foliumzuur & kun je nog meer slikken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by roos23, Nov 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben een hele slechte eter kwa groeten en fruit.
    Ik doe echt mijn best nu maar het lukt me gewoon niet altijd...

Nu slik ik al wel foliumzuur voor de baby, kan ik daarbij ook vitamine voor de baby slikken? En zoja welke dan?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik ben wat fruit betreft ook een hele slechte eter (groente dan weer niet, vind ik juist lekker :D).
    Ik slik multivitaminen voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent en voor de bv-periode.
    Hier zitten allerlei vitamines in + nog foliumzuur.
    Wel handig hoor, allemaal in 1 pil :)

Dit is van Dagravit en heet Mama&Baby.
    Misschien dat je daar eens naar kan gaan kijken.

3. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Hoi ,

Ik slik Gravitamon, gehaald bij de apotheek.

Is speciaal voor zwangeren en vrouwen die borstvoeding geven.

X

4. anira

anira Actief lid

Nov 23, 2008
    191
    0
    0
    ik heb viatamine pillen van de etos. Speciaal voor zwanger vrouwen. Heet geloof ik zwanger zijn.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik gebruik Femnatal van Davitamon. Hierin zit alles wat een toekomstige zwangere, huidige zwangere of borstvoeding gevende moeder nodig heeft. Het is dus een multi-vitamine met oa extra foliumzuur en een aantal andere zaken die je lijf extra nodig bij zwangerschap en/of borstvoeding.

6. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik slik davitamon zoals hierboven
    ik slik te makkelijk weg en zit weinig smaak aan,waardoor je niet gaat kokken
    ze bevallen me goed

7. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik slik mama en baby (zit foliumzuur in en alle vitaminen/ mineralen die je nodig hebt) en visolie van VSM (goed voor de ontwikkeling van de ogen en hersenen van het kindje)

groetjes shampoo

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
  9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Hier ook gravitamon, maar ik slik ook cranberrypillen en vitamineC dagelijks.
    Daarnaast gebruik ik ook nog Floradix.

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ook dagravit mama & baby en daarnaast visolie capsules van emafol allebei bij de drogist gehaald.

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik slik Puur Mama zwangerschapsvitaminen van VSM (zit o.a. de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid foliumzuur in), en sinds kort ook de visoliecapsules van Puur Mama.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Hier Gravitamon, net kleine smarties, je slikt ze makkelijker door. Van die Puur Mama van VSM werd ik heel misselijk, waarschijnlijk omdat het van die knotsen zijn.
    Daarnaast elke dag Floradix, omdat mijn ijzer anders snel aan de lage kant zit.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ohja, en ik slik naast Mama&Baby ook nog MumOmega Pregnancy van Springfield. Dat zijn capsules met visolie ed. Bij de Tuinen gekocht.

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ook ik slik VSM puur mama, de vk raadde me aan om dit de hele zwangerschap te blijven slikken. De visoliecapsules laat ik even liggen, word er misselijk van... Dalijk als ik minder vaak misselijk ben ga ik er weer mee beginnen!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb nogal last van oprispingen/boertjes enzo en dan zijn visoliepillen echt niet fijn!

Heb met mijn eerste zwangerschap etos zwangerpillen geslikt waar visolie inzat. Ik vond het echt heel vies!

Share This Page