en dan besluit je kind picaso te zijn!OP MIJN MUUR

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

aaaaarg kan hem zijn nek wel omdraaien!

echt de hele tijd zat hij tekenen aan de grote tafel niets aan de hand heel lief met zijn nieuwe stiften.
    ik moet ondertussen plassen ben echt max 1 min weg kom terug roept meneer TADAAA

echt mijn muur is rood! krijg ik dat er nog af??

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Tja datzelfde geintje had Yosyp vorige week ook. M'n wit eiken ongelakte kastje zit nu vol met blauwe vlekken, die we er niet uitkrijgen.

Is je muur gestuct?

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Foto! :D

Nee...het is wel heel rot natuurlijk :(
    Zijn het watervaste stiften? Dan ben ik bang van niet....

4. me83

me83 Niet meer actief

ligt eraan wat voor stiften het zijn denk ik... je hebt stiften die met water weer afwasbaar zijn..

zou gewoon proberen met water en beetje afwasmiddel ofzo.. lukt het niet kan je altijd nog grover geschut gebruiken.. bijv vlekkenverwijderaar.. misss bij de kruidvat? hebben ze kleine flesjes voor stickerresten en allerlei andere dingetjes.. kost niet veel maar miss het proberen waard..

succes

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik heb even voor je gegoogeld

Stift
    Stiftvlekken van de meeste stiften gaan eruit door het kledingstuk in melk te dopen. Ook citroen werkt op kleding. Op gladde oppervlakken lukt dit het best met haarlak (erover spuiten en afnemen) of met tandpasta. Maar let op, want tandpasta schuurt een beetje. Niet alle oppervlakken kunnen hier tegen. Probeer dat eerst uit.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, jij ook al zo'n kunstenaar ;)
    Y kan er ook wat van hier ;)

Behang of geverfd?
    Als t geverfd is kun je t met een schuursponsje wel eraf krijgen, maar dan schrob je ook de verf mee helaas.. Heb ik hier namelijk moeten doen omdat mevrouw met balpen op de muur had getekend. Gelukkig hebben we verf staan nog dus kon ik het weer bijwerken daarna.

Als het behang is dan weet ik niet wat je ermee kan doen..

Hoop dat je het nog schoon krijgt!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en hier heeft zoonlief gisteren de muur gemold met een schroeven draaien. Er zit een soort van isolatie tegen de muur en meneer heeft allemaal gaatjes geprikt!!! Ziet er echt vreselijk uit. De muren zijn behangen en geverfd dus tja hoe we dat weer wegkrijgen, stukkie opnieuw verven gaat niet :(

Erg hoor die mannetjes

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha ik vind het wel grappig :D

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vind ik leuk :D foto :D

vind het waarschijnlijk niet meer leuk als mijn ventje het zelf doet;)

10. LittleMonsters

ik hooorde laatst trouwens dat billendoekjes voor bijna alles werken.. tis het proberen waard

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Klopt (helaas, kun je nagaan wat een sterk spul het is. Ik gebruik dat niet meer op mijn kinderen).

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd! Dochterlief heeft voor een paar weken geleden ook onze nét geverfde muren ondergetekend.. Ongeloofelijk wat zo'n billendoekje dan kan doen..:D

13. LittleMonsters

zolang mijn zoontje geen rare uitslag of wat dan ook krijgt gebruik ik het gewoon. het zal uitgebreid getest zijn neem ik aan dus maak me er niet zon zorgen om

en dat je er meer mee kan is alleen maar mooi meegenomen

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Moest ook een beetje lachen. Maar snap zeker ook wel dat het niet leuk is

15. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hier had zoonlief een giga gat uit het tafellaken geknipt (en ook van zus haar haar).
    En hij was toch zo trots dat hij al goed kan knippen.
    Mama NIET dus

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    ik haal stift op tefels/stoelen/ramen en deuren ook altijd weg met billendoekjes, werkt het beste (werk op een kdv dus gebeurd nog wel eens haha) Of het op een muur werkt....als het een gestucte/geverfde muur is wel, maar behang ben ik bang van niet. Succes!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou water afwas middel en billen doekjes werken niet haal zo maar even een emmer verf denk ik maak er we wat van haha

18. tulip

tulip Niet meer actief

o nee balen!!! dan wordt het verven vrees ik.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik neem aan dat je zoonlief wel uitgebreid gecomplimenteerd heb met zijn schilderkunsten? :D

20. Jel

Jel Niet meer actief

Volgens mij is rood ook de moeilijkste kleur die er is om er af te krijgen.
    Lees dat je al een bak verf haalt... S6 met verven. ;)

Deel Deze Pagina