Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Aww thnx geef ze maar de groetjes en Danitcha ken ik nog van daarvoor hoop zo dat zij ook snel zwanger mag zijn...

2. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween.. nee durf het echt niet aan om nog te gaan boarden. Moet er niet aan denken dat ik dan n keer flink val.. Dan maar een jaartje overslaan.. En ja om nou mee te gaan zie ik eigenlijk ook niet zitten.. dan zit ik daar maar, en kan niet vooruit, en apres skieen is dan ook niet echt leuk!..
    Mijn vriend heeft al gezegd dat voor de baby komt we toch nog wel een keertje voor de laatste keer met zn tweetjes een weekje weg gaan..

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Het kon het baarmoederslijm zijn wat rond de eisprong altijd dikker word voor het innestelen dat scheen normaal te zijn maar als ik morgen nog zulke grote stolsels verlies moet ik bellen.
    Ik ben heel wat gewend na me bevalling en de dames die al kids hebben weten waar ik het over heb maar ik heb nog NOOIT zo'n grote stolsel verloren (nog groter dan een 10 euro munt!!!!)

Komt ook nog is bij woensdag die operatie (ja heb dr de zenuwen in kan dr niet over ophouden) en dan ben ik ongesteld:( heb nog nooit ongesteld op de operatietafel gelegen vraag me af hoe ik dat moet oplossen???
    Zal ik het moeten doorgeven of iets??
    Tampon of maandverband??

4. jazz

jazz Niet meer actief

GM...ik weet wat je bedoel...apart...ik had afgelopen zaterdag een soort mini bevalling en toen verloor ik ook ene prop niet normaal meer....dus wellicht toch die verdikking van baarmoeder...

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@GM dat geeft helemaal niks hoor meid
    Je moet er niet teveel aan tillen,als je erover nadenkt ze zien wel vaker bloed

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gm, ik zou het wel even doorgeven idd. Misschien is je bloeddruk dan anders ofzo en is het qua narcose belangrijk om te weten.. Ik weet het ook niet maar goed.. ik denk maar even hard op..

Girls ik kopieer het even van een ander topic:

Bah vanmiddag een pittige discussie met me mannetje gehad.. Ik ben meer van het type niet op reageren en hij is meer van het type tot op het laatst toe uitpraten..
    Het ging over het feit dat mijn moeder nog steeds heel dom tegen hem doet.. Als hij iets begint te vertellen bv praat zij er doorheen of begint over iets anders.. En meer van dat soort dingen.. Hij vind dat ik er dan wel een keer iets van moet zeggen.. En ik heb meer zoiets van ja laat lekker gaan zo is ze nou eenmaal...
    We hebben nu sinds iets meer dan 1 jaar weer contact met mijn ouders en vind het dus ook best moeilijk..
    Maar goed we hebben het uitgesproken samen, Hij snapt mij, en ik snap hem.. Dat is het belangrijkste..

Ik voelde net trouwens boven mijn heupbot.. Daar was het tot gister toe erg strak gespannen.. maar vanavond voelde het een beetje alsof je een vers deeg bereid... hahaha stomme vergelijking misschien maar zacht voelde het dus.. Toch heel anders dan de laatste dagen.. Pfff gelijk in de zenuwen haha..
    Ach donderdag weten we meer..

liefs Melanie

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He dames,

voordat ik het ga vergeten: ik heb babyboekenfever!! somebody stop me :O
    ik wacht nog op open zenuw, maar zag vandaag de Babyplanner liggen en meegenomen, een leesboek. klinkt interessant!
    en superrr toevallig: op deze site kom ik altijd uitsluitend op het forum en nu klikte ik zomaar op 'zwanger worden', en daarin staat bovenaan een interview met de schrijfster. Vertrouwen - Zwangerschapspagina

maar goed,
    het boek van de kliniek in Eindhoven zal ik vrijdag op de bus doen Fieneke!
    Fijn dat je vriend mee was naar de gyn en hij je beetje rustig kon houden :) heerlijk is dat. en wat veel en vlot allemaal. en een korte cyclus zeg! toch wel met clomid door dus. maar wel een stuk gecontroleerder dus. weet je al wanneer je heen moet?
    en morgen al beginnen met clomid? of eerst zaad resultaten afwachten.. (morgen bekend toch? dan zou het heeel vlot kunnen gaan...)?
    he maar wel slecht bericht wat betreft endometriose en uitval rechter eierstok. natuurlijk hoeft dat niet in de weg te staan van, maar echt niet leuk om te horen! knuffel

