Lieve Desiree, Desiree-man en Jason, Na een ontzettend zware periode van ziekenhuisbezoeken, diagnoses, gesprekken, moeilijke beslissingen en inmens veel verdriet is op 11-10-'11 jullie prachtige dochter en zusje Aimée ter wereld gekomen na een zwangerschap van 22,6 weken. Ik wil jullie hierbij allereerst feliciteren met jullie prachtmeisje! Opnieuw papa en mama geworden en Jason grote broer geworden. Wat zijn jullie trots op jullie dochter! En wat zal Aimée trots zijn dat ze jullie als ouders heeft; geweldige en vooral enorm lieve ouders die ontzettend veel van haar houden! Helaas moet ik jullie ook condoleren.. Wat verschrikkelijk dat jullie Aimée weer hebben moeten laten gaan.. Ze zal op een mooie plek terecht komen waar ze gelukkig zal zijn en voor altijd zal waken over haar papa, mama en grote broer! In jullie harten en gedachten zal ze voor altijd voortleven! Een enorm groot gemis op aarde, maar de hemel is een ster rijker die voor altijd intens zal blijven stralen! You were such a precious gift On the day that you were born Bringing so much happiness Along with you each morn You were so very sadly taken Before it was your time And you're remembered in the memories That so sweetly lie behind Sleep in peace darling girl Where Angels sing their sweet refrain And I know within my heart That one day we'll meet again Aimée*, voor altijd in ons hart en gedachten!
Lieve desiree en man Gefeliciteerd met de geboorte van.jullie dochter, ze heeft jullie opnieuw papa en mama gemaakt. Maar wat vind ik het erg voor jullie dat ik jullie tegelijk moet condoleren.met het grote verlies van jullie meisje.. Heeel veeel sterkte! Dikke knuffel
lieve desiree, ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Aimee wat een super mooie naam! ook gecondoleerd met dit inmens grote verlies! jullie mooie dochtertje is nu een mooi vlindertje. heel erg veel sterkte meid de komende tijd... liefs Gaby
Lieve Desiree, Desiree-man en Jason. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Tegelijkertijd ook gecondoleerd met het verlies van Aimee. Veel sterkte! Liefs suus.
lieve desiree, desireeman en jason Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje aimee. Tegelijkertijd ook gecondoleerd met het verlies van jullie mooie meid! heel veel sterkte!
Wat een verschrikkelijk nieuws. Wil jullie heel veel sterkte toewensen voor nu maar ook voor de toekomst. Jullie kleine meisje heeft jullie opnieuw papa en mama gemaakt en ook jullie oudste is grote broer geworden. Wate en groot verdriet en gemis.
Desiree en fam. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Wat heeft jullie kleine vlindermeisje een prachtige naam gekregen... Liefs Maartt
Lieve Desiree, Wat heb je een prachtig meisje op de wereld gezet! Helaas moesten jullie haar ook weer laten gaan. Wat verdrietig en wat een groot gemis! Heel veel sterkte met dit verlies!
Lieve Desiree, Desiree-man en Jason. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Aimée is een prachtige dochter waar je zeker trots op mag zijn. Gecondoleerd, jullie hebben haar veel te snel moeten laten gaan. Ik wens je nog heel veel kracht en liefde toe voor de tijd die komen zal. Liefs Heidi
Lieve Desiree, man en Jason, Wat een dappere beslissing, uit liefde! wat een verdriet en leegte... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje Aimee, en tegelijkertijd gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel kracht, liefde en rust om dit een plek te kunnen geven. Dikke knuffel. . .
Lieve desiree, man en jason Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Wat een moeilijke beslissing Liefs je oud collegaatje
Lieve Desiree, Man en Jason, Met tranen in mijn ogen heb ik jullie verhaal gelezen op de vlindersite.. Wat is ze mooi, jullie Aimée! Heel veel sterkte met dit grote verlies.. Dikke knuf!