Ok. Ik voel mij echt een beetje een sukkel nu maar ik ga het gewoon doen. Ik zit al een tijdje te twijfelen over een neuspiercing. Ik vind het gaaf zo'n klein gouden ringetje. Een aantal mensen in mijn omgeving zeggen inderdaad dat het wel bij mij zou passen. Een aantal waaronder mijn man zijn minder enthousiast Maar ik ben vooral bang voor de reacties van mensen die mij niet kennen, stom I know maar ben vaak gevoelig voor andermans mening. Dusssss als je mij tegen zou komen met een neuspiercing (zie foto) wat zou dan je eerste indruk zijn? Mijn kledingstijl is een beetje boho, veel jurken, tuniekjes, wijde pijpen, sendra laarzen. Geen idee of het helpt om een mening te vormen maar brand los
Staat je leuk. En als je het naderhand toch niet mooi vind haal je het er weer uit. Je zit hoogstens met een klein gaatje. Bij mij trok dat ook nog weg. Maar dat weet je het wel zeker. Zou je dat oke vinden, of is dat iets waardoor je het niet zou willen? P.s. Wat ben jij knap zeg!
Ja daar zou ik mij denk ik niet aan storen aan zo'n klein gaatje. Heb sproetjes dus in dat opzicht valt dat denk ik niet extreem op. Bedankt voor het compliment, zie dat zelf compleet anders haha
Vroeger in mijn tijd toen we 11 waren of zo was het in, volgens mij ook nog 2 keer opnieuw laten schieten. Die gaten heb ik allemaal nog in mijn neus zitten
Ik ben er helemaal niet van. Niet dat ik gelijk een negatieve indruk zou hebben, maar nee. Ik vind het niks in je neus, dus ik heb er een mwah beeld bij. Ik vind je gezocht mooier zonder zo’n ding.
Gewoon doen! Waarschijnlijk wordt je toch wel anders bekeken... Ik heb een poosje een piercing (ringetje) bij mijn onderlip gehad. Toevallig die periode ook zwart haar, voor danswedstrijden. Ik werd zo anders aangekeken en benaderd dan "normaal". Ik heb er alleen maar om gelachen en ben vooral mijn vrolijke zelf gebleven
Staat je goed! Verder vind ik er niet veel van eigenlijk, als in ik sta er neutraal tegenover, maar misschien ben ik gewoon bevooroordeeld doordat ik zelf o.a. piercings in mijn gezicht heb (neus en onderlip - en in het verleden wenkbrauw en bovenlip; wel nog te zien, maar heel minimaal)
Ik vind het leuk! Vroeger had ik er ook 1 in mijn neus. Gaatje zie je niet meer. Wel op andere plekken zoals lip en wenkbrauw die zijn nog wel zichtbaar bij mij.
Je ziet daar na een tijdje niks van meer trouwens als je hem eruit haalt. Ik heb zelf een septum trouwens
Ik hou niet van een neuspiercing (überhaupt geen gezicht piercings) Maar ik zou mij dr niet aan storen, hij stat je ook prima. Een wenkbrauw piercing of in je lip vind ik al wel gauw wat trashie..
Het staat je zeker. Ik ben alleen zelf niet van de piercings/tattoo’s in een gezicht. Voor mij is het ook wel iets voor in je jeugd een piercing. Bijvoorbeeld als ik een vrouw van 40 zie met een wenkbrauwpiercing denk ik al snel: midlifecrisis. Je kunt ook een neppe halen die je af en toe in kunt doen en niet door je huid heen gaat? Soms zie ik hele mooie, hou je van goud of zilver? Kan eens kijken heb een keer in jouw stijl (boho) op een markt van dat soort ringetjes gezien en daar zelf oorbellen gekocht... misschien heb ik haar kaartje nog. Wat heb je trouwens super mooie ogen!