nou dus het tegenovergestelde. zo gauw ik wakker ben doe ik me aankleden ik kan dus absoluut niet tegen in mn pyama blijven lopen
Ik ben jeans fan, maar heb er nu wel geteld 1. Draag alleen maar stretch jeans, met mijn figuur zit die stugge dingen ook echt totaal niet lekker. Of ze zakken van mijn toch best ronde kont(wat ook problemen geeft met de aansluiting bij mijn onderrug) of er komt 1 grote zwemband boven mijn broek uit. Draag nu vooral leggings, treggings wat voor (?)eggings zijn er nog meer???die draag ik vast ook Jurkjes en tuniekjes draag ik veel boven op de (?)eggings. Rokjes heb ik niet.
Nee hier ook niet,zitten zo stug,bovendien vind ik dat ze mijn volslanke figuur nog voller maken en dat moeten we natuurlijk niet hebben
ik heb ook geen spijkerbroek. Bijna altijd rok/jurk aan. Heb wel broeken liggen, maar die heb ik alleen aan als ik buiten werk of ga schaatsen of eind fietsen. Voel me er voor de rest gewoon niet echt fijn in. Scheelt misschien ook wel dat het niet de mooiste broeken zijn, heb ze jaren geleden gekocht om in de kas bloemen te snijden. Zit er wel over te denken om een mooie spijkerbroek te kopen
Ik heb ze in de kast. Welliswaar stretch, maar goed. Ik draag het alleen wanneer het echt "moet". (lees; bij familiedingen van vriendlief en werk) Normaal draag ik het liefste skatebroeken, rokjes met kisten eronder , shirts met verknipte panty's(? schrijf je dat zo) etc. etc.
Idem... ik heb ook geen spijkerbroeken (meer). Vroeger droeg ik ze wel, maar een goed passende vinden was altijd al een crime. Een spijkerbroekje scoren bij Zara, H&M of Only ging sowieso niet, omdat die niet voor mijn figuur gemaakt leken te zijn (heel doorsnee figuur trouwens, maat 36/38 en ook niet overdreven lang of kort ). Ik had altijd een goede in de kast van G-star, Levi's of Seven, maar dat was het dan. Nu draag ik ze helemaal niet meer. Ten eerste vind ik dat ik heel rare dunne beentjes erin krijg en ten tweede draag ik sinds mijn zwangerschap en nu na de bevalling alleen maar jurkjes of tuniekjes met een legging eronder. Moet nog een goede broek scoren in mijn nieuwe maat... maar dat zal dus geen spijkerbroek zijn.
ik heb geen spijkerbroek. Kan geen goed passende vinden. Ben niet zo groot en de meeste spijkerbroeken zijn te lang en als ik ze dan inkort vind ik het model niet meer mooi staan. Heb een hele tijd een spijkerbroekenmerk gehad dat perfect zat, maar die zijn failliet gegaan en er is nog geen andere gevonden (door mij dan) En ik voel mij heel erg prettig in rokjes en jurkjes, dus vind het ook niet heel erg.
Ik draag bijna alleen maar spijkerbroeken (hoewel ik vandaag een rok aan heb, maar ja.. belangrijke presentatie)
Ha, ben ik dus niet uniek. Ik heb ze vroeger wel gehad, maar ik vind ze niet lekker zitten. Stug, en ze passen nooit. Voel me er ook dik in. Ik draag het liefste jurken en tunieken met als het nodig is een legging of maillot er onder.
Ik heb denk ik een stuk of 20 (skinny) spijkerbroeken haha. Ik heb dus maar 2 jurkjes en 2 rokjes ofzo. Verschrikkelijk, vind ik die dingen. Het staat me wel, maar vind het gewoon 3x niks. Geef mij maar een mooie strakke spijkerbroek met een leuk shirtje/tuniekje/topje. Zomers heb ik vaak een zo'n hele korte broek aan met een hemdje en slippers.
Ik heb van alles in mijn kast maar een paar goede spijkerbroeken mogen toch echt niet ontbreken hoor! Okee, ik sla misschien door (manlief werkt bij een heel groot spijkerbroekenmerk), heb echt alle soorten en kleuren. Baggy, skinny, donker, licht, gekleurd... Voel me er altijd heel prettig is. Ben juist niet van de rokjes en tuniekjes, daar voel ik me enorm in. En ik haaaaaaat leggings...
Ik heb veel spijkerbroeken aan omdat ze lekker warm zijn en ik een koukleum ben. Zeker in de winter. Het liefste draag ik trouwens een rok met legging. Wat ik in de zomer ook veel doe
Ik denk wel dat spijkerbroeken het meest geretourneerde artikel zijn en/of miskopen..? Hoe vaak ik al niet gehad heb, dat ik in de winkel denk ja! En dan thuis, of na even dragen 'hm..nee toch niet'. Ik laat zelfs wel s alle kaartjes er gewoon aanhangen (moffel ze weg) en draag m een dag om zeker te weten of t wat is. Momenteel heb ik wel 2 hele fijne spijkerbroeken van Mexx, zit wel wat stretch in en niet zo stug. Maar van die skinny gevallen... nee, dat zit nóóit goed. Of t zakt na een tijdje af en zit je steeds te hijsen, óf het gaat van acher of rond mijn hele buik veel te los zitten, óf hij zit gewoon te strak en dan kan ik er niet een paar uur in lopen voor ie dan goed zou moeten gaan zitten Vind dat zo'n ondingen!
Ehm.. ik draag bijna alleen maar spijkerbroeken Mooie donkere skinny jeans met laarzen of ballerina's. Ik heb wel sinds een tijd wat meer in de kast liggen; nette pantalons (in diverse kleuren) en zwarte satijnen skinny broeken en ik zit eraan te denken om me te wagen aan zo'n leuke gekleurde broek (lichtblauw oid), maar over het algemeen ben ik echt een broekentype. 's Zomers draag ik nog wel van die leuke strokenrokken en soms een legging met een leuk jurkje, maar met blote benen zul je mij niet meer zo snel zien Dit vanwege dat ik tijdens de zwangerschap van mn oudste dochter nogal wat aangekomen ben en hierdoor enorm veel striae gekregen heb, met name ook op mn benen, tot aan mn kuiten toe. Ik voel me dus alleen nog op mijn gemak in lange rokken of iets met een legging eronder. (hoewel t met de jaren steeds lichter wordt dus ik heb laatst sinds jaren weer eens een leuk kort jurkje gekocht - knielengte, korter ga ik niet )