Ja ik had het ook over als je gecurreteerd was Maar ja dat lijkt mij ook niet fijn. Ik kreeg toen eerst een uitwendige echo,maar omdat ze moeilijk wat kon zien,en voor ons al duidelijk was dat het fout was,wou ze toch een inwendige echo maken,maar ik had er weinig gevoel bij,ma komt ook miss,omdat je dan al half in schock bent vanwege dat het niet goed zat
Ik had voor de echo geen enkel idee dat het niet goed zou zijn. Ik had geen druppel bloed verloren en had alle zwangerschapssymptomen, dus toen ze te weinig kon zien op de uitwendige echo maakte ik me nog geen zorgen. Was kort daarvoor ook na de wc geweest, waardoor mijn blaas in de weg zat. De shock kwam pas toen ze zei dat ze geen goed nieuws had bij het zien van de inwendige echo. Was echt even van de aardbol. Had jij van te voren al een idee dat het niet goed kon zijn of 'wist' je het bij het zien van de uitwendige echo?
Euuh ik had ook nergens last van,van dat het mis kon zijn, maar ik voelde mij wel anders zwanger dan anders,was niet zoo super happy dan bij de eerste, maar ging wel vol goede moed,de echo kamer binnen,maar toen ze het echo apparaat er op zette zag ik het al meteen, ik zou 11 weken moeten zijn,en dan zou je echt wel een kleine mensje gezien moeten hebben,en dat zag je dus niet helaas
Het was voor mij de eerste keer en ik had ook geen vergelijkingsmateriaal. Het rare was wel dat ik er minder blij was, dan ik van te voren had gedacht. Ik bleef maar roepen dat we het rustig moesten afwachten, want alles kon nog misgaan. Ik was best wel negatief over alles en wilde ook helemaal niet naar kleertjes kijken enzo. Mijn mannetje bleef maar roepen dat ik niet zo moest doemdenken en dat het vast wel goed zou zijn, omdat ik zoveel symptomen had. Ik denk achteraf dat ik het onbewust al wist ofzo, geloof jij daarin?
hoi Ik kom ook mee kletsen hier Ik zal me maar even een beetje voorstellen... Ik ben dus Kristel, 21 jaar, woon samen met mn vriend die 30 is. In januari hebben wij besloten om voor een kindje te gaan. In de 3e ronde ben ik zwanger geraakt maar dat mocht niet lang duren en heb gister dus ook een vmk gehad met 4,5 week. Weet ook eigenlijk niet of ik het zo vroeg al een miskraam kan noemen, maargoed. Ik weet absoluut niet wat er komen gaat nu, hoe mijn lichaam zich gaat gedragen hierna, hoe mn cyclus wordt, etc etc. Ik vroeg me trouwens wel meteen iets af: Vannacht is bij mij dan het bloeden begonnen en ik heb mn banner weer aangepast en vandaag als eerste cyclusdag gerekend. Telt dat eigenlijk wel al? Of kan ik pas echt weer spreken over een cyclus als ik hierna ongesteld wordt? Het is wel allemaal heel vroeg bij mij he, als ik bij wijze van had gewacht tot 5 dagen na NOD om te testen (vandaag dus) dan had ik nooit geweten dat ik zwanger was en had ik dit ook als een normale menstruatie aangezien..
