hoe kon ik zo naief zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puck1234, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik wil het even van me af schrijven

mijn naam is puck en ik denk dat de meeste mij wel vaker hier voorbij hebben zien komen.

ik vraag me al heel de tijd af hoe ik zo naief kon zijn.
    ok ik wist dat het een jaar of langer kon duren maar ik dacht altijd,
    het zal wel mee vallen als je maar op de goede dagen klust (wat voor ons een klein probleempje is) maar goed ronde 13 dus waarvan 7 rondes waarvan ik zeker weet dat we goeg geklust hebben en nog niet raak!
    ik had dit gewoon niet verwacht en het valt me gruwelijk tegen.

hoe kon ik toch stiekem zo naief zijn en positief blijven en maar denken ach deze maand is het raak?

ik ben weer met de beide beentjes op de grond gezet vandaag en weer wat geleerd dat zwanger worden niet zo makkelijk is. dan ik een jaar geleden dacht.

groetjes puck

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik ben nog niet zo lang bezig, maar wel net zo naief hoor :oops: Ik had ook verwacht dat het een kwestie was van pilletje laten staan en op het juiste moment klussen...ik ben ook al hard van mijn roze wolkje gedonderd hoor ;) Deze maand hou ik mij zelf voor dat het echt niets wordt...maar af en toe zit er toch weer zo'n akelig duiveltje op je schouder: weet je zéker dat je niet zwanger bent :evil:

3. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hoi Puck,

Dat had ik nu ook! Toen ik twee jaar geleden stopte met de pil, dacht ik ook dat het wel mee zou vallen. Nooit gedacht dat zwanger worden best lastig kan zijn...

Groetjes Knollie!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, helaas gaat het niet altijd zo als je gehoopt had... :( Maar moed houden, hoor!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Denk dat iedereen vantevoren wel denkt van ach, het zal wel loslopen.
    Niemand denkt vantevoren, goh dat zal wel even 2 jaar duren met allemaal behandelingen erbij.
    Lijkt mij hoor!
    En het is alleen maar positief dat je denkt dat het wel snel zal gaan.
    Als je negatief denkt van zal wel 2 jaar worden blabla, daar word je ook niet vrolijk van!

En op de juiste momenten klussen geeft idd geen garantie helaas.
    Zou het een stuk makkelijker maken!

Maar je bent dus zeker niet de enige hoor!

Ik ga voor je duimen dat het deze ronde wel raak gaat zijn :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hier nog zo eentje hoor ;)

Toen ik nog aan de pil was dacht ik al dat ik zwanger was als ik de pil een paar keer vergeten was...

Nu 7 maanden de pil 'vergeten' en nog niks :p

Hoe naief kan je zijn idd ;)

7. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hoi Puck,

Je slaat de spijker op z'n kop! ik begrijp helemaal wat je bedoelt enne mijn mannetje ook. Die had ook zoiets van na een maandje of 4-5 zal het toch wel gelukt zijn.
    Mijn moeder zei altijd let op met de pil want bij mij was het gelijk raak, nou bij mij niet :x
    Wel of niet veel klussen heeft bij ons ook niet het gewenst resultaat ;)
    Maar ik blijf duimen en natuurlijk ook voor jou!

Liefs, simi

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik begin er ook echt spuug zat van te worden...iedereen om me heen zegt dan ik was al binnen een maand zwanger...bleeh....ik wil ook...en als ik nou eens wist wanneer dan was het anders maar in de toekomst kijken lukt me niet...dus elke maand is het zelfde..goed ons best doen en dan maar weer w8ten

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik dacht ook; oh, dat doen we wel even.. Nou mooi niet dus. We klussen ook steeds goed, en dan begin je je toch af te vragen waarom het niet gaat. Nu is bij ons dus duidelijk dat de zaadjes van mn mannetjes niet goed zijn.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ben ook heel erg naief, bij de eerste hebben wij er 16 maanden over gedaan en ik dacht dat het bij de 2de niet zolang zou gaan duren, we zijn in november alweer een jaar bezig :(
    Ik ben bang dat met het cycles wat ik nu heb nooit zwanger zal raken.

11. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Hier nog zo een...ik riep zelfs: moet je opletten! ik ben binnen no-time zwanger!

Helaas ga ik nu ronde 16 in :(

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jeetje meiden, ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven.

Ik begin nu net dus ik weet niet hoe het voelt. En ik probeer wel in mijn hoofd te prenten dat het wel een jaar kan duren maar toch hoop je en misschien denk je dat jij dat niet bent die er wat langer over doet. En heel cliche, misschien proberen het wat los te laten.

Dikke knuffel

13. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    ik ben in ronde 5, toen ik stopte met de pil, dacht ik, zal meteen wel prijs zijn...
    Ik weet ronde 5 is nu niet om te panikeren, maar aangezien het niet direct zo was, heb ik nu het gevoel dat ik nog lang zal moeten wachten88

of wie weet... mss is er nu wel iets aan het ontwikkelen hier beneden in mijn buikske... net zoals bij jullie...

Je weet nooit!

14. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Tja, hier nog zo eentje, ik zei tegen mijn vriend, wil je wedden dat ik meteen zwanger ben? hahahahah ....mooi niet .....ik wist ook niet dat het zo moeilijk was ...maarja, misschien zijn we teveel erop gefocused omdat we het zo graag willen .... ik hoop dat ik deze ronde wel zwanger ben, alhoewel ik eigenlijk geen symptomen heb ......zucht ...... :( .....en naturlijk zoveel zwangere meisjes om me heen .....

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik was ook naief. Ik dacht: we stoppen met de pil en we zijn vast binnen een paar maandjes zwanger.. Niet dus... Wij zijn sinds oktober vorig jaar aan het klussen, tot dusver zonder resultaat. En iedereen in onze omgeving raakt zomaar zwanger, lijkt het.

We houden de moed erin. Eens zullen wij ook zwanger zijn. Hoop alleen dat het niet al te lang meer gaat duren.

16. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ik ben ook zo naïf denk ik... Nu nog maar de eerste ronde hoor, maar heb alsmaar het gevoel dat het gewoon raak móét zijn. Terwijl er ook alsmaar een stemmetje is dat zegt dat het makkelijk lang kan duren. Dan ben ik ineens weer bang dat het heeeeeeeel lang gaat duren :cry:

O, ja, mijn man denkt natuurlijk dat het meteen raak is... Maar dat lijken alle mannen wel te denken, geloof ik ;)

17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Meiden kop op!
    Als het eenmaal zover is,
    was het het wachten zeker meer dan waard!

18. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    kop op meiden!

Het ZAL ons lukken!
    En zal wel niet lang meer duren.. positief denken! :p

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank jullie wel voor de antwoorden ik ben dus niet de enige die naief is.
    toen ik dit berichtje plaatste verwachte ik geen of weinig reacties zo zie je maar weer!

thanx

20. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hallo meiden,

ik denk dat ieder stel er zo aan begint. Da's denk ik heel normaal. En je denkt als je je ongi krijgt, hé en we hebben dus toch goed geklust! Ik begin vandaag aan ronde 2 en mijn lichaam heeft ook een mooi loopje met me genomen... En Puck, had je echt gedacht dat hier niemand op zou reageren? Solidair als we zijn :)

Deel Deze Pagina