Hey Sniffy, Ja daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dat kan ik pas doen na de havo. Verder, ik ben vandaag ongesteld geworden.. en ik weet nog steeds niet wat ik wil want mijn vriend wilt het wel/ook heel graag en hij vindt het onzin allemaal, terwijl ik dat niet vind, maar goed. Dus ik weet het nog niet! En ik wil hem natuurlijk ook geen verdriet doen, dus ik ga nog even met hem praten.. Doeidoei, Sandra
succes! Ik zou dan zeggen probeer je havo nog even uit te zingen en doe dan de opleiding voor kraamverzorgende. Je hebt daarna genoeg ervaring. gr
Als jij een twijfel hebt zou ik het nog uitstellen ... Je vriend mag deze keus niet voor je maken die maak je samen... Ook al doe je hem er verdriet mee...
Wat Juweeltje zegt! Als jij er niet zeker over bent, moet je het gewoon NIET doen! Je vriend kan zoveel willen, dit is iets wat je samen doet.
Hoi Sandra, ben even snel tijdens het werk komen checken! Als jij het belangrijk vindt dat jou kinderen straks hun best gaan doen op school en een goede opleiding volgen, vindt ik dat je jezelf hetzelfde moet gunnen hoor! Of je vriend dit nu onzin vindt of niet.... Maar kan me evengoed voorstellen dat je de keuze moeilijk vindt. Een kindje is zooooooooo leuk..... doeg doeggg
hoi sandra de keuze voor een baby moet van beide kanten komen.Jij zegt dat je het nog niet weet dan moet je gaan praten.En meis ga eerst eens samenwonen dan leer je mekaar echt kennen.ik woon nu 2jaar samen en ik ken mei vriend al 10 jaar (waarvan 2jaar en 2maanden samen)maar pas toen ik 24 bij hem was leerde ik hem echt kennen ook de negatieve kanten ik denk ook dat jullie eerst samen moeten gaan wonen dat weet je het zeker en dat kun je beter brengen bij je ouder dan ik wil een baby ik had eigenlijk nog wel een vraagje ik weet niet hoelang jullie bij elkaar zijn mag ik dat weten? groetjes
hoi sandra dankje voor je antwoord 8 maand is inderdaat nog erg kort om dan al ove kinderen te beginnen ik zou eerst even rustig aan doen en samen gaan wonen zodat je elkaar echt goed kan leren kennen dan weet je ook wat je aan elkaar heb dat weet je nu echt nog niet en laat je aub niet beinvloeden door je vriend of wie dan ook dit is een keuze die je zelf moet maken
@girliegirl16 ik vind dat blusvrouw helemaal gelijk heeft anders kan je dalijk in het topic :alleen en zwanger: mee gaan schrijven en ik denk niet dat het dat is wat je wil succes cindybaby
Meid je hebt nu al genoeg advies gekregen en ik merk aan je antwoorden dat je er beter over begint na te denken, goed van je! Maak aub je school af. Zorg voor een goede basis in je relatie (dat heb je nog niet na 8 maanden dat weet je zelf ook ),.. maar vooral: als je iéts van twijfels hebt NIET doen! Je vriend houdt vast genoeg van je om nog een tijd te wachten ... En anders is ie het niet waard Succes.
Wat een onzin zeg ! Met 8 maanden kan je best weten of iets goeds voelt of niet. Mijn vriend en ik gaan 29 april pas een jaar met elkaar. Hij woont al vanaf mei bij mij, en ik weet en voel gewoon dat ik heel gelukkig met hem ben en dat ik een kindje met hem wil. Dus ik vind een relatie duur helemaal niet belangerijk. Tenzij ze zou zeggen we zijn 3 maanden bij elkaar zijn dan zou het iets anders zijn. Maar derest ben ik wel met jullie eens eerst samen wonen en school afmaken.
Ikdus: Ik vind vooral de combinatie 8maandjes samen- nog beiden naar school - geen werk - bij ouders wonen niet echt een goede basis voor een kind .. Als ze de rest nu wél zouden hebben, zoals jij, is het wat anders natuurlijk. Ik en mn vriend zijn nu ook pas (bijna) 2 jaar samen dus dat is ook niet zo lang. Maar het voelt wél super goed en daarom weet ik gewoon dat dit hét is Daar kan je idd geen duur op plakken.
Hoihoi, Even commentaar, ik zit op school en hij werkt fulltime We hebben besloten dat we nog even wachten, maar ik blijf zeker actief hier hoor! zo makkelijk zijn jullie niet van me af, hahaha. We hebben besloten te wachten totdat het vanzelf 'raak' is. Hij baalde wel stevig, dat kan ik wel begrijpen, want ik wil/wilde het ook, alleen ik denk ook aan de gevolgen en hij niet echt.. Alhoewel, nu wel Groetjes, Sandra
Hey Sandra Fijn om te horen! :-D Ben trots op je :-D Alleen een ding snap ik even niet... Je zegt dat jullie wachten, maar toch wachten totdat t vanzelf raak is... ga je nu met de pil verder of niet?
Nee.. maar ik ga bijvoorbeeld niet uitrekenen wat mijn vruchtbaarste periode is etc. dus het moet maar toeval zijn dat het op dat moment gebeurt (het klussen) want bijvoorbeeld heb ik wel uitgerekend voor deze aankomende ronde, maar dat lukt sowieso niet, want dan ben ik op vakantie zonder hem dusja.. Doeidoei, Sandra
Ooh, ok, ik snap m Maarja, ze zeggen dat als je er niet mee bezig bent dan het dan heel snel kan gaan he Misschien is het toch slim om iets te doen, al is t maar een condoom gebruiken steeds. Want voor hetzelfde geld heb je over 3 maanden bepaalde plannen en dan komt er ineens een kindje tussen waar je op dat moment dan niet meer op zit te wachten...
Dat is waar, maar het klinkt heel stom.. maar een condoom is echt niet prettig.. voor ons allebei niet..
Nee dat klopt, vond t ook nooit fijn Maargoed, iets anders dan? Gewoon vanwege dat je misschien over 3 maanden andere plannen hebt en dan misschien niet meer zit te wachten op een kindje...? Ik bedoel, je weet maar nooit he
Ja, maar ik denk dat ik over drie maanden nog steeds een kindje wil hoor die gedachte is niet zo snel weg (A) De huisarts had het over iets van een ring ofzo? die je om de 3 weken moet verwisselen.. maar dat lijkt me ook raar *-) want dan zitten de 'restjes' er gewoon in :S