bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Batchie, Apr 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    gister had ik het al een beetje was al bang voor een miskraam, en misschien heb ik er inderdaad 1..
    Heb steeds last van bloedverlies, tis kleiner dan een druppel maar wel herlder bloed.. Merk het steeds bij het plassen als ik "afveeg" zeg maar. Heb toen bij het douchen een tampon erin gedaan om te kijken maar toen was er niks meer. Maar nu 2uur later heb ik het weer.. In paniek me vriend gebelt zegt ie nee maak je niet druk zulke bloedingen zijn normaal.. (had hij gelezen op vaderschap.org) maar ik maak me toch wel zorgen.. Die bloedingen moeten toch niet steeds terugkomen?

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad met precies dezelfde lengte zwangerschap als jou! en bij mij was er niks aan de hand :D het hartje klopte gewoon!! zolang je geen hevig bloedverlies (maandverband vol en meer) heb of hevige buikpijn hoef je je niet zoveel zorgen te maken hoor :) Maar ik maakte me ook erge zorgen dus snap je wel!

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Buikpijn heb ik af en toe tis nu meer de rugpijn en net had ik het weer :(
    ik maak me echt zorgen, maarja misschien is het wel voor niks..

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Batchie ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Maar waarom bel je niet even met je verloskundige ??
    Sterkte en hopelijk is alles ok met je beeb.

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kan ook een wondje zijn
    misschien opgelopen na een vrijpartij :oops: :)

of adertje gesprongen komt wel meer voor

6. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Ik zou het wel even in de gaten houden. Het hoeft niks te zijn maar je word er natuurlijk wel heel onzeker van!
    Luister naar je gevoel! Mijn gevoel zei me steeds dat hetniet goed zat, ik kon er niet van genieten. Ik heb twee echo's gehad omdat ik bloedverlies had en twee keer een goede met hartje en al maar toch helaas misgegaan met 10 weken.
    Als je het niet vetrouwd moet je gewoon je vk bellen en vragen om een echo, misschien ben je dan meer gerustgesteld.
    Succes!!!

7. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Bij een mk voel je vaak hevige krampen met helder bloeden zijn vaak je sympthomen weg.
    maak je niet al te druk en probeer er toch nog van te genieten.

8. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    @Nelleke; Ik heb noog geen Vk, de enige die in de buurt van mijn huis is, is alleen op tijden te bereiken dat ik net in een diepe slaap lig :( dus ik probeer elke x me wekker te zetten hihi maar et lukt me nog nie echt..

@Hummel, ik heb al 1,5 week niks meer gedaan :oops:

9. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hmz dan zou ik anders even naar de artsenpost bellen als je het echt niet vertrouw

die zijn altijd te bereiken

10. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja misschienn moet ik dat maar doen, zo effe me btg opwaarderen zie net net dat het alweer op is.. Pff moet gauw maar weer een abbotje nemen.

Ik vertrouw het namelijk echt niet. Mijn gevoelens zijn altijd wel correct met wat dan ook.. :oops:

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Batchie hou je ons wel op de hoogte ???
    En succes !! En ik hoop dat je gevoel deze keer verkeerd is.

12. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja hoop het ok, hoewel de stress zich weer begint op te stapelen van alles om me heen..

13. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, ik wil je niet ongerust maken, maar een mk hoeft niet altijd gepaard te gaan met krampen en veel bloedverlies. Ik had namelijk maar drie druppels bloed en had toch een miskraam. De enige die je zekerheid kan geven is een vk of een gyn. Ik zou even bellen en vragen om een echo. Dat is de enige zekerheid. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk is er niets aan de hand.
    Liefs Jenny

14. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hmm nu schiet ik toch weer in de stress :confused:

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Batchie bel dan met de doktersdienst daar zijn ze voor !!!

16. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ben net naar de supermarkt geweest, we hebben hier zo een pakistaans ventje dat altijd open is maakt niet uit wanneer al is het een islamische feestdag.. dus ik loop daar heen want ik had ook trek in ijsjes maar vandaag is meneer dus dicht..
    en nu zit ik hier dan alleen thuis vriend die niet eens even belt om te kijken hoe het gaat en in de stress.. heb net zelfs kipnuggets met whiskeysaus gegeten... echt dom kan effe nie meer normaal denken..

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jullie hebben dus geen vaste lijn?

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik had ook bloedverlies in week 8, week 9 en in week 13. En eecht veel net als bij een menstruatie. Ik als een gek naar het ziekenhuis en de kleine was gewoon lekker in mijn buik aan het bewegen an het hartje klopte.

Ze hebben toen gekeken bij mijn baarmoedermond en ze zagen dat mijn b.mond heel geirriteerd was en dat er daarom bloed kwam.

Na week 13 geen bloedingen meer gehad. Maar ik was me wat geschrokken, ik wilde niet nog een miskraam.

Meis ik zou gewoon naar het ziekenhuis gaan, heb ik ook gedaan. Sterkte

19. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    nee anders had ik wel kunnen bellen he.. ouders vonden dat iedereen abbo had dus was niet nodig. Maar mijn abbo is maand geleden afgelopen en nu ik ineens een superrekening van CZ heb gekregen wil ik nu nog geen noeiwe abbo afsluiten..

denk dat 112 geen optie is he?

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, maar misschien even bij de buren vragen? of je de dokters post mag bellen...

Share This Page