Haha, ik zie ook wat Disneyfilm-figuren voorbij komen. Zo had ik als meisje van een jaar of 4 Prins Erik van de Kleine Zeemeermin Ook veel boybandjongens; te leuk gewoon! (nu moet ik er absoluut niet meer aan denken; doe mij maar een volwassen vent en die heb ik )
Met mijn klasgenootje Niet omdat we elkaar leuk vonden, maar omdat we allebei een groot huis wilden met dieren enz En omdat hij op een boerderij woonde en een zwembad had.
toen ik heel klein was, ging ik sowieso met mn vader trouwens hahahah en daarna met Dylan van beverly hills ( luke perry) en daarna met Angel (David boreanaz)
Dat kan niet, daar zou ik al mee trouwen nee grapje, ik ben heel vaak en heel erg verliefd geweest (voooral op alle buurjongens en jongens uit boybands ) maar trouwen was niet echt iets waar ik toen aan dacht.
met mn pa (toen ik heuuuuuuul klein was), we hebben ook een echt "trouw-ceremonietje" gedaan met ja zeggen en ringen omdoen enzo Ik was helemaal verdrietig toen mn moeder zei dat zij ook al met papa was getrouwd.... Later in de telekids tijd was ik stapelgek op Carlo Boszhard
Hier nog een huwelijkskandidate voor Arnold Schwarznegger. Ik viel als een blok voor hem in die film waar hij de bekende zin "I'll be back" zegt, ben de naam van de film even kwijt (hormonen). Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nu echt niet meer aan moet denken, vind het nu een beetje een enge vent. Maar vroeger, oeh wat was ik verliefd. En dat op mijn 6de haha.
daarmee ga ik nog steeds trouwen hihi, als we samen bones kijken glibberen we van de bank af mijn man heeft iets met die vrouw, vind ie een mooie vrouw, dus we hebben erg veel zin in de nieuwe bones serie
Ik zou met Leonardo Dicaprio trouwen (in de Titanic tijd natuurlijk) Tot ik toen ik bijna 13 was mijn man leerde kennen en van hem mijn eerste zoen kreeg. Toen was ik er van overtuigd dat ik met hem zou trouwen. 8 jaar later gelukt
Niet echt trouwplannen gehad, maar ik had wel een 'oogje' op die Taylor van Hanson whahaha toen was ik 10 ofzo. Daarna heb ik het bij David Boreanaz gehouden.
toen ik 4 was of zo met mijn papa en dan gaf ik als reden op want die ken ik tenminste al en later leonardo dicaprio en nick van de backstreetboys. Zelf ooit een brief geschreven naar Leonardo in het gebrekkig engels.
Nick carter.. is het altijd wel geweest. Daarna nog een crush op Leonardo.. En joshua Jackson (ik keek ook naar dawson preek ) joshua vond ik een leuke naam. Uiteindelijk is het mijn zoontjes middel naam geworden.
Trouwen dacht ik niet aan maar was wel zeer zwaar ernstig verliefd op Joe McIntyre van New Kids On The Block,(nu val ik meer voor ander bandlid Donnie maar niet verliefd hoor,LOL)
Toen ik een jaar of 5 was met mijn papa Toen ik een jaar of 12 was met Jeremy Jackson van baywatch Toen ik 14-15 was met Leonardo Dicaprio maar die werd toch van de troon gestoten door Nick Carter van de BSB