Oke ik word volgens mij een beetje gek. Ik blijf maar nadenken en googlen. Kort verhaal: 6 juni lichte positieve test, 1-2 weken clear blue. Hele week geen oplopende streep bijna. Testen blijven licht positief. Bloedverlies sinds 5-6 af en toe klein beetje. Oud en soms vers. Wondje in vagina door vaak afvegen? Is sowieso snel gevoelig. Over 9 dagen gaan we 3 weken op reis naar andere kant vd wereld. Geen buikpijn, Alleen lage rugpijn vandaag, geen zwangerschapssymptomen. Hcg testen lijken echt af te nemen. Mijn grote angst. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zit ik daar straks 10u in het vliegtuig. Hoe snel gingen jullie bloeden bij een vroege miskraam? De test vanochtend was nog licht positief. En is het juist zo dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap de testen juist ook niet oplopen?
Laat even bloed prikken en bv maandag weer. Als je hcg mooi daalt is het goed. Maar als je testen zo goed aflopen is het ook wel een indicatie dat het lichaam het zelf kan oplossen. Grote kans dat je binnen een paar dagen bloedverlies kan krijgen als de test nog heel licht positief is. Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik mooi oplopende testen en ook echt knalpositief. Hcg was torenhoog. Bleef ook oplopen.
Moet ik dat gewoon vragen aan de huisarts? Kan morgen altijd even bellen. Maar ben zo bang dat ze zeggen, wacht maar een paar dagen af.
Als je je zo'n zorgen blijft maken, bel dan morgen voor je eigen geruststelling een verloskundige. Daar zijn ze voor! Zeker met zulke zorgen en een vakantie voor de boeg. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is veel zeldzamer dan "gewoon" een miskraam.
zeg dat je op vakantie gaat en je niet in een vreemd land dit wil doen. Sta erop. Dan kun je ook met een gerust hart op vakantie.
Ik ga morgen sowieso even bellen. Ik las wel op internet dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vaak echt waardes van 1000en geeft. Iets wat een tuurstreep natuurlijk niet zou moeten zijn. Maar toch...
1 op de 100 zwangerschappen is niet zeldzaam te noemen vrees ik. Maar bij daling in hcg en dat er nog maar een lichte test is, breekt een lichaam vaak de zwangerschap keurig zelf af.
Weet je dat ik zelf begin te twijfelen aan mijzelf qua hcg daling . Eerder twijfelde ik alleen maar dat ze niet opliepen. Enige manier is inderdaad een bloedtest. Echo is toch nog veel te vroeg. Ik ben gewoon zo bang
Ze lopen niet op, dat is positief. Ze zijn niet knalpositief, dat is ook positief in dit geval. Maar ik zou voor je eigen gemoedsrust erop staan bij de huisarts. Cijfers vergelijken is makkelijker dan streepjes.
Ik hoop dat t goed doorzet! Wel een controle echo inplannen en je laten voorlichten over wat te doen als er restweefsel is ivm je vakantie. Heel veel sterkte in ieder geval!!
He Fijn snap je opluchting! En aan de test te zien zal je nagenoeg geen hcg meer in je bloed hebben of heel weinig. Mooi dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Dan kun je ook weer vooruit kijken.
Normaal is dit een uitslag die je niet wil horen, maar als je weet dat het al fout zit is het toch een grote opluchting dat je lichaam het mooi zelf oplost en je ook geen nare complicaties erbij hebt. Hopelijk start je cyclus snel weer op!
Inmiddels zwangerschapstest helemaal negatief. Vrijdags was echt stolsels bloed en krampen. Nu nog klein beetje bloedverlies. Hoe lang kan dit aanhouden? Na mn MK en bevalling duurde dit namelijk wel een paar weken. Maar kan me niet voorstellen dat dit met een zw van 4 wrken ook is?
Dat kan best lang aanhoudrn, vetschilt echt per vrouw en situatie. Maar t kan ook zo voorbij zijn. Laat je nog checken met een echo of je echt schoon bent voor je op vak gaat? Restweefsel kan soms voor problemen zorgen nl