Ik ben een hele slechte eter kwa groeten en fruit. Ik doe echt mijn best nu maar het lukt me gewoon niet altijd... Nu slik ik al wel foliumzuur voor de baby, kan ik daarbij ook vitamine voor de baby slikken? En zoja welke dan?
Ik ben wat fruit betreft ook een hele slechte eter (groente dan weer niet, vind ik juist lekker ). Ik slik multivitaminen voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent en voor de bv-periode. Hier zitten allerlei vitamines in + nog foliumzuur. Wel handig hoor, allemaal in 1 pil Dit is van Dagravit en heet Mama&Baby. Misschien dat je daar eens naar kan gaan kijken.
Hoi , Ik slik Gravitamon, gehaald bij de apotheek. Is speciaal voor zwangeren en vrouwen die borstvoeding geven. X
Ik gebruik Femnatal van Davitamon. Hierin zit alles wat een toekomstige zwangere, huidige zwangere of borstvoeding gevende moeder nodig heeft. Het is dus een multi-vitamine met oa extra foliumzuur en een aantal andere zaken die je lijf extra nodig bij zwangerschap en/of borstvoeding.
ik slik davitamon zoals hierboven ik slik te makkelijk weg en zit weinig smaak aan,waardoor je niet gaat kokken ze bevallen me goed
Ik slik mama en baby (zit foliumzuur in en alle vitaminen/ mineralen die je nodig hebt) en visolie van VSM (goed voor de ontwikkeling van de ogen en hersenen van het kindje) groetjes shampoo
Hier ook gravitamon, maar ik slik ook cranberrypillen en vitamineC dagelijks. Daarnaast gebruik ik ook nog Floradix.
Ik slik Puur Mama zwangerschapsvitaminen van VSM (zit o.a. de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid foliumzuur in), en sinds kort ook de visoliecapsules van Puur Mama.
Hier Gravitamon, net kleine smarties, je slikt ze makkelijker door. Van die Puur Mama van VSM werd ik heel misselijk, waarschijnlijk omdat het van die knotsen zijn. Daarnaast elke dag Floradix, omdat mijn ijzer anders snel aan de lage kant zit.
Ohja, en ik slik naast Mama&Baby ook nog MumOmega Pregnancy van Springfield. Dat zijn capsules met visolie ed. Bij de Tuinen gekocht.
Ook ik slik VSM puur mama, de vk raadde me aan om dit de hele zwangerschap te blijven slikken. De visoliecapsules laat ik even liggen, word er misselijk van... Dalijk als ik minder vaak misselijk ben ga ik er weer mee beginnen!
Ik heb nogal last van oprispingen/boertjes enzo en dan zijn visoliepillen echt niet fijn! Heb met mijn eerste zwangerschap etos zwangerpillen geslikt waar visolie inzat. Ik vond het echt heel vies!