Moet even de onzekerheid kwijt ^^

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kristel86, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal :)

Zoals bijna iedereen die in dezelfde periode zit ben ik heel onzeker. Ik heb vorige week donderdag een ovluatietest gedaan en die was positief. Diezelfde avond heb ik er nog een gedaan, maar die was ineens negatief. Maar na die negatieve test hebben mijn vriend en ik wel "lol" gehad ;)
    Nu voel ik me sinds vrijdag/zaterdag heel raar. Ik voel me een beetje licht in me hoofd, tot gisteren heb ik last gehad van maagzuur bijna de hele tijd, ik voel me alsof ik ongesteld moet worden (krampen in mn baarmoeder), mijn darmen rommelen heel erg, ik ben heeeel moe de hele tijd én ik heb last van moodswings.
    Ik heb al heel veel berichten gelezen over wat bij velen de eerste zwangerschapssymptomen zijn.
    Maar ik word er eerlijk gezegd niet echt wijzer uit...
    Voor zover ik weet (gelezen heb) krijg je namelijk volgens mij pas last van zwangerschapsymptomen NA de innesteling. En ALS er al een bevruchting heeft plaatsgevonden zal er nog geen innesteling geweest zijn. Daar is het gewoon te vroeg voor.
    Nu vraag ik me af of deze klachten allemaal "ingebeeld" zijn. Ik wil namelijk heeeeeel graag zwanger worden.
    Ik had wel een paar dagen vóór de ovulatietest een beetje roze/slijmerig verlies. Als dat al een innesteling geweest is, dan zou het kunnen kloppen allemaal. En dan snap ik ook dat die 2e ovulatietest negatief was.
    Alleen ik snap niet dat die 1e (die ik 4 uur voor de 2e heb gedaan) wél positief was.

Ik ben gewoon een beetje in de war :(
    Wie kan mij misschien een beetje uit de onzekerheid helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kristel

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    ik snap heel goed je onzeker bent, en je heel graag antwoord wil of je zwanger bent of niet, alleen helaaas daar kunnen we geen antwoord op geven , je zal daarmee echt moeten wachten tot je kunt testen, ik weet het ook het is ook zo moeilijk en helaas je lichaam kan je goed voor de gek houden

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)
    nouja, ik weet dat niemand mij kan zeggen of ik wel of niet zwanger ben en helaas moet ik ook gewoon nog tot volgende week wachten voordat ik t weet.
    Ik hoop alleen dat er mensen zijn die mij kunnen vertellen of t eventueel wel of eventueel niet zo is. En iemand die misschien een verklaring weet voor die 2 ovulatietesten.
    Want dat vind ik nog het meest rare :confused:
    Het lijkt me namelijk sterk dat als je er eentje doet en die is positief, dat de 2e die je 4 uur later doet ineens negatief is. Ik zou het namelijk heel vreemd vinden als het LH om 19.00 uur wél in je urine zit, en om 23.00 uur ineens niet meer...

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Hoi,

Het kan zijn dat jij je LH piek in de ochtend heb waardoor
    het dus in de avond afneemt.
    Je bent maar heel kort vruchtbaar. Ik heb wel meer verhalen
    gehoord van meiden die in de ochtend positief teste en in
    de avond weer negatief. Alles is dus mogelijk.

Het probleem met sommige zwangerschapssymptomen is
    dat je ze ook heb als je ongesteld moet worden.
    Zoals moodswings, gevoelige borsten en krampjes.
    Je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden.

Hopelijk ben je zwanger meid.
    Sterkte met wachten tot volgende week.

Groetjes Jet

5. Niet meer actief

Het is inderdaad te vroeg voor zwangerschaps klachten.
    Want je hebt het eigelijk al na 1 dag jij.

Wel kan het met je eisprong te maken hebben gehad.
    Dus misschien was dat het?

Deel Deze Pagina