Gefeliciteerd Marieke, Sinds vandaag doe ik met je mee, loop maar ff op je achter. Wij hebben er ook 3 jaar op moeten wachten. Fijn hoor! Geniet ervan!
Hey meid! WAUW!! Wat ontzettend geweldig dit nieuws Van harte gefeliciteerd! Dat je maar een superfijne zwangerschap mag hebben zonder al te veel kwaaltjes!
Proficiat meid, dat moet een moeilijke weg voor jullie zijn geweest. Geniet maar lekker van deze roze wolk
Hey meid! Goh ik kijk even bij het 'ik ben zwanger' topic en mevrouw heeft al 33 reacties! Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd maar bij deze ook even via deze weg: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Eindelijk na 3 jaar mag je je toevoegen op de roze wolk. Het heeft ook veel te lang geduurd he? Maar nu is het jullie beurt en het is jullie zo ontzettend gegund! Geniet ervan van het is zo mei hoor! Nou tot zondag! XXXX
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super hoor na 3 jaar! Hopelijk kun je er heerlijk van gaan genieten..
GEFELICITEERD!! na 3jr pff dan moet je wel extra super super blij zijn en ik ben dat ook voor jou/jullie!!!!
Dank jullie wel! ik zie het na 3 jaar ook echt als een wondertje dat de 1e keer iui raak was! hopelijk mag alles goed blijven gaan!