Mijn wondertje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 2lovelychildren, Apr 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Ik heb een erge stress zwangerschap gehad ivm een verdikte nekplooi van 12mm ,hij zou edwards sydroom hebben dan weer down en toen weer noonansydroom,ze probeerden me over te halen voor een vruchtwaterpuntie wat ik afgewezen heb ,mijn zoontje is welkom wat hij ook had .
    Mijn verloskundige heeft zelfs het woord abortus laten vallen omdat ik volgens haar het al druk genoeg had met mijn andere zoontje met adhd.
    Niemand komt aan mijn baby in mijn buik.
    13 feb is noah geboren met 38 weken omdat hij al 4 kilo was een echte flinkert .En het allerbelangrijkste hij is gezond hij heeft alleen een dikker nekje en heeft meteen een hartfilmpje en nekecho gehad en helemaal niks te vinden,nu ik dit schrijf vallen de tranen over mijn wangen ik ben zo blij met mijn kleine ventje ik kan t niet bevatten allemaal.
    In mei krijgt hij nog een dna onderzoek ,omdat ze het 100 procent willen weten dat alles goed is met hem.
    Ik geniet van elke seconde van hem en elke keer als ik hem zie moet ik mijn tranen bedwingen en denken hij is gezond.
    Hij is nu inmiddels 8 weken en hij doet t super goed hij lacht en weegt al bijna 6 kilo.
    Dit zal ik nog moeten verwerken dit hele gebeuren
    Dit wilde ik even met jullie delen
    groetjes

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Van harte gefeliciteerd meid. Geniet ervan.
    Ik denk dat jullie zoon juist jullie heeft uitgekozen als ouders omdat hij bij jullie veilig is en zo gewenst.
    Wees trots op hoe je alles gedaan heb en nog doe, en geniet.
    Kinderen zijn toch echt een zegen;)

3. 2lovelychildren

Hoi loes
    Dank je wel voor je lieve woorden dat doet me erg goed.
    groetjes

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Dit bewijst toch maar weer eens dat je altijd je eigen gevoel moet volgen, ongeacht wat iemand anders zegt! Goed gedaan meid!! :)

5. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Wat super! Dus dat bewijst nogmaals dat met de nieuwste techniek we alles meten en onderzoeken, maar niet altijd gelijk hebben... Heel knap dat je je gevoel hebt gevolgd...en nu heb je een mooi manneke! Geniet ervan!

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Fantastisch! Geniet ervan, met volle teugen! Je hebt het enige goede gedaan meid.

7. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Wederom dat (moeder)instinct... Goed dat je naar je eigen gevoel geluisterd hebt, ondanks dat je eigenlijk van alle kanten ander advies kreeg!
    Geniet maar volop van je mannetje... ;)

8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie wonder!! Heerlijk en vooral geniet ervan zeker na de zwangerschap die je beschrijft....

Helaas weet ik hoe je je voelt. Bij mijn zwangerschap kwamen ze er met 17 weken achter dat er een hoop vocht zat op plekken waar het niet hoort. Als je wil er is een topic over; hydrothorax. Via een hele omweg uiteindelijk in Leiden terecht gekomen waar er drains geplaatst zijn (5 weken later). De gyn gaf ons toen aan dat we geen dag later hadden moeten komen dan was ons meisje er niet meer geweest. Deze kleine meid is voor mij ook nog elke dag een wonder en ik geniet intens. Moet jij ook doen!!! Verwerken duurt denk ik nog wel even ben ik bang..... er zijn momenten dat ik nog steeds moet janken omdat het niet veel had gescheeld of mijn meid was er niet geweest, terwijl ze kerngezond is!!!!

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Wat ontzettend fijn, meid! Heerlijk van je wondertje genieten!

10. Lunacy

Lunacy Actief lid

Dec 14, 2010
    475
    0
    16
    Wat heerlijk dat jullie kindje tegen de kansberekeningen in toch een gezond mannetje blijkt te zijn!! Ik kan me voorstellen dat het je elke keer als je hem ziet weer raakt. Veel succes samen in de toekomst met jullie nieuwe gezinnetje!!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Helemaal geweldig! En je hebt het super gedaan in mijn ogen! Heel mooi!

geniet van elkaar! En een gelukkig en gezond leven toegewenst!

12. 2lovelychildren

Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden dat doet me erg goed.
    groetjes:)

13. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Gefeliciteerd met jullie wondertje!

Even off topic misschien:
    Mijn man heeft een stofwisselingsziekte waarbij levenslang dieet noodzakelijk is.
    Ook kon hij dit overdragen.
    Toen ik hier met de verloskundige over sprak vroeg zij aan mij of ik wel verder wilde met deze zwangerschap en dat ik het snel moest bedenken want ik was al 19 weken zwanger!
    ik had echt zo iets van PARDON!! met een stofwisselingsziekte is prima te leven als er goede alternatieve zijn.

Maar naar mijn idee denken ze soms er te makkelijk over om het zomaar weg te halen...

14. 2lovelychildren

hoi wesdaan
    Ja inderdaad ze denken er te makkelijk over en dat doet erge pijn vooral als ik nu mijn gezonde zoontje zie en hij lacht naar me.
    groetjes

Share This Page