Ik zal heel graag me borsten lagen vergroten en dit zeg ik al vanaf me 14de haha. Nu ben ik wat aangekomen , en eigenlijk iets te zwaar en zijn me borsten van hele kleine B naar een kleine C gegaan. Maar ze zijn niet vol of mooi rond. Ik zou heel graag een borst vergroting willen naar een mooie volle C of een kleine D. Qua lichaam kan ik dag makkelijk hebben. Ik wil niet dat mensen zeggen hè waar gaan die tieten met die meid heen haha... Mijn moeder kreeg kreeg na haar 35e ineens tieten die had minder als mij en in een paar jaar had ze echt DD en niet eens veel aangekomen misschien 10 kilo in geheel en was ze te dun. Nu heb ik geen spataderen en me moeder heel erg naar mijn geboorte. Zij kan soms amper er van lopen en heeft een periode gehad dat ze ze heeeel vaak moest weg halen. Nu moet ze over 2 weken weer maar is nu al 3 jaar geleden, Ze laat ze dus echt weghalen voor de pijn.
Ben trouwens wel gaan sparen voor die vergroting maar ik wacht nog wel even tot ik een kindje heb gekregen. Wie weet krijg ik dan ineens tieten , of wordt het allee maar erger. Toch vind ik het wel eng , mijn schoonzuster heeft ze en moest eerst geopereerd worden omdat ze die silicone had die gevaarlijk waren. 1 jaar na de nieuwe kreeg ze legage en moest ze weer. Kosten ook nog 1500 euro. Was echt sneu ze had 1 AAAA Cup (ze heeft niks van der zelf) en 1 D cup. Gelukkig was het water dat dan je lichaam in loopt. En is ze uiteindelijk dus weer geopereerd en heeft weer een nieuwe tiet gehad,v Maar daar schok ik wel een beetje van!!
Ik geef die vrouwen groot gelijk! Zelf zit ik in de toekomst een mini buikwand correctie te overwegen. Ik ben vrij slank, 12 kg tijdens mn zwangerschap aangekomen en droeg alles naar voren. Mn hele buik is verschrikkelijk uitgelubberd. Íets dat echt niet meer goed komt dmv sporten.
Zo denk ik er ook over. Mijn lijf is ook niet meer wat het geweest is, maar dat is iets wat ik er voor over heb gehad. Ik ben nog steeds trots op mijn lichaam, want daar heb ik mijn kindje in gedragen en mee gevoed. Jammer dan dat m'n borsten wat meer hangen. Je kunt niet eeuwig het lijf van een twintiger hebben. Op den duur gaat het toch wel zakken Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen het doen, maar ik persoonlijk zou me nooit schamen voor het lichaam dat een kind op de wereld heeft gezet. (Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb, mijn lichaam is redelijk goed hersteld)
Ik ben tijdens mijn zw 35 kg aangekomen en heb veel striae. Ben nu flink af aan het vallen en ik vrees met grote vrezen voor vel overschot, en ja, ik ga er dan zeker voor sparen dat weg te laten halen.. Hoeft niet plat, had altijd al zwembandje, dat mag wel blijven..maar die pens moet weg..bleehhh.. En de striae en uitgelubbert vel vind ik juist iets om trots op te zijn, eindelijk heb ik dat ook!! Na zoveel jaren tobben, verdriet, heb ik ook een kindje gezond en wel mogen baren. Wij zeggen altijd tegen elkaar, hij heeft t wel uitgewoond he, moet nu even gerenoveerd worden wie weet voor een nieuwe huurder In mei gaan we weer op vakantie en deze keer wil ik ook gewoon in badpak (bikini droeg ik al niet) durven zwemmen met mijn jongens....we zijn in sept op vakantie geweest 10 weken na mijn bevalling naar z frankrijk en ik met mijn 35 kg overgewicht ben echt niet daar het zwembad ingegaan. Wel op het strand met een groot shirt aan de zee in. Nu is mijn doel voor de volgende vakantie badpakproof te zijn..en als ik dan vel te veel heb, wil ik dat ooit wel laten verwijderen.
Precies dan kan je het niet voorstellen als je altijd een maat grotere broeken moet kopen of zelf zwangerschapwkleding omdat je vel zo hangt en pijnlijk is en als je bukt dat je buik zo trekt dat het pijn doet. Ik zou het niet doen voor wat streepjes of wat lossere onderdelen maar wel als het een normaal leven in de weg staat, ik denk dat dat het verschil is..
Maar goed ik heb een diastase die toch ook al geopereerd moet worden dus dan is een beetje extra vel weghalen niet zoveel extra werk, maar ik twijfel nog steeds want het is toch een narcose en altijd een risico...