Sween, fijn dat de vakantie fijn was :) heerlijk even in alle rust weg. Heb je je veel zorgen gemaakt over het zwanger worden of kon je het even helemaal vergeten? Hoop dat het spuiten goede resultaten gaat brengen, of je in ieder geval gewoon allereerst goede kansen gaat geven!

welkom Maanfi! hoop dat je snel roze mag testen!

Melanie, aftellen!! spannend.. en ik denk dat alles wat je voelt allemaal komt omdat die baby plaats moet maken! misschien dat jij ook wel eerder wat voelt omdat er bij mij bergen verzet kunnen worden eer er iets verandert ;).

Boris, shit. :( hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven. dit is niet fijn. of clomid slaat niet (meer) aan en nu pas eisprong, of je hebt idd een cyste. hmmm succes

Jazz, ik ga duimen voor goede uitslag en hoop dat het jullie nog een keer gegund is. Die wens he...
    Wat een goed instinct heb je trouwens gehad wat betreft deze zwangerschap.

WS, vakantie toch niet zo fijn :(. hoop dat je snel weer op kan starten met alles! en het spuiten kan leren om zo KANSEN te creeeren!

GM, nu maak je me nieuwsgierig!! ;) ik heb het ook zo vaak hor, vergeet ik weer iets te zeggen. maareh, je hebt ook wel wat anders aan je kop! hoop dat het allemaal goed gaat woensdag en idd, geen zorgen over bloed. gewoon dikke tampon indoen, even melden en klaar is gm.

Wendy, je schiet al op! en wat heerlijk vooruitzicht om nog een keer saampjes weg te gaan. En wintersport laat je volgens mij met liefde schieten :)

slaap lekker allemaal!

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Gooischemama, bellen mag altijd he; daarom heb je het nummer. Maar kan me voorstellen dat het inderdaad wat raar is. Hoewel, bent mijn digidin he...!
    ;)
    En, goed dat je de ivfpoli gebeld hebt: daar zijn ze voor. Ook al lijkt het achteraf niks; je kan niet snel genoeg gerust gesteld worden. Zeker opnieuw doen dus; geen reden om je dom te voelen!

Voor de ongesteldheid: gewoon doen wat je normaal doet. En, is zoals whitesaber zegt; gewoon rustig onder blijven. Ze zullen het echt heus wel vaker meemaken!
    Succes meis!!

Mel, overmorgen ga je zien dat alles in orde is - gewoon rustig blijven genieten dus!
    Van de discussie; klinkt ergens bekend. Heb zelf een haat-liefde-relatie met mijn schoonmoeder. Zelfs broer van vriendlief heeft me al duidelijk proberen maken dat hun moeder nu eenmaal zo in mekaar zit en zo ook tegenover hun doet. Maar, is niet altijd makkelijk. Heb het gevoel dat ze me niet respecteert en, vind respect iets basis...
    Maar, begrijp jou ook; je zit ertussen in, hebt nu eindelijk terug dat contact en, ze zal inderdaad haar gewoontes wel hebben.
    Niet makkelijk! Knuf en, laat jullie relatie er niet teveel onder lijden!

Sween, kan me voorstellen dat het spuiten niet het leukste vooruitzicht is. Zeker niet als je leest dat ze doorgaans de dosis moeten ophogen.
    Ik hoop voor je dat het je meteen naar roze helpt; ga er enorm voor duimen!
    Succes!

