlakken kunnen hier tegen. Probeer dat eerst uit.
Haha, jij ook al zo'n kunstenaar Y kan er ook wat van hier Behang of geverfd? Als t geverfd is kun je t met een schuursponsje wel eraf krijgen, maar dan schrob je ook de verf mee helaas.. Heb ik hier namelijk moeten doen omdat mevrouw met balpen op de muur had getekend. Gelukkig hebben we verf staan nog dus kon ik het weer bijwerken daarna. Als het behang is dan weet ik niet wat je ermee kan doen.. Hoop dat je het nog schoon krijgt!
en hier heeft zoonlief gisteren de muur gemold met een schroeven draaien. Er zit een soort van isolatie tegen de muur en meneer heeft allemaal gaatjes geprikt!!! Ziet er echt vreselijk uit. De muren zijn behangen en geverfd dus tja hoe we dat weer wegkrijgen, stukkie opnieuw verven gaat niet Erg hoor die mannetjes
Indd! Dochterlief heeft voor een paar weken geleden ook onze nét geverfde muren ondergetekend.. Ongeloofelijk wat zo'n billendoekje dan kan doen..
zolang mijn zoontje geen rare uitslag of wat dan ook krijgt gebruik ik het gewoon. het zal uitgebreid getest zijn neem ik aan dus maak me er niet zon zorgen om en dat je er meer mee kan is alleen maar mooi meegenomen
Hier had zoonlief een giga gat uit het tafellaken geknipt (en ook van zus haar haar). En hij was toch zo trots dat hij al goed kan knippen. Mama NIET dus
ik haal stift op tefels/stoelen/ramen en deuren ook altijd weg met billendoekjes, werkt het beste (werk op een kdv dus gebeurd nog wel eens haha) Of het op een muur werkt....als het een gestucte/geverfde muur is wel, maar behang ben ik bang van niet. Succes!
nou water afwas middel en billen doekjes werken niet haal zo maar even een emmer verf denk ik maak er we wat van haha
Volgens mij is rood ook de moeilijkste kleur die er is om er af te krijgen. Lees dat je al een bak verf haalt... S6 met verven.