sensitest positief kruidvat negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ik heb nu sinds zaterdag een paar keer getest met sensitest allemaal positief wel heel licht maar een 2e streep is aanwezig nou deed ikvanmiddag een kruidvat test en die was negatief
    net weer sensitest en weer heel licht positief

hebben mensen ervaring met sensitest?

groetjes cindy

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Heeft het geen effect op je laatste zwangerschap?
    Is erg snel na je bevalling, misschien reageert de test hier nog op?

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja dat d8 ik ook maar ik had de ha gebeld en op internet opgezocht en dat kon niet....
    het zou de 1e 9 weken nog kunnen maar meer niet....

grtjes

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    Heb je na de bevalling het vermoeden dat je weer zwanger bent, dan kun je een Predictortest doen drie weken na het moment waarop je denkt weer zwanger te zijn geworden.. Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent. Geeft de test na drie weken [NB. het gaat hier dus om de drie weken dat je denkt opnieuw bevrucht te zijn en NIET om de drie weken na de bevalling.een positieve uitslag, dan is het dus zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.386
    113
    Ik had met sensitest ook een heel lichtroze streepje, maar was toen niet zwanger.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe duidelijk het streepje is? Als je m tegen t licht moet houden voordat je m ziet dan is t een vals streepje..
    Ik had dat ook bijna elke maand en heb Sensitest daar eens over gemaild. Zij zeiden dat er vaak urineresten op de strip blijven zitten waardoor je dus een hele lichte verkleuring kan zien.
    Het streepje op de sensitest zou ook al donkerder geworden moeten zijn sinds zaterdag als je zwanger bent.
    Dus ik denk dat je te maken hebt met valse streepjes als de streep niet duidelijker is geworden sinds zaterdag..

7. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd
    wat een rotzooi dan!
    maar voor dat ik zwanger werd van dylano gaven ze nooit iets aan...en k was dan ook nei zwanger....
    k hoef ze niet in het licht te houden om iets te kunnen zien....

groetjes

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sorry, maar ik geloof niet meer in sensitest. Ik had enkele maanden geleden ook een licht streepje, en was toch niet zwanger. Pas met een duidelijke streep kun je er van uit gaan bij sensetest. Gewoon lekker die van de kruidvat gebruiken.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.386
    113
    Ik kon hem bij sensitest ook gewoon zien zonder hem in het licht te houden. Was echt wel een duidelijk streepje en toch echt niet zwanger, vind het ook dikke rotzooi.

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow wat een troep joh
    het zijn precies dezelefde strepe als bij men zoon maar kruidvat is niet positief :S
    wat een troep dan
    dis echt de laatste keer geweest dat ik ze heb ghad!

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mm je zegt zelf dat je de kruidvat test smiddags hebt gedaan.. misschien zijn die wat minder gevoelig en moet je die met ochtend urine doen?

is altijd het proberen waard toch ;)

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Sensitest geven inderdaad vaak een " Positief" beeld weer, terwijl je dan niet zwanger bent.. kan er helaas over mee praten..

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welke testen heb je van sensitest?
    Je hebt er die je al geloof ik vanaf 4 tot 6 dagen voor je nod positief kan testen (midstream), en een kruidvat test is vanaf e nod,misschin zit daar verschil in ...
    Je moet de test ook aflezen en daarna (na 10 minuten) niet meer wabt dan kan hij idd een vals indrooglijntje geven .....
    Als ik jou was zou ik s ochtends nog een keertje testen en dan zou het lijntje duidelijker moeten zijn ........

14. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hier ook ooit verschillende possitieve sensitests gehad terwijl ik toen niet zwanger bleek te zijn! Balen hoor!

15. Que

Que Niet meer actief

probeer anders een CB digitaal die zijn erg betrouwbaar!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Daar heb ik ook een valse van gehad en nog iemand anders hier op het forum ook.

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oei, alweer gedoe met sensitests. helaas kan ook ik meepraten over vals-positieve sensitests. heb er diverse gehad, en was toen écht niet zwanger. het waren van die extra-gevoelige tests. nou, zó gevoelig dat zelfs mijn vriend positief testte! :D
    ja ach, je probeert eens wat uit, he? ;)

voor mij dus nooit meer sensitest!
    bji deze zwangerschap had ik extra gevoelige tests van marktplaats (spotgoedkoop en heel goed, mazzeltje voor mij!) en als 'bevestiging' daarvan een cb digitaal: duidelijker dan dat wordt het niet!

sterkte... enne: ik vrees dat je dus beter die kruidvat-test kunt geloven...

18. babs81

babs81 Niet meer actief

oke weet alleen dat die sensitest ovulatie testen alle 5 dezelfde dikke vette rode streep aan gaf die net zo dik als de controle streepje..

sinds dien doe ik geen ovulatietesten meer.. maar ik heb jaar geleden ook wel posi testen en dure negatieve test.. heb toen gemailt HEEL BOOS.. en kreeg toen de duurdere test!

begrijp het niet dat er zoveel zijn die negatief testen het is een erkende test en goedgekeurd!
    maf toch?>? heb evven opgezocht en zie idd dat er veel mannen zwanger kunnen zijn door die testen haha

19. babs81

babs81 Niet meer actief

20. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey ik heb de Sensitest zwangerschapstest dipstick
    de goedkoopste....

ik zal morgen vroeg eens proberen ja de kruidvat test....
    mja toen ik van dylano zwanger was deed ik de kruidvat test ook smiddags en kwam er meteen een streep

op de sensitesten van mij verschijnt meteen een streep en dan gewoon de paarskleurige net als de controle streep ma dan veel lichter....

grtjessss

Deel Deze Pagina