Hoi meiden, Welke mascara gebruiken jullie? Nu gebruik ik Hypnôse van Lancôme, maar wil graag eens een ander merk proberen. Groetjes, RoxStar-J
Hier al 2 jaar Maxfactor. Die waar je eerst een wit laagje mee aanbrengt en daarna een zwarte laag. Vind hem echt super! Heb de gewone zwarte versie en die met rode verpakking, die is waterproof. Is minder dik en zwart op je wimpers maar weer wel heeeeel fijn te verwijderen. Je maakt je ogen even goed nat, in laten werken en dan haal je (net als bij nepwimpers ;o) in 1x heel de mascara eraf zonder vlekken rond je ogen enzo.
Ik 2 mascara's. De ene is die met dat roze flesje met groene dop (weet ff niet meer hoe het heet); die kun je mooi dun aanbrengen, en blijft ook goed zitten. De andere is van BodyShop. Weinig bijzonders over te melden, behalve dat ik makeup daar koop ivm dat zij niet op dieren testen... (net als Hema & Rituals) Allebei de mascara's zijn overigens niet waterproof. Moet er ook bijzeggen dat ik van mezelf al dikke, lange wimpers heb, dus ik hoef ook geen mascara te gebruiken voor extra lengte of volume.
Ik heb er meerdere, een van Chanel Inimitable. En ook nog een paar van Helena Rubinstein. Ben dol op mooie verpakkingen hihi.
Ik gebruikte eerst ook hypnose van Lancome. Nu gebuik ik masterpiece max van maxfactor, erg fijne mascara. Welke ik echt kan afraden is de collageen mascara van l'oreal, deze is echt plakkerig.
nou heb vele geprobeerd van duur tot goedkoop,maar kom toch telkens uit bij de volume mascara van de hema (niet waterproof)
Ik vind de volgende mascara's heel prettig: De volume mascara van Guarlain lash argitect van Lorea'l volumeflash van rimmel masterpiece van Max factor Onderstaande mascara's vind ik helemaal niks, sexy curves van Rimmel volume shocking van Lorea's clubbing mascara van Borujois. Ik heb nu de nieuwste mascara van Lorea'l ( telescopic) op mijn werk gekregen en die ga ik gauw proberen. Het voordeel is een klein borsteltje zodat je makkelijk bij de binnenste hoekjes kan.
Doordeweeks gebruik ik Masterpiece Max, van Max Factor. En als ik een feestje oid heb, gebruik ik DiorShow van Dior.
wat een dure mascara's komen hier voorbij. Ik gebruik meestal die van miss sporty, die groene. Die is echt heel erg fijn. Heb op moment een keer een andere geprobeerd maar dat is echt flut
Hier al vele (dure) mascara's geprobeerd. Toen voor de gein eens een keer de mascara van de Aldi gekocht en die beviel me hartstikke goed! Is niet plakkerig, kunt het mooi op de wimpers aanbrengen en het is weer makkelijk te verwijderen. Ennnn... niet duur
Ik zweer bij Volume Flash van Rimmel, en dan de blauwe variant (waterproof). Maakt je wimpers mooi vol en lang. Is wel even een karweitje om het weer te verwijderen maar met van die oogwatjes op oliebasis wil het prima!
Mijn favo is de 2000 Calorie mascara van MaxFactor. Kom er steeds weer op terug.. krijg er echt de langste wimpers van. Heb niks met die plastic borsteltjes, geef mij gewoon de harige borsteltjes maar. Schijnt trouwens dat je het beste effect krijgt wanneer je verschillende laagjes van diverse mascara's overelkaar heen aanbrengt.. Moet je wel van houden, dik aangezette wimpers
Ik gebruik die dubbele van de l'oreal, die werkt bij mij erg goed, heb echt een miljoen soorten geprobeert, maar het enige dat voor mij werkt is loreal en lancome. Lancome vind ik zelf ook erg fijn.
Ik gebruik al jaaaaaaren MaxFactor Aqualash! Bevalt me zo goed, ik heb tussendoor wel andere mascara's geprobeerd van MaxFactor maar ik kom elke keer weer terug op de Aqualash
Maxfactor masterpiece..bevalt mij heel erg goed. maar mascara is eingelijk heel persoonlijk. Mijn beste vriendin, zus en ik kochten dan alle drie van een ander merk een mascara en gingen dat dan van elkaar uitproberen maar ze pakten echt heeel anders uit. bij de een leken mijn wimpers op spinnenpoten terwijl diezelfde mascara juist een prachtig effect bij mijn beste vriendin had.
Exceptionnel van Chanel....ooit een proefmonstertje gratis gekregen, en sindsdien verkocht..en hij is belachelijk duur!
Ik gebruik al járen Volum' Express van Maybelline, waterproof. Dat zijn die bolle 'tubes'. Verder gebruik ik ook High Impact mascara van Clinique. Ben over allebei hartstikke tevreden! Heb er overigens nog een paar liggen van verschillende merken, maar die gebruik ik zelden, ik kom altijd weer terug op bovengenoemden
De volume mascara van de Etos vind ik erg goed! (al een tijdje niet meer gehad trouwens, wij hebben hier geen Etos) Ook die van Essence (zwart met roze strepen verpakking) vind ik heel goed te doen!