ch*ps. Wat een teleurstelling na eerdere blijdschap. Toen ik zwanger was was ik ook heel blij dat de eerste 2 weken positief verliepen. Net na je NOD is de kans op een MK toch het hoogst. Sterkte!
Pff Sterkte meis! ik vrees idd ook dat lichter wordende testen geen goed teken zijn Hopelijk is het toch nog vals alarm..
shit hey wat een narigheid en dat net in het weekend ik hoop voor je dat het idd "vals alarm" is en maandag meteen de ha bellen voor een bloedtest? sterkte joh
Nee hé Kristel! Ik hoop toch dat het vals alarm is...zo niet dan wens ik je heel veel stertke! Liefs, Wup
Heb je vorige week ook met een digitale test getest. Er staat me iets van bij dat deze testen een hogere hcgwaarde nodig hebben. Dus het kan dan zijn, dat je hcg-waarde niet hoog genoeg is. Kruidvat en sensitest geven vrij vroeg aan of je zwanger bent. Dus welke tests heb je vorige keren gebruikt?
Ik lees net dat je ook die tests gebruikt hebt. Nou dan weet ik het niet. Bel even met de huisartsenpost, dan weet je waar je aan toe bent?
Nou, ik heb nog steeds geen bloed verloren en ook niet het gevoel alsof dat gaat gebeuren Verder ook ineens geen buikpijn meer (wat ik de afgelopen 2 weken wel heb gehad, alsof ik ongi werd) Mn boobs doen ook minder pijn, zo van de ene op de andere dag.. Snap er geen hol van.. Mn vriend moest de huisartsenpost bellen als ik niet zou bloeden of als er veranderingen zouden zijn.. Dat heeft ie net gedaan en ik moet er om 18.30 zijn.. We zien het allemaal wel
Hee kristel, Zie dat je nu ongeveer bij de huisarts zit. Spannend zeg. Ik hoop dat alles toch gewoon goed is. groetjes van een mede-kip
Meid, als je een mk krijgt dan heeeel veel sterkte gewenst. Echt onwijs rot voor je . Dikke knuffel, Anouk.
hey Nou ik ben net terug van de huisartsenpost... Ik kreeg een inwendig onderzoek en de arts zei dat mn baarmoedermond al een stukje open stond.. Nog steeds geen bloedverlies, maar ze zei dat het wel binnenkort kan komen.. Ze wist het zelf ook niet zeker allemaal maar het leek er wel op dat ik een mk ga krijgen
aaah, shit zeg! Wel fijn dat je mocht komen trouwens! Heb je het wel getroffen, toen ik in hetzelfde schuitje zat deed die vrouw net alsof ikgek was geworden! maar heel veel sterkte gewenst!
Ik hoop toch dat je een eigenwijze frummel hebt, die nog lekker 8 maanden blijft zitten. Anders heel veel sterkte!
Jeetje...dat is echt erg! Vooral die onzekerheid. Rustig aan meid...! Ik hoop en ga zeker voor je duimen dat de kleine lekker warm blijft zitten!