En sorry dat ik het zeg, maar bij Wehkamp en Zalando? Met jouw klachten? Meis, goed bedoeld hoor, zoek een fatsoenlijke schoenenwinkel, daar passen ze naar je voeten en misschien beenlengte, zeker bij rug en bekkenklachten zeer belangrijk. edit: ik las dat je de stad in ging ik dacht al....
Timberlands (ik heb ander model dan de genoemde link, kunnen ook goed onder een rokje maar zijn wel stoer). Shabbies, ik vind de 3/4 het fijnst, die hoge vind ik wat lastig aantrekken. Ik ben erg zuinig op mijn schoenen en doe dan ook met deze laarzen al 3 à 4 jaar (mijn shabbies komen bij mijn zusje vandaan die ze niet meer droeg, heb inmiddels 1 paar laten verzolen en zijn weer als nieuw). Mijn timbies zitten het lekkerst (in shabbies draag ik zooltjes). Vind ze de aanschaf dubbel en dwars waard want waar veel andere laarzen er bij mij binnen een jaar niet meer uitzien (en ik dus niet meer draag), blijven deze mooi en de pasvorm goed. Ook geven ze super veel steun (en nee ik heb geen aandelen, ben er nog steeds erg blij mee ).
Dameslaarzen? Laarzen voor dames online bij Dolcis.nl Deze zitten echt heerlijk en geen harde hak wat vaak pijn kan opleveren. Zijn netjes en stoer te dragen.
Dameslaarzen? Laarzen voor dames online bij Dolcis.nl En deze zitten ook echt heerlijk en persoonlijk vind ik dit een fijne lengte onder spijker rokjes of bij skinny jeans, tregging. door de bandjes breekt het een beetje bij een grotere voet. Dameslaarzen? Laarzen voor dames online bij Dolcis.nl Al deze laarzen zijn in meer kleuren te verkrijgen.
Ik zie weer wat leuke dingen voorbij komen! (alleen of t leuk genoeg is weet ik nog niet...) Veel reacties ook over Shabbies, ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik ben sowieso een leek als t om schoenen gaat (het gekke is alleen dat ik voor mn kinderen nooit moeite heb met schoenen kopen, dan vind ik bijna alles leuk ) Geven die Shabbies wel genoeg steun ook? Ik vind deze op zich nog wel leuk: http://omodaimg.xcdn.nl/large500x280/taupe-shabbies-enkellaarzen-201018/SHABBIES/32129_1.png Wel een kleine hak, maar wellicht net laag genoeg dat ik er goed op kan lopen. Ik ga binnenkort eens in de stad kijken ervoor! Welk model hebben jullie? Ik zie ook platte, maar staat dat niet meteen "lomp"? (alsof je regenlaarzen of mannenschoenen aan hebt?) Hebben jullie misschien foto's van hoe jullie ze dragen? Dan kan ik me een beter beeld erbij vormen Andere suggesties zijn nog steeds welkom hoor! Zo kan ik wat gerichter gaan kijken en dat is wel zo fijn
Als je al jaren op Uggs loopt, ben je inderdaad toe aan nieuwe schoenen. Fred de la Bretoniere heeft vele mooie schoenen. Heb er al verschillende schoenen van gekocht. Deze blijven erg mooi!
Fred de la Bretoniere donkerbruin gevoerde laars - Gevoerde laarzen Deze heb ik ook, ze lopen echt heerlijk! Op deze site uitverkocht, maar ze zijn nog wel te verkrijgen.
Fred de la Bretoniere patchwork laarsje in bruin - Shop En op dit soort schoenen kan je écht wel op lopen. Dat is niet zo moeilijk.
De SPM veterboots vind ik erg leuk. Staan leuk op skinny broeken. Kan geen linkjes plaatsen met de telefoon, maar gewoon even googlen.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat je op Uggs kan lopen als je last hebt van je bekken! Ik draag oa Thimberland (waterdicht, plat, rubberzool) en voor netjes Walk in the Park (leren zool, hak 2 cm.) beide doe je aan en zitten zalig! Ik heb naast bekkenklachten ook onderrugklachten en moeilijke voeten. Heb dus goede schoenen nodig. Dungelmann in Den Haag verkoopt goede én modieuze laarzen. Hebben ook een webwinkel, maar passen werkt wel het beste.
Ik heb nu deze van Mistral Google Afbeeldingen resultaat voor http://bomont.xcdn.nl/RM1000,1000/Laarzen-Lady-Glove/073988-1.jpg en deze besteld van HIP (ander kleurtje) Piccolino - Bestel laars (Meisjes, laars) door dit product te kiezen
Ik vind St. Olivers altijd wel leuk: een beetje stoer, maar niet lomp, en zitten lekker. Ankle boots & laarsjes voor dames nu in de s.Oliver online shop
Ja die zijn vaak ook erg leuk. Zag vandaag ook leuke in het foldertje; Kan helaas zelf vanwege mijn dikke kuiten geen laarzen meer aan.. Al sinds mijn 13e niet meer.. Toen kwam ik ineens erg aan door mn medicijnen, en dat heeft er nooit meer af gewild
Zijn inderdaad erg mooie schoenen altijd...maar niet voor iedereen betaalbaar helaas. Blijven wel goed! Persoonlijk geef ik liever wat meer uit aan schoenen ook voor m'n zoontje omdat goede schoenen erg belangrijk zijn! Ik hou van het merk camper.ook niet goedkoop maar erg goed!ook zonder hak.maar ik heb laatst laarsjes gekocht bij manfield en die bevallen prima!
Dat klopt, maar aangezien TS ook Uggs heeft, en deze écht niet goedkoper zijn dan Fred de la Bretoniere.
Ik heb hetzelfde probleem als jij met schoenen. Vind weinig leuk en sinds ik uggs heb zit bijna geen enkele schoen meer zo lekker qua comfort als uggs Maarrrr... De schoenen die ik óók erg lekker vind lopen zijn de shabbies die al eerder werden genoemd, maar dan wel de modellen die gevoerd zijn met vacht! Verder vind ik blackstones (ook de gevoerde variant, ik ben gek op schoenen met vachtjes ) ook erg lekker lopen!