hey ik ben nu 13 weken en 5 dagen in verwachting en wij willen heel graag een pretecho in welke week kan je een pretecho laten doen? alvast heel erg bedankt
Wij hebben met 16 weken een pretecho laten doen en vandaag weer en beide keren waren geweldig Rond de 31/32 weken gaan we voor de laatste keer nog een keertje, zo geweldig vinden we het Tja, het ligt er eigenlijk vooral aan waarom je een pretecho wil laten doen, wat je beweegredenen zijn dus. Wil je het geslacht weten? Wil je weten hoe je kindje het doet? Hoe vaak zou je een pretecho willen laten doen? Dat zijn dingen die allemaal meespelen in je keuze.. Als je maar 1x wilt gaan dan zou ik er nog wel even mee wachten namelijk, maar doe je t alleen maar voor t geslacht dan zou je over een paar weekjes al kunnen! Kortom, het ligt gewoon aan wat je beweegredenen zijn
Wij hebben een pretecho laten doen met 25 weken en vonden dat een goede periode omdat ze dan ook al een beetje vetlaagje hebben zeg maar.
Wij hebben het met 25 weken laten doen, maar het was geen succes ! Ze lag met haar hoofdje tegen de placenta en dus kon er geen mooie foto worden gemaakt. We mochten terug komen met 28 weken, maar nu lukte het al helamaal niet. We hebben wel een paar 2d foto's, maar bij een volgend kindje zou ik dit niet snel nog een keer doen. Het was echt jammer van onze tijd en een grote teleurstelling (heel de familie was ook nog eens op komen dagen twee keer). Ik hoop dat jullie meer geluk hebben, want het leek ons ook heel leuk! Veel succes! Groetjes Banjabes
wij hebben bij de oudste het met 29 weken een 3d echo gedaan, en dat was echt zo geweldig je ziet alles er op en eraan, zelf de gezichtuitdrukking was hetzelfde als na de geboorte. bij deze willen we het ook doen, alleen hebben we nog geen afspraak gemaakt. maar denk dat ik het dan weer rond de 30ste week doe. dan zit je precies op de helft van de 2ste week echo en de bevalling
als ik dat van jullie allemaal lees dan zijn wij erg vroeg geweest wij hebben hem afgelopen donderdag gedaan dus toen was ik 16 weken en 6 dagen zwanger maar was zo gaaf wil nog wel 100x alleen mannetje vind het veel centjes en ik weet nu wat het geslacht is en dat was voor mij heel belangrijk
wij hebben een hele sessie gedaan dat waren 4 echo's de eerste was met 12/13 weken echt geweldig je zag de kleine heel goed in 3d de tweede was met 17 weken en daar konden ze hem niet zien in 3d de derde was met 24 weken hier kon je hem wel weer goed zien in 3d alleen meneer keek naar me rug en de vierde was met 30 weken en toen was meneer al meer aan het slapen dan bewegen en verstoppertje aan het spelen met ze hand.. Wij vonden persoonlijk de eerste echo het mooist omdat je daar een heel klein mensje ziet.. ik zal wel een foto op me profiel toevoegen van die echo
wij hebben het met 26 weken laten doen, en t was zo leuk!! de kleine heeft mijn neus en heeft de slaap houding van me vriend wij hadden gebeld naar de 3d echo vrouw en die zei dat 26 weken een mooi termijn was omdat je dan al echt kenmerken kan zien (wat dus klopte) en dat ze er echt als een baby uit gaan zien omdat ze dan een klein speklaagje hebben.
Wij hebben ook een 3d pretecho laten doen met 26 weken en dat was echt geweldig! We zagen mijn wangen en mijn man zijn kin terug in ons meisje...
Ik heb het met 24, 28 en 32 weken laten doen! Met 32 weken vond ik het echt het mooiste! en idd, ze leek toen ze net geboren was echt wel op de echo foto's! Geweldig!
ik ga bij twinkelstar in purmerend en die mevr rade aan om he pas met 30 wk te laten doen omdat de kleine dan ook echt al bolle wangen heeft en je kan zien op wie ze lijkt! Maar omdat ik t ook al eerder wilde gewoon omdat ik nieuwsierig ben heb ik een al in paket gekocht en dan mag je 2x voor 35 euro meer (totaal 145) Dus ik ga op 27 wk en dan de andere kaar na de 30 wk nog een keer! Bij dit echo buro is het wel zo als je komt en t is niet geluk of je baby ligt met zijn/haar kont naar t beeld dan mag je andere keer gratis terug komen! Ik ben erg benieuwd dus!
Ik heb de pretecho laten doen met 27 weken, het was echt heel mooi, je kon zijn gezichtje heel duidelijk zien.
Hier met 28.5 week laten doen.. Was egt super om te zien! Alleen lag ons ventje steeds met zijn handje voor het gezicht en lag voor de helft met zijn gezichtje in de placenta, dat was wel een beetje jammer, maar we hebben alsnog wat mooie plaatjes meegekregen..