Ik drink eigenlijk vrijwel nooit alcohol. Af en toe in het weekeind één biertje of zoiets. Na de IUI ga ik dat zeker niet doen. Chantal,oei spannend! Ik hoop ook voor je dat de week voorbij vliegt!! Dreamer,ook voor jou spannend zeg. Zet em op Heerlijk weer is het ja! Wij gaan dadelijk even lekker naar het bos. Dinsdag heb ik een gesprek met een psychiater en de week daarop gesprek met arts.
Jemig dames, ik krijg haast een schuldgevoel dat ik gisteren biefstuk gegeten heb. Jullie laten dus al die tijd alles staan wat je tijdens een zw-schap niet mag??? Geloof dat ik dan toch wel een beetje doorgedraaid zou zijn. Ik leef juist zo "normaal mogelijk" door. Tuurlijk, neem wel foliumzuur bijvoorbeeld, maar verder is er weinig verandert aan mijn eten.... Wat een heerlijk weertje!! Zo ziet de wereld er toch veeeeeel leuker uit!!!
Ik gister ook lekker brie gegeten en zalm hoor! Maar lust geen alcohol, biefstuk of filet americain Wij lekker gefietst vandaag, heb een nieuwe fiets gekregn voor mn verjaardag, komende week jarig. Al hoop ik natuurlijk op een veeeeel beter cadeau!!
Ja mn (.) (.) zijn heeeel gevoelig maar dat heb ik altijd door de Pregnyl. Wat raar vd bezuizigingen! Je betaald toch niet voor niets verzekringspremie!
Wij zijn beiden gestopt met roken en alcohol toen we besloten voor kinderen te gaan jaren geleden. De rest die je niet mag tijdens een zw lust ik toch niet, dus ik hoef niets te laten haha. (daarentegen ben ik nu op een heel zwaar dieet ivm allergieën van mn dochter, dus dingen ontzeggen herken ik wel) @Onewish: als het te moeilijk gaat willen ze liever zelf alles doen, zodat ze zeker weten dat het goed gebeurd. Als alles soepeltjes verloopt kan er weinig mis gaan. @Chantal: leuk kado! Heerlijk weer om te fietsen.
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel (heb m er toch maar bij gezet) Zwanger
Goedemorgen dames, mag ik me nog bij jullie aansluiten? Ik heb net t hele topic doorgelezen en wat een verhalen. Dames ik hoop dat jullie snel een uk mogen verwachten. Ik las dat er een aantal op de wachtbank zitten.... spannend. Begin al te duimen voor jullie. Ik vond t fijn om over de IUI en FM en spuiten te lezen. Weet ik beetje wat je kunt verwachten. Ook tips sla ik op. Maar zal me eerst even voor stellen. Ben dus Jeskejes en ben 30 jaar. Pilstop in juli '10. juli '11 eerste x naar de gyn en alle onderzoeken waren goed. Maar tot nu toe nog niet zwanger. Afgelopen vrijdag zijn vriend en ik bij de gyn geweest en werden een beetje overdonderd. Ik heb een topic geopend en daar staat mn verhaal wel zo'n beetje. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/346007-toch-de-mmm-beland.html 5april dus al de kijkoperatie en daarna waarschijnlijk IUI met hormonen. Eerst nog tot vrijdag wachten wat deze ronde is geworden. Sta in lijf-negeren modus.
Geloof me,qua eten let ik nergens op Ik eet geen vlees maar zalm of zo zou me een worst wezen. Brie en andere kazen lust ik bijna niet. Heerlijk weertje hier ja! Ik vind het nog wel wat koud maar die zon doet een mens goed. Jeskejes,welkom meid. Niet leuk dat je je hier moet aansluiten maar hopelijk krijgen jullie toch snel een wondertje.
knuffel jaa van dat mooie weer word je weer lekker vrolijk! chan hoop op een mooi verjaardagscadeau voor je! jeskejes welkom meid!