Maanfi, welkom!
    Ik hoop dat je zaterdag roze test!

Kara, inderdaad, be-lachelijk, tijdens werk geen tijd om hier te posten.... Waar lijkt het op....... ;) :)!
    Je kan bijna testen, spannend!! Goh, ik hoop ik hoop ik hoop!!
    Zwemmers van vriendlief zijn binnen. Ben er heel benieuwd naar; en nerveus... Hoop dat we heel gauw iets horen ervan... Hoe snel zou zoiets kunnen gaan?
    Maandag om 7u30 heb ik een fm-echo; zit dan op dag 9. Alweer benieuwd!
    Vandaag ben ik met clomid begonnen; hoop dat de bijwerkingen deze keer wat meevallen.
    Dank je!
    Endometriose is de woekering van slijmen buiten de baarmoeder. Is een kijkoperatie voor nodig om de vaststelling ervan te doen; hoop dat die niet nodig is...

Fijn, boek is bijna onderweg dan! Kijk er naar uit!

Boris, dikke knuffel!!
    Die negatieve test kan altijd zijn doordat je nog te weinig hcg in je bloed had.
    Hoop dat je de gyn snel kan bereiken.
    Ik duim; knuf!!

Jazz, ik hoop zo zo zo zo zo zo hard dat het dikke pech was en dat dat ook zo uit de testen gaat blijken. Gyn moet er gewoon gelijk in hebben!
    Hoop zo voor jullie dat jullie opnieuw gezegend worden met een klein wonder!
    Jullie sterretje waakt over jullie
    KNUF!
    En, succes morgen meid. Let alsjeblieft wel goed op jezelf!

Ik ga mijn boek hier eens versturen...
    Sorry voor de lengte alweer van mijn post...!

Knuf!

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Fieneke, wat jammer dat vriendlief weer zo snel weg moet.
    Das al heel wat dat ze zaterdag gedaan hebben, wat goed.

Kara, De pijn valt heel goed mee. Het ergste is voorbij, nu wordt het elke dag een beetje beter J. Vind wel fijn op het werk, heb zeer leuke collega’s en dat doet al heel veel.

Maanfi, welkom hier.

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Klinkt heel herkenbaar wat je schrijft over je schoonmoeder..! Zo voelt het voor me mannetje ook. En onze relatie lijdt er gelukkig niet onder waar wij zijn net onkruid.. Niet weg te halen haha.. Maar ook hier gaat het om respect. Dat is een belangrijk iets voor me mannetje. Hij zegt ook schatje vanaf je 17e sta je er alleen voor hebben ze je keihard laten vallen, samen hebben we alles moeten doorstaan, en nu je zwanger bent en jij hoort te stralen, moet je moeder zo nodig in de belangstelling staan om te laten zien/horen dat ze oma word.. Terwijl ze over het clomid verhaal nooit niks wilde horen.. Maar goed mijn moeder is nou eenmaal zo en ik kan daar wel mee omgaan maar me mannetje dus niet haha.

Wat gaan dat snel fieneke, nu al weer aan de clomid bezig. Wat voor bijwerkingen had je dan steeds?

Heerlijk geslapen vanacht, Nog maar 2 nachtjes slapen en dan onze eerste echo. Zo spannend! Heb gister even naar het ziekenhuis gebeld om door te geven dat ik nog wel een gesprek met de arts wil, was geen probleem. In het andere ziekenhuis waar we eerder liepen hebben ze me zo bang gemaakt... Ik heb dus ondergewicht en in het andere ziekenhuis heb ik denk wel 200x te horen gekregen ja en dit is slecht voor jou maar ook voor een mogelijk vruchtje jullie kunnen beide hier aan overlijden..
    Ik ben nu dus eindelijk zwanger, en ben meer bang dan ik echt kan genieten op sommige momenten. Ik ga daarom met mijn arts overleggen of hij me niet beter in de gaten kan houden. Of stel ik me nu aan?

liefs Melanie

11. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Je stelt je niet aan hoor mel!
    Je doet er gewoon alles aan om een goede moeder te zijn :)
    Wat fijn dat de echo over 2 dagen is , jullie hebben daar echt naar toe geleeft zeker? Ik leef ook alleen maar toe naar de 31ste , en dat alles maar goed mag gaan.
    Ik heb weinig symptomen nog steeds , moe zijn , lichtjes in het hoofd , gespannen boobs mag niet klagen denk ik.
    Ben blij dat ik 32uur werk in de week , zo heb je afleiding , echt genieten doe je niet , maar hopelijk na de 31ste kunnen we dat wel .

