Ik ben zo nieuwsgierig of dat ik nou zwanger ben of niet maar wanneer mag je dan eigenlijke testen moet je dan egt wachten tot dat je overtijd ben ofzo want wil het egt te graag weten vind het wachten egt zo jammer eraan maar ja groetjes
Je kan eerder testen, maar het is beter om te wachten tot je overtijd bent. Als je eerder test, kan ie ook negatief zijn, terwijl je misschien wel zwanger bent. Dan heeft je lichaam niet genoeg hormonen aangemaakt.. Dus probeer nog geduld te hebben
er zijn testen waarmee je idd eerder kunt testen,en sommige meiden hebben al positief getest met een "gewone" test. toch zou ik persoonlijk wachten tot je nod om te testen,want er kan nog van alles gebeuren... groetjes!
hoihoi ja je kan eerder testen heb ik ook gedaan resultaat een vaag streepje en sinds vanmorgen roze/lichtrood verlies mijn advies is probeer om niet eerder te testen er kan nog zoveel mis gaan in de tijd tot je nod. succes joyce
Ik zou gewoon wachten tot na je NOD. Als het posi is kun je toch nog gewoon ongesteld worden omdat er nog zoveel mis kan gaan. Het heeft naar mijn mening helemaal geen nut om nu al te gaan testen. Grote kans dat hij zowieso negatief aan zal geven nu.
Ik ben erg te sprekne over die van matcare, hij gaf bij mij al vroegtijdig aan dat ik zwanger was met een dikke streep, maar het is per persoon verschillend.Heel veel succes
Zoveel zeggen dat je pas moeten wachten tot je NOD of erna omdat er vanalles fout kan gaan nog... NA je NOD kan er ook nog zat fout gaan hoor, dus als iemand eerder wil testen, lekker doen