Als het nodig zou zijn en ik had het geld dan zou ik het zeker doen. Na mijn 2e kindje heb ik ervoor gekozen om mijn borsten weer te laten opvullen tot hun oude formaat. Ik had voor mijn 1e kindje een stevige D cup en na 2 kinderen bleven er 2 leeggelopen ballonnetjes over. Dus ik heb ze niet vergroot of gelift, gewoon weer in oude staat terug laten brengen. Ik was toen 21/22 jaar en was echt niet van plan om de rest van mijn leven met van die treurige theezakjes rond te blijven lopen. Ik ben slank van mijzelf maar ik heb wel brede heupen. Dus de verhouding was weg. Inmiddels daarna nog 3 kinderen gekregen, nu hangen ze een beetje maar dat stoort mij niet. Al zijn ze na 10 jaar denk ik wel aan vervanging toe. Helaas voorlopig geen geld daarvoor. En natuurlijk ben ik trots op mijn lijf dat het 5 kinderen heeft gedragen maar dat zou voor mij geen reden zijn om het te laten. De rest van mijn lichaam is gelukkig gewoon weer in model, ik heb alleen her en der wat striae. Maar mocht dit niet zo zijn en ik had het geld, zou ik zeker een mommy make-over laten doen.
Waarom niet? Als iemand zich daar beter door gaat voelen moet diegene dat vooral doen Ik had altijd maatje 34/36, BH maat B75 en zat strak in mn vel.. Tijdens de zwangerschappen ben ik heel veel aangekomen (1e keer 35 kg en de 2e keer 25 kg); het is er beide keren vrij snel weer vanaf gegaan, maar ik zit nu helaas wel met striae van mn enkels tot mn oksels.. En dat is niet overdreven Mijn borsten zijn er kleiner uitgekomen en ik mag "blij" zijn als ik nu nog een cup A aan pas. Ik ben blij dat ik gewoon weer maatje 36 aan kan, maar ik voel me totaal niet meer op mn gemak in lingerie of bikini oid. Aan de striae zal weinig te doen zijn (ik probeer nu af en toe onder de zonnebank te gaan zodat het minder opvalt) maar mijn borsten zou ik toch wel weer heel graag in hun oude toestand willen zien Ik hoef echt geen Pamela te zijn, maar een beetje meer mag van mij wel weer! Ik spaar dus ook voor een borstvergroting en hoop dat ik de stap ooit durf te nemen (ik ben nogal bang ervoor ). Ik ben pas 25 en zo wil ik er ook graag weer uit zien
Ik zou eerst kijken wat ik er zelf aan zou kunnen doen dmv sporten maar als blijkt dat dat echt niet genoeg is zou ik het er zeker voor over hebben. ik heb altijd al een flinke, zware en hangende voorgevel gehad waardoor ik krom loop en mijn buik zag/ziet er ook uit alsof ik permanent zwanger was/ben ook al was ik het niet. Ik heb trouwens een hele tijd geleden, denk wel langer dan een jaar een aflevering gezien van gewoon mooier, ook zo'n cosmetisch programma. Daarin was ook een vrouw die een mommy makeover heeft laten doen. Ik respecteer haar beslissing zeker, maar dat ze wel 3 keer in die uitzending heeft gezegd waar notabene haar tweeling van 3 jaar bijzat dat het hun schuld was dat zij er niet uitzag (vóór de makeover) vind ik echt not done!:x
Het ligt er aan hoe ze het brengt. Mijn jongens van bijna 3 jaar vragen mij ook geregeld hoe het komt dat mama's buik zo 'kapot' is. En dan zeg ik dat dat komt omdat daar 2 mooie baby's in gegroeid zijn maar dat mij buik dat niet aankon. Uiteraard geef ik mijn kids nergens de 'schuld' van. Dat zou wat zijn! Ik voel mij er wel diep ongelukkig over. Erger kan haast niet.. Ik heb er ook heel erg last van. Mijn buik is dan ook dusdanig verminkt dat ik in aanmerking kom voor een (vergoedde) buikwandcorrectie. Voorwaarde is alleen dat ik geen kinderwens meer mag hebben. En daar ben ik nog niet over uit. Ik vind het super dat er zoiets bestaat dus. Als ik er de middelen voor had zou ik er ook zeker gebruik van maken.
Zoals jij het tegen je jongens zegt klinkt het al heel anders en gewoon als een goede uitleg! maar zoals zij het toen op tv zei? ze zei meerdere malen lacherig tegen haar kinderen "ja dat is jullie schuld." waarschijnlijk als grappig bedoeld, maar ik zie er de lol niet van in.