Hoi allemaal, Ik had even een vraagje... Ik heb vanaf donderdag al 4 positieve ovulatie testen gehad en vorige week ook een bijna positieve ovu test op dinsdag! Nu snap ik er nix meer van vooral ook niet omdat ik al 3 maand geen menstruatie heb gehad na mijn mk.....kan 1 van jullie mij hier bij helpen of duidelijkheid in scheppen? Dank jullie alvast voor de antwoorden! Groetjes Eva
HOi, Weet niet welk merk je hebt, maar ik had die van het kruidvat en had dat ook. Dat ligt dan aan de testen. Groetjes
Ga eens heel snel met een zwangerschapstest testen dan Want een ovu test kan ook aangeven dat je zwanger bent! Ik ben zoooo aan het duimen voor je he
ja hoop ik ook meiden....het is zo'n rommeltje geweest na die mk...hoop dat ik geluk mag hebben...ik laat het wel weten allemaal...!
positief in de zin van dikke vette teststreep? want een 2e streepje op een ovutest is niet positief he? Maar als je echt goeie dikke teststrepen hebt (net zo dik of dikker als de controlestreep) heb je grote kans dat je zwanger bent! Succes!
Hey Eva Had bij 'zwanger worden en vrij jong' ook al een reactie gegeven, maar geef m hier ook nog maar eens Het kan zijn dat je zoveel dagen achter elkaar een positieve ovulatietest hebt doordat je ei niet wilt springen zeg maar. Dan blijft je lichaam LH aanmaken maar dan is t blijkbaar net niet genoeg of is er iets anders waardoor je ei niet kan/wil springen... Ik weet niet in detail hoe of wat allemaal, maar ik hoor dat vaker in ieder geval.. Maar wat al meerderen gezegd hebben, je kan ook zwanger zijn Ik zou als ik jou was morgen of over 2 dagen, als je ovulatietesten nog steeds positief is, een zwangerschapstest doen. Als die negatief is dan zou ik je huisarts maar eens bellen, want dan heb je grote kans dat je ei niet wilt springen Ik hoop, bid en smeek natuurlijk op een positieve zwangerschapstest voor je!
Hey meiden dank voor de informatie ed. Ik heb dikke vette strepen net als de controle streep dus echt positief! Ik ga morgen nog een keertje testen met ovu test en naar de Ha...ik ga het sowieso even na laten kijken! Hoop dat ik volgend weekend positief test...zodra ik wat weet of morgen positieve ovulatie test heb dan laat ik het wel even weten.... liefs Eva
hey eva, Hoe si het nu met je? vandaag weer een positieve test gehad? je kon vandaag naar de ha toch, hoe is het gegaan daar? Laatr je het ff weten, ik ben benieuwd, ondertussen duim ik natuurlijk voor ej verder! Liefs S
Ik wil je niet ongerust maken en hoop dat je zwanger bent, maar ik herken je verhaal, ook ik heb altijd positieve ovulatietesten met testen als van babyboomshop, maar ook met kruidvat en sensitest. In mijn geval komt dat omdat ik PCO-Syndroom heb (extreem lange cyclussen zonder eisprong maar met een hoog LH waarde) Alleen de clear blue testen kloppen bij mij. Als je nu niet zwanger bent, dan zou ik me als ik jou was door laten sturen naar de gyn om dit uit te sluiten. Hopelijk ben je gewoon zwanger!
dit komt mij bekend voor, ik heb vanaf vrijdag ochtend al positieve ovulatietesten! Snap er niks van. Het zel toch niet nu al zijn dat hij op het hcg hormoon reageert? Ach we klussen wel gewoon maar wordt er echt onzeker van! Verder heb ik wel altijd regelmatige cyclussen. gr Luna1
die van mij is lichter geworden vamorgen kan een hardnekkig ei zijn dat denk ik bij mij! Ben ook doorgestuurd naar de gyn... succes allemaal met zwanger worden!