Hallo, Ik kom ook weer ff voorbijwaaien... Mijn NOD is veranderd naar 11 mei. Moederdag... laten we hopen dat het een goed teken is. Mijn klusdagen zijn voorbij en we hebben een goede tijd gehad in de tent . Laten we hopen dat mijn hubbie raak heeft geschoten... Ik heb gevoelige (.)(.) en dat is erg vroeg in de cyclus. Het is dag 6 na eisprong en ik hoop dat mijn (.)(.) meer pijn gaan doen... Niet omdat ik gek op pijn ben, maar het is een goed teken voor een zwangerschap, want ik heb daar nooit zo veel last van... We merken het wel... JedidJah
@JedidJah Spannend zeg! Vorig jaar had ik ook hele zere borsten, nu helemaal niet, alleen in vuur staande tepels ik duim voor je! liefs Miek
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 2 zwangeren in Maart 2008 2 zwangeren in April 2008 Zwangeren in mei 2008 1. Trees 2. sisqa NOD Mei 2008 11-05-2008: JedidJah(ronde 4) 18-05-2008: Meisje0123(ronde 2) blijft niet veel meer over op het lijstje wie erop wil, zet je er lekker op zou ik zeggen!
hoi allemaal, hier nog steeds geen sign van babies. Ik doe ook even rustig aan, trek me er niet te veel van aan. Het is mooi weer en daar ga ik vooral gewoon even lekker van genieten. Dat kind komt wel, hoop ik, ook als ik er niet te veel over nadenk. alle zwangeren gefeliciteerd. Ik zal zo nog wel even mijn NOD opzoeken voor op de lijst. Ik geloof dat het 19 mei is.
Hoi allemaal! Ik meld me hier ook! Bij mij is op 30 maart een miskraam begonnen. En nu heb ik gister weer positief getest! Ben nog een beetje terug houdend, wat als het nog hormonen van de vorige keer zijn? (ook al heb ik al eerder een negatieve test gehad...) Dus wel erg blij natuurlijk, maar wel ook erg voorzichtig en afwachtend! Groetjes Annelies.
hey meiden. Ik weet het allemaal niet meer. Donderdag dacht ik, ah jammer ik word on, bij het afvegen iets rood. Nou daarna niks meer, zo weinig dat het gebruik van iets nog niet eens nodig is. Zaterdag weer hetzelfde en vandaag alweer. Heb wel gisteren opeens heel erge buikpijn gehad in mijn onderbuik links en trok helemaal tot in mijn lies, was zelfs zo erg dat ik effe niet kon lopen, ik dacht ah nou zal het wel doorzetten, nog niks. Ik heb een test gedaan op mijn nod dag, maar die was toen negatief. Hebben jullie een idee? Alle zwangeren gefeliciteerd
Na een erg vervelende tijd, (miskraam, curretage en nog eens curretage vorige maand wegens placenta resten) gaan we er weer voor! Ben eindelijk vorige week ongesteld geworden, dus .... We mogen weer gaan proberen! En voor alle dames die ook graag zwanger willen worden, heeeel veeel succes! Groetjes Claudia
Hallo allemaal, Ben met tussenpozen wel en niet op dit forum te vinden. In januari heb ik met 6 weken een miskraam gehad. Februari nog geprobeerd maar helaas daarna twee maanden rust omdat ik het idiote idee heb dat ik geen december kindje wil. Zelf ben ik in december jarig en dat vind ik helemaal niets. Deze maand weer flink aan het klussen geslagen en nu maar afwachten of het is gelukt. voor iedereen die nu zwanger is van harte gefeliciteerd en voor iedereen die geduld moet hebben heel veel sterkte wachten duurt altijd zo lang. Piglet
Hallo meiden, Ik heb op 2 april een tweede miskraam gehad. Na de eerste miskraam werd ik gewoon weer netjes na 28 dagen ongesteld. Nu niet. Dus vorige week dinsdag heb ik getest en die was negatief. Vandaag zei een soort voorgevoel dat ik er nog een testje tegenaan moest gooien en ja hoor: Een STREEP! Weet niet precies wat nu de data zijn,maar heb maar even een cyclus van 35 dagen aangehouden ipv 28 dagen. Morgen meteen de verloskundige bellen, misschien kan zij het iets duidelijker zeggen. Oooooooo, sta nog steeds te shaken!
Ik kom mij ook melden hier. Ik heb mijn derde miskraam gehad op 8 april en vorige week mijn NOD gehad. Gaan we er weer voor. Omdat ik niet gelijk schoon was en een week heb zitten dubben met even rot gezegd resten die vanzelf kwamen. Weet ik dus niet echt mijn cyclus. Omdat als je nog niet schoon bent je ook niet hcg vrij bent hoorde ik weet ik niet waar ik vanuit moet gaan. Als ik gewoon van 8 april uit ga is het 28 dagen. Als ik uitga vanaf het moment dat ik schoon was is het 21 dagen. De 21 dagen had ik voor ik mijn dochter kreeg ook dus zou het niet erg vinden eigenlijk. Ik zie hier meiden die net zwanger zijn van harte gefelciteerd allemaal. En de meiden die aan het klussen zijn en proberen hoop ik dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat het natuurlijk allemaal goed gaat, en na 8 maandjes een mooi hummeltje kunnen vasthouden. groetjes Mimi
hallo, ik kom me ook hier melden, als dat mag. ik heb vanmorgen een heel vroege miskraam gehad. ben er nog helemaal naar van, want was zo blij... het was in de tweede ronde, dus vond mezelf een enorme bofferd, maar nu... nouja, ergens half juni mijn nieuwe NOD, dus we gaan er gewoon weer voor! schrik ergens wel een beetje van hoeveel vrouwen een (v)mk krijgen; het is toch echt wel een wonder als het allemaal 9 maanden goed gaat, ga ik nu denken.