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @miezel, we hebben er zeker naar toegeleefd haha. Maar ik heb ook nog maar weinig kwaaltjes.. Nja heb er genoeg maar bv geen misselijkheid..
    Komt helemaal goed. Nog maar 2x slapen haha.

liefs Melanie

13. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    @Mel , daar moeten we dan maar blij mee zijn denk ik , dat we niet dagelijks boven de pot hangen :)
    Nou spannend , ik hou je in de gaten ! We schelen maar 1 week zie ik aan de banners .

Liefs

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @miezel, klopt we schelen 1 week en 1 dag.. Maar we kunnen beide nog vooruit of achteruit worden gezet. dus even afwachten..

@ kirss.. leef jij nog lieverd? hoor al even niets van je...!

Liefs Melanie

15. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    hey dames,

ben blij dat sommige aangeven dat ze het niet erg vinden als ik hier niet zo trouw kan komen zoals de meeste van jullie.
    Kan jullie nu namelijk wel even gebruiken volgens mij...ik snap het namelijk niet meer!!!:(

zal proberen even een korte samenvatting te maken:
    - woensdag 11-01 fm-echo gehad en toen stond het eitje op knappen
    - donderdag 19-01 bloed laten prikken voor waardes (dus afgelopen donderdag)
    - vrijdag 20-01 (afgelopen vrijdag dus) belafspraak gehad met zh en waardes waren goed. Eitje is dus gesprongen. YES!!

maar nu komt het...van zaterdag tot gisteravond heb ik elke keer wel donker slijm gezien als ik naar de wc moest. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitlegen, maar ik hoop dat iemand mij snapt. T zag er gewoon bruin ofzo uit. Dus niet rood bloedverlies ofzo.
    Omdat het zo lang aanhield heb ik gisteren toch maar voor de zekerheid even de IVF-poli gebeld. Wilde namelijk weten of het toch een kleine menstuatie al was (wel erg vroeg dan) of wat dan....
    Nu antwoorde ze dat het erg vroeg was voor menstruatie en dat het niet helder rood was. Ze dacht dat het misschien een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest, maar kan dat wel?? Is dat niet erg lang geweest?? 3 dagen???

Weet dat ik gewoon moet afwachten, maar meiden...ik snap het niet. Zou het toch kunnen of denken jullie ook dat het eerder een soort van kleine menstruatie is geweest??

ps..sorry dat ik nu even echo heb gedaan. Ga nu ff teruglezen en daarna reageren op jullie hoor. Maar t zat me echt ff dwars en ben blij dat ik het toch maar heb opgeschreven. Ben benieuwd wat jullie denken.

16. jazz

jazz Niet meer actief

hihihi JSmama ik zit nog thuis en ben nu hier eventjes dus je moet het met mijn deskundigheid doen:p:D

Jaaaaaaa het kan innesteling bloeding zijn dus het is eigenlijk positief....Menstruatie kan het niet zijn.
    Overigens kan je door clomid ook tussendoor een bloedinkje hebben dat staat ook op de bijsluiter..Een eisprong/groei etc kan ook een kleine bloeding vooroorzaken...

Al met al goed nieuws hoor je lichaam doet zijn werk:)

Ik hoop dat het dan ook raak is zal wel mooi zijn toch..
    Dus hup terug op het wachtbankje en nu maar wachten:p

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jsmama, ik sluit me bij Jazz aan. Het hoeft totaal niet slecht te zijn. Het kan gewoon heel goed zijn en van een innesteling afkomen. Ik hoop het voor je meid.