Jeskesje, welkom hier! Ik heb je verhaal gelezen en gaat inderdaad snel in eens bij jullie ik. ik heb de kijk-operatie ook gehad vorig jaar. 2e cyclus daarna ben ik wel zwanger geworden! Hopelijk helpt het bij jou, dat de eileiders even doorspuiten! Laat het maar op je af komen, maar kan je niet doen!
Hallo dames, Iedereen het weekend genoten van het weertje las ik Wij staan op een camping, dus die is afgelopen weekend weer open gegaan. Dus we hebben de boel weer lekker aan kant gemaakt en genoten van het weertje Dus nu weer elk weekend na de camping.. @dreamer; Ja volgens mij is het bij dupaston dat je binnen 10 dagen ongi word. Die heb ik ook al eens gehad. @ eten en drinken; Ik eet ook gewoon alles en drink af en toe een wijntje of een malibu cola. Al let ik er na de pregnyl meestal wel een beetje op. Nu dus na de iui er meer op letten denk ik Verder hier nog steeds niet ongi Vorige week zondag al de laatste provera ingenomen en nog steeds geen bloed te bekennen. Dus vanmorgen na het ziekenhuis gebeld en moet morgen langs komen. Gaan ze kijken hoever ik erin sta. Ben erg benieuwd. Dit schiet zo ook niet op. Mogen we eindelijk de iui en blijft mijn ongi weg Zwanger zijn kan niet, ben na de curettage nog niet 1x ongi geweest dus. En ook niet veel geklust. Dus afwachten morgen maar weer. Liefs Wendy
@Dreamer: begrijp ik nu goed dat door die suffe bezuinigingen jij wellicht geen IUI krijgt? Als het niet soepeltjes verloopt dus? (ik wacht evn je antwoord af voordat ik daar verder iets over zeg:x). @Adriana: succes morgen met het gesprek!! @Jeskejes: tuurlijk mag jij je aansluiten. Welkom. Jeetje dus echt een soort van stroom versnelling bij jullie. Vooral veel vragen hoor, hier maar ook bij de gyn. En als het je te snel gaat gewoon aangeven... @Wendy: vanaf nu weer lekker naar de camping dus... Heerlijk hoor, ieder weekend even vakantie!! Wat balen van je ongi (of eigenlijk van je niet-ongi). Ik hoop dat ze er morgen een goede verklaring voor hebben en dus snel opgelost is... @Eten/drinken: oh gelukkig, ik dacht al dat ik heel slecht bezig was met eten, en dus de enige was die nu dingen eet die tijdens een zwangerschap niet mogen... Vanmiddag weer heerlijk buiten in het zonnetje boekje gelezen, zo lekker!!!
@Knuffel: ik krijg wel IUI, maar geen fm vanwege de bezuinigingen. Moet dus met ovu testen mn LH piek zien te spotten, maar ovu testen werken bij mij niet heel goed. Heb een hele korte LH piek, dus moet minstens 3x per dag testen. Als ik bij onze vorige IUI geen fm had gehad, dan had ons meisje er niet geweest... Dus ben wel een beetje bang. Voel je al iets wat ergens op kan duiden? Of probeer je alles te blocken? @Wendy: jeetje nog geen ongi. Schiet niet op zo! Hoop dat er geen cyste zit meis! Succes morgen. @Jeskejes: welkom hier! (ohh ik had een o ipv i getypt hahaha, maar goed dat ik het even na las!) Succes met alles. @All: ik ben zenuwachtig haha. Zo spannend weer!
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie IUI behandeling 9 maart: Willes 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm Anders Wanneer testen 23 maart: Willes 31 maart: Chantal85 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel (heb m er toch maar bij gezet) Zwanger @Willes: NOD op 23 maart.... Weet je al wat?? (Ik ben bang voor slecht nieuws, anders had je het vast wel verteld)
Dank jullie voor t welkom! Voor sommige wordt/ist spannend nu. Duimen draaien. En Knuffel in lijf-negeren modus he. Hier in negeermodus. Dreamer eigenlijk raar dat er zoveel verschil in zh zit dan wat betreft FM enzo. Stomme bezuinigingen grrr. En ach typefoutjes... wen er maar aan. Ik kan er wat van. Zit altijd op telefoon.
