mooie babykleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bumba2009, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
  2. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
  3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    OOOO mijn hart slaat op hol en ik word zooo hebberig! Wat een geweldige kleertjes voor ons meissie, ik ga me helemaal suf kopen! Ik zit namelijk nu al te dubben wat ik haar aan zal trekken op haar baby-tuinfeest deze zomer.. Ik ga hier zeker m'n slag slaan. Thanx voor de tips!

Liefs Monique

4. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Ja ik ook :)
    Wil t liefst gelijk voor 1000 euro kleertjes kopen.
    Maar helaas daar hebben we geen geld voor.
    Mijn vriend zei al: het is geen kledingpop he! Toen hij zag dat ik vanalles wilde bestellen. Hij vond de kleertjes in elk geval ook heel lief dus hopelijk krijg ik hem zover toch een paar dingetjes te kopen ;)
    Misschien moet je een vrouw zijn om te begrijpen dat je baby aankleden superleuk is 8) .

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Vind de meeste kleertjes wel erg duur zeg. Zeker als je bekijkt dat ze de meeste kleertjes toch maar een paar maandjes kunnen dragen.
    Eén setje voor een feest ofzo, vind ik wel leuk, maar voor de rest ga ik toch maar naar de Hema, H&M, Henk ter Hoor, en ik maak zelf ook veel kleertjes voor Jesse.
    Of ben ik nou de enige zuinige piet? :oops:

6. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Nou, ik vind ze ook duur maar alle kleertjes onder de 30 euro gaan toch nog?
    En zitten ook hele lieve dingen bij!
    Ik koop ook niet alle kleertjes van die site maar voor feestjes en zo toch wel denk ik.
    Dit jurkje echt zooooooooo schattig voor een feestje.
    Denk dat ik de baby zoiets aantrek op de babyborrel in augustus in de tuin. Als t een meisje is dan ;)

http://www.kinderkleding-tekoop.nl/foto ... rzijde.jpg

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

moekies
    zootjes
    boysenbinkies
    beesandgees

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Haha zwaantje, nu ga ik echt hyperventileren van geluk! Dames, mijn vriend is jullie zeer dankbaar... ik ben net al met rode konen naar hem toegerend om deze nieuwe ontdekkingen te laten zien! Hij zag ook al ons hele jaarinkomen richting babykleertjes gaan...

Hee Bumba, jij geeft dus ook een babyborrel in de zomer! Heb er nu al zin in 8)

Wat dachten jullie van dit polootje:
    http://www.kinderkleding-tekoop.nl/deta ... 706&mt=128

met broekkie:
    http://www.kinderkleding-tekoop.nl/deta ... 201&mt=128

Liefs, shopaholic-horMoontje

9. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Ik vind het hier ook om behoorlijke bedragen gaan hoor en 'onder de 30 euro valt toch wel mee'? Vind ik persoonlijk van niet!

Ik koop heel veel tweedehands via MP, kleertjeswinkel.nl of andere sites. Zeker die kleine maatjes slijten amper en het scheelt echt enorm veel geld!

Maar..... lekker sneupen en dagdromen blijft natuurlijk leuk!

10. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Ohh ja supermooi setje :)
    Dat is ook mijn smaak wel.

Hah ja we moeten ons wel inhouden met kopen dan.
    Als ik vrijgezel zou zijn en niet een hypotheek moest betalen elke maand was mn hele maandloon nu al op aan kleertjes en denk dat ik dan ook een creditcard zou aanschaffen. Gelukkig heb ik mijn vriend dus nog om mijn shopverslaafde-ik in toom te houden. :)

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Misschien moeten onze mannen dan maar een vereniging oprichten dan, kunnen ze op hun vergaderingen bedenken hoe ze ons kunnen indammen :rolleyes:

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Verschillende mensen, verschillende bestedingspatronen. Ieder z'n ding toch?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Voor speciale gelegenheden zoals straks met de kerst bijvoorbeeld, haar eigen verjaardag, etc vind ik dat ze best zo'n mooi pakje mag hebben van dit soort websites (die echt niet goedkoop zijn!), maar voor dagelijks gebruik ga ik toch echt lekker naar de hema, H&M, Prenatal, zeeman, etc, etc ;)

Maar nu ga ik wel lekker kwijlen en fantaseren bij al die leuke kleertjes! En héél misschien als ik écht iets geweldigs zie, koop ik het gewoon!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  15. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Jippie ik kan gaan shoppen :D
    Het is een jongetje!

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oooh gefeliciteerd! Wat leuk, kun je allemaal van die piepkleine stoere kleertjes gaan scoren...

Ik heb deze week een paar hele leuke dingen gekocht bij Mexx. Mijn vriend was mee, en ik had min of meer verwacht dat hij me zuchtend en kreunend zou afremmen... maar hij zag ook leuke dingen die zijn meisje "echt wel moest hebben". Hij heeft zelf zo'n piepklein doorknoopjurkje met mini witte schoentjes uitgezocht, zo schattig!

Laat me weten wat je hebt gekocht 8)

Liefs Monique

17. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Sinds we weten dat we een meisje krijgen ben ik niet meer te stoppen. Ik koop alles wat los en vast zit. Tot dusver heeft vriendlief er nog niks van gezegd, maar dat zal binnenkort wel komen.

18. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Ik heb vandaag bij de kruidvat een lief lichtblauw rompertje gekocht en 3 paar sokjes van bambino donkerblauwe, lichtblauwe en witte.
    En daarnet zat ik weer kleertjes op internet te kijken. Mijn vriend zei toen: ja je moet niet teveel gaan kopen he straks hebben we geen geld meer over om te eten. Als je zoveel gaat kopen ben ik echt kwaad.
    :( Nou nu ben ik kwaad ik wil kleertjes kopen..had vandaag net een bestelling geplaats met schattige jongenskleertjes en die heb ik nu maar geannuleerd omdat hij dan toch het niet er mee eens is!
    En volgende week ga ik met een vriendin shoppen en de week erna met mn moeder en zusje. Bewaar t geld dan liever voor dan.

pffff mannen ...

Deel Deze Pagina