Liefs Melanie

18. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Kara...wanneer ga je testen?? Hoop zo dat het raak is!!! De roze lijn moet doorgezet worden. Wie weet...

@ Fieneke...kan me voorstellen dat je er van baalt dat je vriend weer bijna weg moet. Micchien had je het al wel eerder gezegd, maar wat doet je vriend dan voor werk?? Hoop dat je toch nog even wat fijne momenten samen kan zijn en dat niet iedereen hem continue komt claimen.

@Gooische mama...Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik geloof wel dat er meer is dan wij kunnen zien. En geloof ook, denk ik, wel dat sommige mensen meer weten of dingen kunnen zien. Maar ik geloof ook dat ons leven niet helemaal al van te voren staat vastgeschreven. Alles wat we doen en alle beslissingen die we nemen kunnen van invloed zijn op ons leven. Tenminste...dat denk ik, haha.

@ Claudia...ben blij voor je dat het op het werk wel goed ging. Kan me voorstellen dat je er tegenop zag om weer naar het werk te gaan. Gelukkig hebben ze niks gemerkt ofzo.

@ Melanie...natuurlijk is het niet gek dat je liever wat beter in de gaten wordt gehouden. Als jij met die angsten speelt, dan moeten hun daar iets aan doen vind ik. En als het voor jou al genoeg is om iets vaker te kunnen komen, dan is dat toch goed?? Daar zijn ze toch voor?? Ik hoop dat je straks gewoon een super echo hebt en dat de arts je alles kan vertellen wat je wilt horen en zo je angst al wat kan afnemen. Want meid...elke zwangere verdient het om te genieten. De roze wolk is er dus ook voor jou hoor!! Echt!!
    Misschien fijn voor je om te weten, maar ik heb zelf ook ondergewicht. Altijd al gehad en wat ik ook doe...ik blijf toch te mager. Bij de zwangerschap van mijn zoontje kreeg ik in het begin ook te horen dat de problemen daarvan zouden kunnen zijn. Maar gelukkig raakte ik toen door Clomid gelijk zwanger. Tijdens mijn zwangerschap hebben ze me niks gezegd over mijn gewicht en bouw. Alleen dat het misschien een vrij zware bevalling zou kunnen worden i.v.m. mijn bouw. Maar verders hebben ze me nooit ergens voor gewaarschuwd ofzo. En zeker niet bang gemaakt zoals ze bij jou hebben gedaan!! natuurlijk drukte ze me wel op het hart om vooral nu goed te eten enzo, maar dat vond ik ook logisch.
    Over de bevalling hadden hun het alleen mis. Het ging juist te makkelijk. Vanaf het moment dat mijn vliezen braken totdat J op mijn buik lag zit namelijk maar 6 uur. Maar tussen mijn eerste wee en J op mijn buik zat zelfs maar 1,5 uur!!! Alles ging dus juist heel soepel.

19. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi meiden,
    ik wou even laten weten dat ik denk dat ik weg ga bij zp.
    ben er zo veelste veel mee bezig.. word er af en toe echt depri van.
    en ( dit is niet lullig bedoeld.. ben namelijk heel erg blij voor jullie hoor! en is jullie ook heel erg gegund!!) ik kan nu niet de blije berichtjes van jullie lezen..
    kan ik nu even niet aan.
    zoals ik al zeg.. is niet lullig bedoeld want gun het jullie van harte!! maar word er op dit moment gewoon best depri van..
    misschien dat ik over een tijdje weer terug kom.. wie weet..
    maar kan het nu gewoon even niet..
    hoop dat jullie dat begrijpen en het niet als lullig opvatten..
    wens jullie allemaal het beste toe!!!
    dikke knuffel!!

20. jazz

jazz Niet meer actief

Nance heel begrijpelijk meid...
    Succes en hoop dat je terug komt waaien op een roze wolk.

Deel Deze Pagina