niet genoeg eiwitten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovecouple, Jun 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hoi allemaal.. ben eergister bijde HA geweest omdat ik zo'n erge buikpijn had. ik kroop over de grond van de pijn.. Nog steeds niet ongi.. Het kan bij mijn mischien zo zijn.. omdat ik te weinig drink.. weinig groente en fruit eet dat mijn lichaam niet genoeg eiwitten aan maakt. Dokter deed een test en die was weer negatief maar mijn plas was net water.. zo licht. de dokter zei dat ik waarschijnlijk niet genoeg eiwitten aan maak om het HCG te laten zien.. heel veel vrouwen hebben dat.. dan krijg je de eerste weken tijden de zwangerschap alleen maar negatieve testen omdat dat HCG nog niet werkt.. en daarna schiet je HCG omhoog..

Dacht meld het even.. mischien voor sommige meiden/vrouwen ook handig om te weten.

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Inderdaad handig om te weten.... niet fijn dat je die pijn hebt natuurlijk...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Oh dat wist ik helemaal niet! Wat gaan ze nu verder doen? Moet je nu gewoon wachten op die echo? Of krijg je misschien een bloedtest?

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    de dokter zei dat ik wel bloed kon prikken.. maar ik ben als de dood daarvoor dus heb ik ervoor gekozen om te wachten tot de echo.. die paar dagen kunnen er dan ook wel bij toch

5. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Wanneer heb je de echo?

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Al best snel toch meis? Nou de kans dat je echt zwanger bent, is dus wel gelijk een stuk groter, fijn hoor!

WEl akelig dat je zo'n pijn hebt, hoop dat het snel over gaat!

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Meid, had je dit niet beter gewoon kunnen doen? Dan had je nu al duidelijkheid gehad!
    Ik laat ook niet graag bloedprikken, maar aangezien jij (en ik ook) een kindje wilt, stelt bloedprikken niks voor vergeleken met een bevalling ;)

8. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    hahah ja daar kan ik nog niet over beoordelen.. maar ik ben als de dood voor Dokters naalden.. Ik heb zelf 3 tattoo's en een piercing in me tong. en daar ben ik nie tbang voor maar een spuitje of bloedprikken oohh daar word ik zoo bang van

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

O dat geeft wel weer hoop

Ik eet ook namelijk weinig groente...maar fruit eet ik wel
    Maar aangezien ik meer honger krijg..eet ik ook meer en ga ik ook maar over op meer groente opscheppen hihihihihi

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hi als blijkt dat je zwanger bent zul je toch nog regelmatig bloed moeten laten prikken dus probeer je daar maar vast overheen te zetten, heb ik ook moeten doen. Als je denkt dat het voor een goed doel is gaat het wel iets makkelijker.

11. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ja ik had het ook beter kunnen doen.. maar dacht bij me eigen ik wacht die laatste paar dagen ook wel af..
    Voel me zo verrot word gek van mezelf.. vandaag even anderhalf uur wezen winkelen ben dood moe.. nu nog 4 daagjes afwachten tot de echo.. ben benieuwd..

Share This Page