Nou ik ben weer terug, want het is voor de tweede keer misgegaan. Deze keer al heel vroeg bij vijf weken. Wordt er echt een beetje moedeloos van Ben nu al bang om weer zwanger te raken, want om er nog een keer doorheen te moeten. Weet niet of ik het trek, maar de wens en de drang wordt alleen maar groter. We proberen de moed er maar in te houden. Meer akn je niet echt doen. Hopelijk komt deze keer mijn cyclus een beetje snel in orde. groetjes trees
Hey allemaal Ik ben er ook weer... Ik mocht voor de 2e x weer heel even zwanger zijn, maar met 4 weken en 3 dagen is t weer fout gegaan... Trees, ik heb precies hetzelfde! Ik ben nu ook bang om weer zwanger te worden, bang dat t weer fout gaat en ik weet niet of ik dat trek, voor een 3e keer zo'n klap in mn gezicht Ik heb in ieder geval wel een afspraak bij de dokter staan voor morgen. Ik maak me nu zorgen over of alles wel goed is in mn lichaam.. Misschien voor jou ook een idee om eens langs de huisarts te gaan?
Getver Kristel bij jou ook alweer mis! Ik zat nog zo voor je mee te duimen vorige week met je vage zwangerschapstesten. Het is zo herkenbaar dat het vertrouwen in je lijf helemaal weg is. Heb ook heel sterk het gevoel dat het vast nog een keer misgaat. Hopelijk slaat dat nergens op. De verloskundige heeft aangeboden om eventueel chromosomen onderzoek van mij en mijn partner te laten doen bij een klinisch geneticus. Waarschijnlijk gaan we dat niet doen, want het komt er op neer dat mocht er iets afwijkends worden gevonden ze geen bal kunnen doen. Het enige dat je dan zeker weet is dat je een verhoogde kans hebt op miskramen en/of een kindje met aangeboren afwijkingen. Weet niet of ik dat wil weten?!? Pas na de derde miskraam wordt er door de gynaecoloog meer onderzoek gedaan. In dat geval laten we het wel doen. Ik probeer me maar een beetje aan het idee vast te houden dat we wel heel snel zwanger raken. Tja meer kan je niet echt doen denk ik.... en dat de kans dat het de volgende keer wel goed is groter is. Kan me er alleen niet zoveel bij voorstellen? Heeft iemand trouwens ervaring met kinderaspirientjes? Het schijnt iets te doen, maar wat en klopt het?
Wat schijnt kinderasprientjes te doen dan? Ik weet het niet vandaar. Meiden probeer de hoop niet op te geven he. Ik dacht na mijn tweede mk dat ik het niet meer aan zou kunnen. Ik had bij mijn vierde zwangerschap echt een goed gevoel alleen jammer eindigde die ook in een mk (mijn derde). Het doet wel pijn maar Ik weet dat ik het kan. Ik kan zwanger worden en ik heb al een kindje van 8 nu. Nu is het wel een andere partner dus wie weet maar we weten dat het kan alleen nu nog vasthouden. Mijn laatste mk was wel dat ik 2 weken de tijd heb gehad om eraan te wennen omdat ik het toen wist en 2 weken heb moeten wachten voordat mijn kleintje vanzelf kwam. Ik gun het niemand maar probeer ook al is het moeilijk de moed niet op te geven. Ik weet zeker dat er voor ons allemaal een zieltje zit te wachten die naar ons toekomt. Alleen duurt het nu iets langer. En meiden ik zeg altijd de mooiste en de liefste kindjes duren het langst. (alleen hoop ik wel dat dit voor ons allemaal lang genoeg was) Ik hoop dat ik hier niemand mee pijn doet want dat is niet de opzet. Dikke knuffel aan iedereen van Mimi
he wat naar voor jullie, meiden! Dat had ik niet verwacht en natuurlijk ook niet gehoopt. En dat terwijl ik mijn voorzichtige hoop even kwam delen... Ik werd vanochtend misselijk wakker. Mijn tieten doen zeer en de pijn die ik van de cystes had is deze maand heel anders... Dus ik durf een heel klein beetje hoop te hebben...
ik duim met je mee hoor. ik hoop voor je dat NOD over 3 dagen niet komt . tot over 8 maanden dan weer he
nou, ik blijf geloof ik nog even hier hoor. ik ben zaterdag (eigenlijk vrijdagnacht) toch ongesteld geworden. Maar het is wel raar, het was te vroeg (heb ik nog nooit gehad) en het is nu al weer over?! eigenlijk was het gistermiddag alweer weg. Ik heb met mijn domme bolletje over een ovutest geplast. Licht streepje. Ik snap er weinig van, mijn buik rommelt ontzettend, maar ik verlies geen druppel bloed meer... opties: 1. ik ben gewoon kort ongesteld, de lh is alvast voor de volgende keer. 2. ik heb helemaal geen eisprong gehad deze keer (ook niet gevoeld maar het is een zooitje daarbinnen) en ben daarom zo kort ongesteld 3. ik was wel zwanger maar nu niet meer 4. ik ben wel zwanger hmmz. Ik denk dat ik dit ook nog even in een apart topic gooi.