een smily van clearbleu digi.ovulatiet 2 dagen NA mijn NOD?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pink150, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Lieve meiden,

IK heb de afgelopen 2 maanden getempt, bij beide cyclus een eisprong op dag 11, bij mijn vorige cyclus ongesteld dpo 15. Nu zit ik op DPO 17 en nog steeds 37,2 ! Verder heb ik afentoe want menstruatiepijn,maar lang niet zoals altijd.,..en veel waterige afscheiding! maar nu het volgende ik heb mijn vriend beloofd samen te testen omdat wij al 20 maanden bezig zijn en een VMK hebben gehad,,....maar ik was zo nieuwschierig dat ik nog een digitale clearbleu OVULATIEtest heb liggen,..en na een paar minuten een mooie smiley en 2 dikke strepen....wat nu?..een eisprong is het echt niet hoor...help ik voel me zo vreselijk onzeker...ik hoop dat iemand zoiets weleens heeft gehoord...sorry voor mijn lange verhaal!

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Ik heb het nog niet gehad, maar er zijn meer dames die zwanger bleken na een positieve ovu test....
    Een zwangerschapstest zal je onzekerheid (positief of negatief) weghalen
    Ik zal voor je duimen!

x-je

3. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hmm is idd best vreemd
    was je menstruatie minder dan normaal? of gewoon echt veel?
    ik denk dat je het beste een zwangerschaps test kunt doen

liefs ancie

4. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @pink 150 Een ovulatietest reageert ook op het HCG hormoon. Het beste kun je toch ff een zwangerschapstest doen. Heel veel succes en ik zal voor je duimen dat je een positieve zw.test krijgt.

5. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    @ancie, ik heb nog geen menstruatie gehad, ik zou die 2 dagen geleden moeten krijgen, maar omdat ik zo bang ben weer voor een neg, test deed ik stiekem een ovu. test (ik had niet verwacht dat er een smiley zou komen staan en 2 erg dikke blauwe strepen)...

Na 20 maanden ben ik soms niet meer zo postitief,..sorry :(

EN wat lief dat jullie voor me duimen,..ik ben echt zo zenuwachtig..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Pink: Ga jij eens heel gauw een zwangerschapstest doen :D
    Kans zit er dik in dat jij 2 hele mooie strepen erop krijgt!

Ik duim voor je!

7. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ja ja doe doe!
    ik denk ook dat je goed nieuws heb!

8. samkids

samkids Niet meer actief

Zeker weten dat jij straks een mooie zwangerschapstest gaat krijgen.
    LH en hCG lijken namelijk erg veel op elkaar.

Ovu-test detecteert ook HCG, maar niet andersom.

Het feit dat je overtijd bent, kramp hebt etc zijn ook goede aanwijzingen.

Liefs!

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ben je al een zwtest aan het halen? :)

10. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Ow meiden, ik zit zowat te huilen als ik dit lees...en ik wil mezelf niet helemaal gek maken,...ik moet van 4 tot 9 werken en heb nu geen tijd om een zw.test te halen... ook mijn vriend weet nog helemaal van niets,..hij gaat dalijk naar een winkelcentrum, dus ik ga vragen of hij er een wil mee nemen, (een zwanger/niet zwanger)....
    Maar zou ik dan moeten wachten tot morgenvroeg? Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ook in de avond positief testte... misschien nu weer..

Maar ik beloof een ding lieve meiden, ik laat het zo snel mogelijk weten!
    Owja en mijn borsten doen niet echt heel pijn, alleen als ik op de zijkanten duw en als er bijvoorbeeld iets tegen aankomt, heeft iedere zwangere veel last van haar borsten?.....erg he zo onzeker! :(

Tot vanavonD!
    x

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik had 5 dgn voor NOD al 'zwanger' op die digitale dus je kan het vast vanavond al wel doen!
    Duim voor je!

12. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Pink,

Niet iedere vrouw heeft last van haar borsten als ze zwanger is en de hoeveelheid pijn varieert ook heel erg, maar het is wel een van de vele mogelijke zwangerschapstekenen.
    Ik kan me voorstellen dat jij je helemaal zit op te vreten nu. Sterkte met werken vanmiddag en vanavond.

Trouwens, volgens mij maakt het geen biet uit of je 's morgens of 's avonds test, maar je eerste ochtendurine is wel het meest geconcentreerd, dus dat is nooit verkeerd.

Succes en de duimen draaien nog steeds.

Moniek

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wat spannend zeg Pink! Als je al een positieve o-test hebt, zou ik de zwangerschapstest vanavond ook doen. Niet teveel drinken en niet meer naar de wc. Alleen als ik zwanger ben, heb ik last van de zijkant van mijn borsten als ik erop druk. Het is bij mij echt een typische zwangerschapsklacht. Ik zal voor je duimen!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @pink o wat spannend meis, alleen een test kan uitwijzen hoe of wat! hoop zo voor je dat nu wel raak is, duimen draaien hier voor je hoor! ga gauw eeen test doen! en gauw laten weten hoor.

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een positieve ovulatietest voordat ik een zwangerschapstest durfde doen.

(deze zwangerschap geen o-test gedaan)

Oh ja... en die pijn aan de zijkant van mijn borsten betekent voor mij ook echt zwanger!

Zou me erg verbazen als jij niet zwanger bent! Ben erg benieuwd...

16. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ?.........en en en?

17. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    WHAAAA........ZWANGER!
    jullie hadden allemaal gelijk lieve schatten, het duimen draaien heeft geluk gebracht,...toen ik half 10 thuis kwam..lag het testje al klaar wat mijn lieve mannetje gehaald had....en ik doe 'm en na 40 sec pats..ZWANGER in beeld, en met het testje de ouders broer en zus afgereden en wat afgehuild...eindelijk..en nu maar hopen dat het blijft zitten....jullie zijn toppers meiden!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oh wat geweldig pink!

WAt fijn na zoveel maanden!

Heel veel geluk, geniet van deze dag en van de roze wolk!

19. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    HAHAHAH SUPER TE GEK WOW!
    LEUK LEUK!
    Gefeliciteerd!
    HE HE eindelijk he!