twijfel slaat toe

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Milou1990, Sep 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

Mar 12, 2015
    395
    91
    28
    Ik ben nu 6/ 7 weken zwanger net weer een test gedaan en die wordt lichter dan 2 weken terug

Attached Files:

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

Feb 19, 2015
    2,068
    39
    48
    Allereerst: gefeliciteerd!

En nu over je test... als je t mij vraagt issie hartstikke positief!
    Ik heb vaker gelezen dat het HCG schommelt en ook dat ja een week of 8 de HCG alweer een stuk kan zijn afgenomen. Zou me niet zo druk proberen te maken en gewoon niet meer testen! Lekker genieten!!

3. Timmy

Timmy Lid

Jul 26, 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoort dat niet gewoon? Dat je op een gegeven moment niet meer positief test? Ookal is deze test misschien lichter dan je andere test, ik vind het alsnog een heel duidelijk positieve test. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is niet goed als je op een gegeven moment niet meer positief test! De gehele zwangerschap test je namelijk duidelijk positief. Het teststreepje kan echter wel lichter worden doordat de test de hoeveelheid HCG niet meer aan kan. Dit is vanaf ca 6 weken het geval.
    HCG verdwijnt niet, het stijgt alleen op een gegeven moment niet meer. De gehele zwangerschap heb je HCG in je lichaam.

TS, niet meer testen. De hoeveelheid HCG is nu zo hoog dat de test zowat verzuipt en daardoor wordt het teststreepje lichter.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Share This Page