hey meiden kreeg gisteravond ineens hevig las van steken zo ongeveer in mijn liesstreek. deed erg zeer. vanochtend nergens meer last van. wat kan dit geweest zijn? omdat ik mijn cyclus niet goed weet, door wat er een paar maanden eerder gebeurd is,ben ik benieuwd naar jullie antwoord. wel had ik daarvoor voor die maanden, meestal een cyclus van 4 of 6 weken. als ik 4 wekan aanhoudt ben ik vandaag 1 dag overtijd. heb gister getest negatief. ben benieuwd naar jullie bevindingen liefs mik
Ik heb al een paar dagen last van steken in mijn lies, niet constant maar met vlagen. Het kan met zwangerschap te maken hebben, maar kan ook ontpillen of zo iets zijn. Ik heb meerdere kwaaltjes, dus hoop dat het over 6 dagen een positieve test wordt Je zult moeten afwachten Hopen dat het een positieve test wordt
hey het ontpillen kan het bij mij haast niet meer zijn, ben namelijk vorig jaar december gestopt met de pil, dus lijkt me sterk als dat het nog is. in ieder geval bedankt dat je met me meedenkt!
Het kunnen ook ei-pijnen zijn. Ik heb meestal op de dag van mijn ei die steken ook. Die blijven even en daarna ineens weg. Dan is bij mij mijn ei gesprongen. Daarna nog 14 dagen en dan is je cyclus rond.
Ik heb het alledrie de keren dat ik zwanger was gehad en die steken bleven zeker 3 dagen aanhouden. Ik kreeg ze rond de periode dat de innesteling plaats had kunnen vinden, dus wie weet Ik duim voor je!
@Danjo: Ik ook hoor, maar als ik ongi moet worden voelen de steken toch anders.. Dan zijn het lichte steekjes zeg maar (die je overigens wel duidelijk kan voelen) maar de keren dat ik zwanger was kon ik bijna niet meer lopen van de pijn maar idd, je kan er helaas weinig van zeggen. Maar ik duim iig voor je dat het een goed teken is
Hoi hoi, Ik heb ook al een paar dagen een zeurende pijn in de buurt van mijn lies en nier. Soms bij mijn schaambot. Vorige week had ik steeds steekjes links en steekjes rechts. Morgen ga ik een testje wagen, zondag is NOD. 8-[
Heb hier ook af en toe wat steekjes En verder heel zere (.)(.) had ik normaal ook wel, maar nooit zo erg...ze zijn ook veel voller geworden Ben heel benieuwd...Nog een paar daagjes
Hallo Senna, Helaas was de test vanmorgen negatief. Heb bijna de hele nacht wakker gelegen. Deze week heb ik namelijk steeds erge last van hartkloppingen. Heel vervelend. Nou wachten ongesteldheid maar even af.
Hallo meiden, Ook ik heb sinds vandaag steken in mijn linker nierstreek en lies. En gisteravond had ik een positieve ovulatietest. Ik denk echt dat dit te maken heeft met je eisprong. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus het zou natuurlijk ook je innesteling kunnen zijn... Maar ik heb gisteravond geklust en afgelopen zondag ( maar die was niet voor het echie zeg maar, vriendlief had andere wensen... ....) en ik kan me niet voorstellen dat dit al innestelling is! En vorige maand had ik deze steken ook rond deze tijd ( volgens uitgerekende datum zondag eisprong, maar heb dus nu echt bewijs dat ik die eerder heb, dat gevoel had ik dus al...) dus ik denk echt dat het daar mee te maken heeft! Andere vraag...ik heb gisteravond geklust, moet ik dan vandaag ook weer klussen of kan het morgen ook nog? Liefs, Pluis
Hallo Miekiepluis, Kan natuurlijk wel, maar ik heb zondag mijn NOD en heb dit sinds deze week. Afgelopen zondag was volgens mij mijn eisprong.
Hmmm....misschien is het dan toch je innesteling! Dat zou fijn zijn zeg! Ik duim voor je hoor! Liefs, Pluis