Hoi kristel, Ik had ergens anders ook al naar je geschreven dat je met je hoofd toch al negen maanden verder bent na het zien van een positieve test. Dus hoe pril het ook is, het blijft een echt verlies en ik vind dat al wel een miskraam. Volgens mij kun je dit weer als de eerste dag van je cyclus rekenen en het is wel weer afwachten hoe je cyclus de eerste keer gaat worden. Ik weet niet of dat afhankelijk is van de duur van de zwangerschap. Zo ja dan zou dit voor jou positief zijn. groetjes
Ik vraag me eigenlijk nog iets af... Het bloeden wil bij mij nog steeds niet echt doorzetten, het blijft momenteel echt met druppeltjes komen... Is dat normaal? Mij werd gezegd dat je t kon vergelijken met een hevige menstruatie, maar op de pijn na is het voor mij alles behalve hevig
Kristel, omdat je nog zó vroeg in je zwangerschap zat, denk ik nit dat het veel heviger wordt dan een normale menstruatie. Wel heel kut voor je! Ik heb mijn kindje verloren bij 91/2 weken, en dan kun je dus al echt zien dat het een kindje aan het worden is. Toen heb ik gerekend vanaf de dag dat ik het kindje echt verloren ben, en dus neit het bloeden ervoor. Maar dat zal bij jou niet te zien zijn, dus zou ik rekenen vanaf de dag dat je helder bloed verliest. Het maakt niet veel uit, meestal is de cyclus na je mk toch niet kloppend, het kan best even duren voor je lichaam weer op regel is. Kijk gewoon even naar welke dag het echt doorzet. verlies je veel bloed? als het maar een beetje is, en bruin, dan wil dat nog niet zeggen dat je je kindje bent verloren. heel moeilijk dit, ik wil je niet blij maken met een dode mus maar ook niet niks zeggen. Je hebt grote kans dat je cyclus vrij gemakkelijk weer in het oude ritme is, als je heel vroeg een miskraam hebt. En meis, natuurlijk ben je er verdrietig van, daarvoor maakt het niet uit of je nou 3 dagen of 3 maanden zwanger bent...
Dankje Thura Het bloeden begint nu wel steeds meer op gang te komen.. Helder rood bloed nu en steeds meer.. Alleen vind ik het zo gek dat er (nog) geen stolsels inzitten, wat ik normaal toch wel heb als ik gewoon ongesteld ben. Ik had eergister trouwens ook al het idee dat er iets niet goed zat. Voelde me niet zwanger, maar wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Vandaar dat ik gisterochtend ook een test had gedaan, omdat ik t niet vertrouwde. Die vertelde me ineens dat ik dus niet zwanger meer was en zo is het balletje gaan rollen; meer negatieve testen, bezoekje aan huisartsenpost, etc. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik er zo achter gekomen ben met een test, ik kon me er al enigszins op voor bereiden dat t eraan kon komen. Het zou helemaal een schok zijn geweest als ik vanochtend wakker was geworden met bloedverlies..
ja ik geloof daar wel in, bij de eerste ging ik al meteen op zoek naar allerlei dingen en bij de tweede wat helaas dan mis was,had ik helemaal geen behoefte er aan,had zoiets van ik wil eerst zien of alles wel goed is bij de echo
Klinkt heel raar, maar ik ben echt opgelucht dat jullie dat ook hadden. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap echt een beetje depri, het lukt me niet om er van te genieten. Ik dacht dat het door de hormonen kwam en dat het erbij hoorde. Ik voelde me er behoorlijk schuldig over, omdat ik blij hoorde te zijn en het niet was op de manier dat ik had gedacht. Je kijkt er vreselijk naar uit en dan lijkt het tegen te vallen ofzo. Ik heb er toen ook met niemand echt over gepraat, behalve dan dat ik tegen familie zei dat ze niet te blij moesten zijn en rustig moesten afwachten. Er is meerdere keren tegen me gezegd dat ik op moest houden met die negatieve instelling van me, want dan zou het zeker misgaan. Dit betekent dus dat mocht ik ooit weer zwanger raken en het is goed dat ik niet perse zo somber hoef te zijn. Het lijkt me geweldig om er dan echt van te genieten, zoals ik het nu ook in mijn hoofd heb! Kleertjes kijken en fantaseren over hoe het gaat zijn. Dat lijkt me heerlijk
Dag dames, Terug van la Palma. Was super, maar de 's waren helaas ook meegevlogen. Ik denk dat ik nu niet meer op de lijst wil. Wel beloof ik jullie dat ik kom melden zodra het wel weer raak is. Heel veel succes iedereen hier. Groetjes, Caro
@ Tinkelbel: FIJN, GEFELICITEERD! @ Jedidjah: Balen meid... Hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt! @ All: HEHEHEHHEEEEEE, EINDELIJK ongesteld geworden! De primolut heeft dus geholpen! Na een cyclus (voor zover ik het zo mag noemen...) van 102 dagen sinds de curettage dus weer een nieuwe ronde! Mijn NOD is op 18 mei, dus zetten jullie mij op de lijst?!