Wat zijn de symptomen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Macdee, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Weet iemand hoe je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap herkent?
    Wat de symptomen zoal zijn.

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Bij mij eigenlijk veel bloedverlies en hevig buikpijn in de onderbuik en dat doortrekt naar de rechter of linkerkant buik/rug. Ligt eraan aan welke kant de buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit. Paracetamol helpen dan ook niet tegen de pijn en je hebt het gevoel alsof je onderbuik 1 grote blauwe plek is. En net alsof er continue druk is op de blaas zo'n gevoel had het ook bij mij. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon een verloskundige of gynaecoloog bellen en vragen of je een echo mag. Verder zou je even op internet buitenbaarmoederlijke zwangerschap in kunnen tikken en dan krijg je ook de symptomen te zien en ik denk dat ze ook wel ergens op deze site te vinden zijn. Maar je kunt ook gewoon wat last van je buik hebben. Heel veel succes en sterkte.

xxx Joyce

xxx Joyce

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
  4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
  5. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ga dinsdag de gynacoloog bellen voor een afspraak. Ik mag gelukkig in week 6 of 7 al komen voor een echo ivm een eerdere miskraam en dan vraag ik het gelijk even mee.
    Ik heb namelijk continu buikpijn. Het is eigenlijk een soort menstruatiepijn. Nu weet ik dat dat heel normaal kan zijn, maar toch heb ik erg veel stress na de vorige miskraam.

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    buikpijn kan al oprekken van de baarmoeder zijn en de banden

7. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Is dat al zo vroeg?

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja hoor kan makkelijk bij de ene is het sneller dan bij de ander maar het is mogelijk

Deel Deze Pagina