Meiden, (aanstaande) moeders, Ik heb opnieuw een miskraam: de tweede bij tweede zwangerschap. Ontzettend veel bloedverlies en buikrampen. Naar spoed geweeest gisteren: het hartje klopte niet meer en mjn embryo zag er rommelig uit!! Ik heb er geen zin meer in. Ik kom nu in aanmerking voor een chromosoomonderzoek. Dat laat ik gewoon door gaan. Ik ben voorlopig niet meer online. Hoop dat jullie er begrip voor hebben. Ik ga nu lekker wat anders doen: ben al naar de kapper geweest. Ga weer lekker sporten, want mijn lijf heeft wat te verduren gehad na twee mislukte zwangerschappen kort achter elkaar. Jullie allemaal veel succes en hopelijk dat jullie gezonde baby's krijgen. Liefs Mieltje
He verdorie mieltje! Snap heel goed dat je even afstand wil nemen.. ik wens jullie heel veel sterkte en geluk voor de toekomst! liefs Natas
Ik wens jullie ook heel veel sterkte en succes voor in de toekomst. En laat je niet uit het veld slaan he, dat grote wonder is vast ook voor jullie bestemd. knuffel
Owww meid, wat naar... Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je heel veel sterkte! Ik weet maar al te goed wat een klap het weer moet zijn voor je (inmiddels ook al drie miskramen achter de rug), dus mocht je tegen me aan willen praten doe dat dan gerust. Je mag me ook gerust toevoegen aan MSN, mijn MSN gegevens vind je onder mijn berichten onder het icoontje MSNM. Veel liefs, Wendy
Ja ik kan me indenken dat je er zo over denkt. Maar het is misschien ook wel goed voor je om even aan iets anders te denken. Even je zelf verwennen, even bijtanken. Ik weet wel dat wanneer je met iets anders in je hoofd bezig bent, het metjezelf ook beter gaat. Morgen krijg ik te horen of er nu wel of geen hartaktie is, twee weken geleden kreeg ik te horen dat er geen hartaktie was. Dus meid ik wens je veel sterkte en denk aan jezelf, geniet gewoon ga leuke dingen doen. Groetjes harma
Heel veel sterkte meid! Ik begrijp dat je even wat anders aan je hoofd wilt. Heel veel sterkte en geluk voor de toekomst.
sterkte.. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, probeer nu maar wat dingen te doen die je afleiden... in ieder geval hou je sterk.. Shar
Ooh Mieltje, wat erg meid. Ik zal aan je denken. Heel veel sterkte. Ik weet wat je voelt. Heb 29 maart een miskraam gehad en nu ben ik al weer zwanger. Ik hoop dat alles goed gaat dus.