@Knuffel: hahaha ja dat had idd een heel onaardig welkom geweest Het lastige van IUI-D is dat het zaad maar maximaal 12 uur leeft. Dus de timing is echt heel belangrijk. Snap dus echt niet dat ze geen fm's mogen doen, het zaad is zoooo schaars! Spannend he, alles kan iets betekenen en elk dingetje wordt geregistreerd. Ik duim dat de dingetjes echt iets betekenen! @Jeskejes: haha ik had laatst met autocorrect ook zo'n blunder. Iemand vroeg hoe ze dr baby stil kon krijgen, dus ik wilde typen: speen kan helpen. Stond er dus: sperma kan helpen. Oepsie
Wie, wat, waar Chantal85: 35e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. gestart met spuiten voor IUI 4 Adriana76: ronde heelveel (april 2010) MMM jan 2012;laag progesteron,beginnen IUI datum nog te horen Zwaaistaart: Ronde 32 (augustus 2009) ronde 8 sinds MA: IUI-2; 29 jaar Onewish: Ronde 20 ( sinds mei 2010 ) Iui 1,2,3,4 mislukt... Knuffel: ronde veel te veel (sinds okt 2009), in MMM sinds eind 2010; zaad kwaliteit slecht (nu weer in de running na hernia); 36 jaar Wendy86: ronde ook te veel (sinds juni 2009) april eerste iui behandeling. 25 jaar. Willes: Sinds september 2009 bezig voor 2e kindje. In december 2010 een miskraam met 12 weken. Nu sinds september 2011 in de mmm uitslag: slechte zaadkwaliteit, dus nu IUI. 33 jaar. Dreamer83: 1e ronde voor beeb 2! IUI-D in eigen cyclus. 29 jaar Milou1987: Sinds Mei 2011 bezig voor een eerste kindje. In december Diagnose PCO gesteld. 24 jaar. Medicatie Chantal85: 5 dagen 91.6 eh, daarna 83,3 Puregon en 5000 Pregnyl Onewish: 5 dagen clomid 100mg , daarna pregnyl5000, en utrogestan 200 mg tot aan nod.. Zwaaistaart: Gonal-F 75 eh en pregnyl Knuffel: ovitrelle voor eisprong Wendy86: 5 dagen clomid 100mg, daarna pregnyl. Willes: ovitrelle/pregnyl voor timing eisprong (FM) afspraken 2 april: Dreamer83: 'uitgangsecho' (stiekeme FM) 3 april: Adriana76: bespreking uitslagen (spannend!) 10 april: Milou: Laparoscopie 30 maart: Willes: 1e FM IUI 3 IUI behandeling 17 maart : Chantal85 ; 3 follies in de race van 17,16&12mm 19 maart: Zwaaistaart 20 maart: Knuffel 20 maart: Onewish 1 follikel 21,5 mm Anders Wanneer testen 31 maart: Chantal85 3 april: onewish 3 april: adriana76 4 april: Knuffel (heb m er toch maar bij gezet) Zwanger @Knuffel: Heb het lijstje maar weer aangepast. Ben vorige week maandag al ongesteld geworden (had ik volgens mij al wel ergens vermeld) en moet a.s vrijdag weer melden voor de follikel meting.
Ff snel vanuit een cafetaria in coevorden met wifi. Vanochtend het meest prachtige verjaarscadeau ever gehad!!!! Bekijk bijlage 233411 Daarna gingen we een eind fietsen en kwamen we een bushokje tegen met deze foto, is dit een teken van boven? Wel een duidelijke test vor 4 dgn te vroeg (gister wel 2 nega pregnyltesten). Nu nog blijven plakken, spannende tijden!!! Bekijk bijlage 233412