Hoeveel HCG op 1 a 2 weken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mommywannabe, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    hoi iedereen,

ik zit momenteel in grote onzekerheid :(

Ik heb afgelopen maandag positief getest met een cb die 1 a 2 weken aan gaf. Ik ben dan ook maandagavond naar de huisarts geweest voor een bloedonderzoek, deze morgen mocht ik bellen voor het resultaat. Ik blijk momenteel 3O HCG te hebben.
    De dokter stelde dan ook voor om nu vrijdag een nieuw bloedonderzoek te ondergaan zodat ik 's avonds reeds de uitslag zou hebben. ik zou dan toch zeker 1OO HCG moeten hebben.

Maar de dokter heeft me wel wat schrik aangejaagd. Vooral omdat ze het aantal zo laag vond en ze zei dat het nog twijfelachtig was. ze zei er ook nog bij dat als ik in de loop naar vijdag toe bloedingen zou beginnen krijgen dat ik niet meer moest komen voor het onderzoek :( Dit kwam wel eventjes hard aan...

Daarom wil ik eventjes horen hoeveel HCG sommigen onder jullie hadden wanneer jullie nog maar 1 a 2 weken zwanger waren?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maandag was je 4 weken en 1 dag, dan lijkt 30 me netjes hoor, er zijn voldoende zwangeren die dan nog geen positieve test hebben en dus onder de 25 zitten.

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  4. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    nuja deze tabel had ik idd al gevonden. Daarop lijk een cijfer van 3O toch heel normaal? Waarom maakt de huisdokter mij dan zo bang? :( Ik ben echt helemaal in de war...

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Het is geen hoge start maar hoeft ook niet.
    belangrijker is het dat hij goed verdubbeld!

6. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij was het 2 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden 51
    Het hangt af van wanneer de innesteling geweest is....die kan zo een paar dagen later zijn.

7. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier was hij bij 4 weken 33, dus netjes.

8. Marijnemijn

18 apr 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was deze op NOD 95. Deze was wel heel hoog... Dus denk dat 30 idd wel heel goed is hoor!

9. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ik schrik wel beetje van de waarde in de topic, maar meer omdat ik bang ben dat mij. Eigen waarde afwijkt. Volgens mij zijn jullie waardes vrij normaal. Ik had 595 twee dagen na nod. Is dat niet veel te hoog? Te hoog is geloof ik ook niet goed....

10. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    #10 Ivy1979, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    Ik had 397 op 4+1. Ik heb niet gevraagd bij de bloedtest op 4+3 wat de waarde was maar die was erg hoog. Vroeg nog of het te hoog was en dat was niet zo. Ik ga het nog wel even vragen tijdens de echo.

11. Sterre1977

Ik vraag me dat wel af ivy, kan TE hoog ook?

12. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Schijnt wel te kunnen maar de mensen in het ziekenhuis maakten zich geen zorgen over mijn hoogte. Ik denk eigenlijk dat ik zelfs hoger zat dan jij, gaat immers om de stijging en dan zou ik op 700 nogwat ofzo zitten. Heb het speciaal nog gevraagd.

OW bij die link staat nog, boven 426 op 4 weken is te hoog. Dat is dus hoger dan wij hadden op 4 weken.

13. Sterre1977

Maar ik had 595 op 4 weken :( (4+2). Nou ja zij vond het prachtig en zij er niets over, dus zal wel goed zijn...

Deel Deze Pagina